Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sulatin ahmimishimooni neljä joulutorttua :(

Vierailija
04.01.2011 |

Voi veetu. Olin viime viikon jo ihan hyvällä meiningillä, jätin kaikki herkut pois, vetelin täysjyväruisleipää hyvällä halulla. Annoin itselleni luvan herkutella uuden vuoden päivänä, juhlan kunniaksi. Ei olisi pitänyt :( Siitä jäi taas mussutus päälle, enkä saa loppumaan. No. Onneksi kaapeissa ei ole enää juuri mitään.

Miks mulle aina käy näin? Aloitus, lopetus, selitys, VITUTUS, MASENNUS.

Onkohan mulla jokin syömishäiriö?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota sanotaan repsahdukseksi. Niitä tulee ja menee. Isoin virheesi on jäädä niitä vatuloimaan ja murehtimaan ja heittää koko terveellisyys-tavoite romukoppaan.

Hyvin harva laihduttaa/muuttaa ruokavaliotaan 100% täydelliseksi ilman repsahduksia. Ne voivat kestää hetkestä pariinkin päivään.

Anna olla. Älä sure, vaan jatka taas huomenna kuten viime viikolla - hyvällä meiningillä!

Vierailija
2/3 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä hyvä tyttö jää tuota murehtimaan. Tuota sanotaan repsahdukseksi. Niitä tulee ja menee. Isoin virheesi on jäädä niitä vatuloimaan ja murehtimaan ja heittää koko terveellisyys-tavoite romukoppaan.

Hyvin harva laihduttaa/muuttaa ruokavaliotaan 100% täydelliseksi ilman repsahduksia. Ne voivat kestää hetkestä pariinkin päivään.

Anna olla. Älä sure, vaan jatka taas huomenna kuten viime viikolla - hyvällä meiningillä!

Kiitos kaunis kannustavista sanoistasi! Ne tuli tarpeeseen. Melkein itkua täällä väännän ja tortut turvottaa ja närästää. Takaisin hevosen selkään vaan sanoi mummo lumessa! (tai jotain) :D

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tekemää muutostasi matkana. Mieti, että oot matkalla hurjan ihanaan ja kivaan paikkaan. Vaikka kylpylälomalle hemmottelujen pariin.

Matkalla sun autosta puhkeaa rengas. Mitä teet? Ethän sä tallusta itkien kotiin vaan tovin kiroiltuasi soitat Team Ahmalle (tai jotain xD) ja jatkat matkaa.

Näin se toimii ruokavaliossa ja repsahduksissakin :)