Mitä tehdä? Haluan lapsia, mies ei
Hänellä on edellisestä liitostaan jo lapsia eikä hän halua enää lisää. Minulle taas hän on ensimmäinen mies jonka kanssa edes haluan lapsia. Odotanko että hän "pehmenee" ja vuosien saatossa suostuu vielä lapsentekoon? Pelkään että vuodet menevät hukkaan omalta osaltani ja on mahdoton ajatus etten saisi koskaan omia lapsia :(((
Kommentit (23)
mutta sinun on elettävä oman näköistä elämää, jossa itse viihdyt. Elämä on täynnä vaikeita valintoja ja tilanteita, joissa ei ole olemassa hyvää vaihtoehtoa, vaan vain kaksi huonoa. Ja näistä huonoista vaihtoehdoista täytyy sitten valita se vähemmän huono. Kaikissa ihmissuhteissa on vain oikeasti pakko kuunnella mitä toinen ihminen sanoo. Et voi korvata toisen ihmisen sanomaa mielipidettä omalla haavellasi/kuvitelmallasi. Olet ilmeisesti melko nuori ihminen näin voin kirjoituksestasi päätellä ja sinulla on elämää edessä. Jonain päivänä sulla on mies, jota rakastat ja omia lapsia. Siis jos todella haluat sitä ja alat pyrkimään sitä kohti.
t.6
Kaikki erot eivät johdu klassisesti pettämisistä tai että puoliso on jotenkin läpilaho tai muuten epäsopiva juuri sinulle.
Ns. onnellisesta suhteesta irti riuhtaiseminen pidemmän tähtäimen erilaisten elämänsuuntien takia on rankinta mitä olen itse suhderintamalla kokenut.
Itse olin päätöstilanteessa perustaakko perhe ulkomaille vai haluanko tehdä sen Suomessa.
Toipumisessa meni kolmisen vuotta ja tuntui siltä kun olisin ampunut itseäni jalkaan. Nyt kaikki onnellisesti ja seison edelleen päätökseni takana.
Oma mieheni seurusteli pitkään naisen kanssa, joka ei halunnut lapsia. Yksi tärkeä syy heidän eroonsa oli se, että mieheni halusi lapsia. Nyt meillä on kolme lasta ja neljäs tulossa. Olemme onnellisia. Vaikka miehesi olisi kuinka ihana, hän ei ole oikea sinulle, jos ette pääse yhteisymmärrykseen. Ei maailmassa ole vain yhtä ainoaa sinulle sopivaa miestä.