Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LAKIMIES vastaa kysymyksiin

Vierailija
20.10.2005 |

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ITSEKIN näet että asiakas on syyllinen eikä tuomiota saa muutettua, viet asian silti hovioikeuteen?

Vierailija
2/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule olevani maailmannapa, mutta olen huomannut monien kahdehtivan minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas päättää, valittaako tuomiosta.

Vierailija
4/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuollaiset hienopierut jotka ovat niin olevinaan.

Vierailija
5/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tällainen juttu takana. Oli rankkaa, mutta voitimme jutun.. saimme kaupanpurun. Ja meillä lostava lakimies =)

Vierailija
6/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vievät kaikki rahat asiakkailtaan.

Vierailija
7/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä tuo täällä mitään rahaa pyydä keltään :)

jatka vaan lakimies samaan malliin :)

t.äitix2

Vierailija
8/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sakkoja niin kuinka suuri summa noin on?

Vierailija
9/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän kuitenkin tiedät miten asia on, syyllinen mikä syyllinen. eikö ole järjenvastaista puolustaa sellaista jolta tekis mieli oikeesti

leikata pallit pois?

mun lakimies haaveet jäi tuohon. en kykenisi semmoiseen

Vierailija
10/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ikinä kuullut tapauksista, joissa valtionlaitos ei voita?

Vierailija
11/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö asunto-osakeyhtiössä olla kaikkien asujien lupa jos yksi asukas toteuttaa jotain muutoksia omassa asunnossaan, vai riittääkö tietty määrä asukkaista?

Vierailija
12/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene yöunet. Kaikki lakimiehet eivät toimi rikosten parissa. Periaate on kuitenkin se, että syyllisyyden ja syyttömyyden lisäksi tärkeää on myös rangaistuksen mitoitus.

Vierailija
13/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaanko muiden lupaa, riippuu siitä millaisen muutoksen tekee asuntoon. Siihen mikä on osakkaan vastuulla esim. ei-kantavat väliseinät, ei tarvita mitään lupia keltään. Lupaa vaaditaan jos tekee jotain sellaista, joka on taloyhtiön vastuulla kuten vesieristeet, putket ym.

Vierailija
14/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelaa vastaan voi kyllä tapella.

Vierailija
15/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan miettinyt, että lakimiehiä tarvitaan? Tuntuu, että porukka on muodostanut kuvan lakimiehistä oikeutta ja kohtuutta/ muita lakisarjoja katsomalla. Täälä tuskin paatuneimmat rikolliset saa tuollaista puolustusta, kuin jenkkien sarjoissa on tapana. Ja toivottavasti ette tarvitse itse koskaan lakimiestä, kun asenne on jo valmiiksi tuollainen...

Vierailija
16/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ette keskittäisi energiaanne johonkin hyödyllisempään kuin toisen haukkumiseen. ap ei ole mitenkään tuonut esille olevansa ylimielinen tai edes tykeä. please, olkaa edes viileän asiallisia jos vituttaa toisen hyvä ammatti!

itse haluaisin kysyä jutuista jissa toisena osapuolena on työntekijä ja toisena työnantaja. kuinka suurella todennäköisyydellä työnantaja voittaa jutun irtisanomisesta alioikeudessa? entä korkeammissa oikeusasteissa? onko juttuja edennyt korkeimpaan oikeuteen asti?

Vierailija
17/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-20 päiväsakkoa.

Vierailija
18/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka suurella todennäköisyydellä työnantaja voittaa eikä todennäköisyys oikein kerro yksittäistapauksen kannalta mitään. Oikeus on heikomman puolella. Näyttövelvollisuus on työnantajalla. Irtisanomisia on käsitelty sekä KKO:ssa että työtuomioistuimessa.

Vierailija
19/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistuskanteella kantaja pyrkii saamaan vahvistustuomion siitä, että hänen ja vastaavan välillä on tietty oikeussuhde tai ettei sellaista ole. Hinta on tapauskohtainen.

Vierailija
20/41 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on avioehto, avioero vireillä, mies haluaa ositusta, omaisuus mun nimissä? Mitä oikeuksia mulla on lain mukaan?