En ole ikinä oksentanut humalassa!! Kertooko se hyvästä alkoholin sietokyvystä?
Välillä juodessa nousee herkästi päähän, mutta en koskaan ole yrjönnyt humalassa.
En ikinä.
Nykyisin juon aivan liikaa.
Pitäisi vähentää..
Kommentit (11)
Juo väkeviä, niin kyllä se oksu sieltä tulee. Tsemppiä.
Kyllä. Toleranssi ei niinkään kerro alkoholin siedosta vaan se kuinka kroppa käsittelee sen, sammuuko helposti ja oksentaako.
Jos näin ei ole niin sietokyky on aika hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Juo väkeviä, niin kyllä se oksu sieltä tulee. Tsemppiä.
No, kun ei tule. Join kerran puoli litraa viina ja olutta. Ei tullut.
T. Ap
Onko tämä nyt joku suurikin meriitti vai mitä tässä pitäisi ihmetellä?
Itselläni on aina ollut heikko toleranssi. Kiehahtaa herkästi päähän, mutta menee nopeasti ohi.
En koskaan myöskään oksentanut humalassa tai sammunut väärään paikkaan.
Maksa ollut aina hyvässä kunnossa, vaikka on ollut rajuakin alkon käyttöä.
Uskoisin oman sietokykyni olevan kuitenkin aika hyvä.
En tosin täyden juopon elämää ole testannut joten en tiedä.
Jos vähän väliä juot 20 annosta niin ilmeisesti?
Minä olen elämäni aikana juonut todella paljon, mutta en ole oksentanut kännissä/krapulassa kuin ehkä viisi kertaa.
Mä oksensin pari ensimmäistä vuotta koko seuraavan päivän aina juomisen jälkeen vaikka olisin juonut vain sikspäkin. Nyt en ole oksentanut yli kymmeneen vuoteen vaikka määrät ovat kaksin-kolminkertaisia. Henkisesti darrat taas ovat pahentuneet, mieluummin ottaisin ehkä sen oksentamisen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Toleranssi ei niinkään kerro alkoholin siedosta vaan se kuinka kroppa käsittelee sen, sammuuko helposti ja oksentaako.
Jos näin ei ole niin sietokyky on aika hyvä.
Mulla oli joskus nuorena noin, vaikka olin silloinkin aika pienikokoinen nainen. Pystyin helposti juomaan enemmän väkeviäkin kuin monet tuplasti isommat miehet, ne juoksi laattaamaan. Ei koskaan filmi mennyt poikki, en sammunut, en oksentanut eikä tullut krapulaakaan.
Tuo muuttui joskus parinkympin jälkeen ja silloin oksensin ensimmäisen kerran alkoholin takia ja alkoi tulla järkyttäviä krapuloita myös. Nykyään en oikeastaan juo, ehkä jotain viiniä pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näin ei ole niin sietokyky on aika hyvä.Mulla oli joskus nuorena noin, vaikka olin silloinkin aika pienikokoinen nainen. Pystyin helposti juomaan enemmän väkeviäkin kuin monet tuplasti isommat miehet, ne juoksi laattaamaan. Ei koskaan filmi mennyt poikki, en sammunut, en oksentanut eikä tullut krapulaakaan.
Tuo muuttui joskus parinkympin jälkeen ja silloin oksensin ensimmäisen kerran alkoholin takia ja alkoi tulla järkyttäviä krapuloita myös. Nykyään en oikeastaan juo, ehkä jotain viiniä pari kertaa vuodessa.
Todellisuudessa sinä et ole koskaan juonut juuri mitään.
Esimerkiksi join yksi päivä 20 annosta enkä oksentanut silloinkaan.
Ainoastaan migreenissä oksennan joskus.
Mutta en alkoholin vuoksi.
T. Ap