Hyvä hoitoaine ja shampoo! Saa sisältää silikonia ja silikoniyhdisteitä
yms. ei siis väliä onko luonnonmukainen tai jotain.
Kiiltoa, suoruutta, sähköisyyden poistoa, pehmeyttä.
Kiitos!
Kommentit (24)
ja olen paljon etsinyt myös hyvää shampoota ja hoitoainetta. Erittäin Hienot Suomalaiset on hyviä olleet, ja nyt löysin myös Franck Provon Expert Repair-shampoon ja hoitoaineen, ne on toki vähän kalliimpia, on isommat pullot kyllä, 7e/plo. Ei se ehkä lopulta ole sen kalliimpaa kun muukaan. Mutta nuo on olleet tosi hyviä.
Minä käytän tällä hetkellä Tigin shampoota ja hoitoainetta (Bed Head) ja maksaa noin 25e/pll eikä oo ees iso pullo.. Markettikamaa en enää käytä Tigien ja Paul Mitchellien jälkeen. Painivat ihan toisessa sarjassa.. Suosittelen kaikkia kokeilemaan. Laatuaineet ovat myös todella riittoisia..
Kokeilin sellaista hoitoainetta kuin Dove Nourishing Oil Care Express tehohoitoaine ja on muuten tosi hyvä. Useinhan tehohoitoaineet ja kaikki hoitavat hoitoaineet tahtoo latistaa tukan, puhumattakaan rasvoittumisesta. Olen nyt reilu 2 viikkoo käyttänyt joka pesun yhteydessä, ja täytyy sanoa että en ole ennen noin hyvää hoitoainetta kokeillut.
Hiukset ovat kepeät, hoidetut, kiiltävät, mutta ei ollenkaan raskaat. Suosittelisin kyllä suomalaiselle hiukselle ehdottomasti tätä.
Aivan loistavia tuotteita on Lushin palashampoot. Hiukset tulee tosi tuuheiksi, kiiltäväksi eikä takkuunnu. Yks pala maksaa noin 15 euroa ja se riittää noin 3 shampoopullon verran. Suosittelen!Lisäksi on tosi kätevä reissussa ja kuntosaleilla kun ei tarvii pelätä, että korkki aukeaa ja vie vähän tilaa pussissa.
paksuhko mutta pesun jälkeen pörrööntyvä ja sähköinen hius. Saan sen kuosiin Elvitalin Total Repair sarjan hiushoitosuihkeella jota kannattaa suihkia melko maltillisesti tai tuloksena on likaista muistuttava länäkampaus. Käytän silloin tällöin myös saman sarjan shampoota ja hoitoainetta, ihana tuoksu sekä muutenkin olen tyytyväinen noihin. Oon käyttänyt myös tehohoitoainetta, siinä isossa purkissa ja se oli myös hyvä, teki hiukset kiiltäviksi ja helpommiksi käsitellä.
Nyt käytän tuon hiussuihkeen lisäksi Garnierin väriä suojaavaa shampoota sekä hoitoainetta, sitä mikä on punertavassa pullossa, melko uusi tuote. Siinä on jotain acaimarjaa, tuoksuu miellyttävältä ainakin ja väri on pysynyt hyvänä jo ainakin sen neljä viikkoa, nyt alkaa olla jo juurikasvun värjäyksen aika.
Monesti kun etsii tuommoista kiiltoa ja sileyttä antavaa, niin saattaa ostaa öljyä sisältävän shampoon ja se sitten tekee hiukset ehkä littanoiksi ja ei niin "puhtaiksi". Mulla ainakin tällainen kokemus. Glissillä on semmoinen kellertävässä pullossa oleva shampoo joka lupaa olevansa täysin öljytön, siitä pidin myös ja sen tuoksu oli aivan mahtavan herkullinen! Joka tapauksessa oon tarvinnut aina jonkin kuiviin hiuksiin laitettavan hoitosuihkeen tai voiteen (ennen käytin Doven hoitovoidetta mutta menivät lopettamaan sen :() jotta hiukset ei olisi sähköiset ja pörröiset.