Mies pakkaa ostokset kaupan hihnalle ärsyttävästi
sillä on aina hirvee kiire ja ihan paniikinomaisesti sulloo niitä siihen. vaikka ei olis kiire. itse olen opetellut olemaan rauhallinen mm. jonotilanteissa.
no kun mennään kassalle alkaa jo jonossa papattaan et montako pussia tarvii ja "menepäs sinä sinne niin pääsen tähän". sitten alkaa viskoa tavaroita hullun vauhtia hihnalle. isot 1.5 litran limut se laittaa PYSTYYN vaikka olen sanonut et ne kaatuu ja saatta osua kassan käteen ja se loukkaantuu, mutta ei usko. vie ilmeiesti vähemmän tilaa niin ja sopii enemmän hihnalle..
sitten latoo kaikki päällekkäin hirveää vauhtia. keko on joskus sellainen 40 senttinen, kaikki kasassa. ja pullot pystyssä. itse yritän joskus vähän järjestellä, mutta pari kertaa olen saanut näpeilleni kun mies viskoo tavaraa päälle. siis ne tavarat lentelee siihen niin et käsi jää alle.
jos yritän laittaa itse tavaroita hihnalle kaverina, puhisee ja ärtyy ja yleensä saan sormilleni siitä viuhtomisesta siinäkin.
hokee vielä siinäkin että panitko pussit ja siirtelee jalkojaan. sitten menee pakkaamaan ja jos joku hitaampi on tiellä niin seisoo, puhisee, vaihtaa jalkaa ja tuijottaa kuin joku tuomari.
kun päästään kaupasta niin autossa selittää about puoli tuntia kuinka joku kykki edessä ja kuinka kassaneiti oli jotenkin vajukki, kun oli niin hidas.
voinette arvata, että mun mies RAKASTAA Lidlin kassa systeemiä. Siis rakastaa. Ja sitä kun ne kassat on salamannopeita!
Kommentit (25)
ja sitä mieltä, että ihan sama miten ne tavarat siihen hihnalle lastaatte. Jokaisella on omat tapansa ja se on ok. Turhaan tuosta herneitä nenääsi vedät, että miehesi toimii eri tavalla kuin sinä. Toki on aina kivempi, jos ne kymmenen litraa maitoa on hihnalla eka, ja pikkujugurttipurkit vasta sit, mutta jos onkin toisinpäin, niin sekin on ok, työntelen pikkujugurtit vaan sit sinne sivuun. Vähän hitaampaahan se on, mutta ei mulla kiire ole.
tiedän tämän kassaneiti ja huomaan myös, että te niitä asettelette sinne pakkauspäähän. mutta tiedätkö että sekin ärsyttää mun miestä :D se kysyy multa autossa, että miksi ihmeessä kassa jemmaa niitä tavaroita sinne sivuun, eikä anna tulla päähän että sais pakata (nopeasti) :DDD
sä miehellesi kerrot, miksi, jos kerran kysyy? Jos joka kerta vastaat asiallisesti, niin eikö se silti tajua? Joko miehesi on yksinkertainen tai sit sä vaan tuhahtelet sille etkä kerro eikä mies jatkossakaan tiedä.
kun mies on sitä mieltä, ettei tavaroit tarvitse suojata eikä ne muussaannu.
kun mies on sitä mieltä, ettei tavaroit tarvitse suojata eikä ne muussaannu.
annapa miehesi sitten joku kerta tehdä kuten mies haluaa. Antakoon tavaroiden muussaantua, näkee sit onko oikeassa vai ei. Ja jos tavarat eivät muussaannukaan, niin sithän mies on oikeassa.
Ja jos totta puhutaan, niin aika hyvin ne tavarat kestää vaikka eka menis pikkujugurtit ja sit jauhosäkit.
Tässä pikku vinkki miten voitte vaikeuttaa kassaneidin töytä. Asetelkaa jokainen tuote viivakoodi väärään suuntaan siten, että kassaneiti joutuu kääntämään tuotteen aina mahdollisimman vaikeasti lukulaitteeseen
ja laitan mm. pikkujugurtit, banaanit ja kananmunat hihnan sivuun. Kerran yks asiakas kysyi multa että miks laitoit noi banaanit tonne sivuun. Sanoin sille että ne litskaantuu kun perästä oli tulossa maitopurkkeja ja limua. Asiakas sit ite siirsi ne banaanit hihnalle, niin että ne oli muiden tavaroiden välissä ja totes että eihän ne mitään litisty. Parin päivän päästä samainen asiakas tulee taas mun kassalle banaanien kanssa ja sanoo että voisitko laittaa nää sit tonne sivuun ettei ne litisty :D Tais saada muussattua banaania edellisellä kerralla.