Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Heinäsirkat torstain pulinoihin**

20.10.2005 |

Huomenta sirkat! Elämää edelleen etsien, töihin just raahauduin ja mihinkäs sitä tietysti ensimmäisenä pitää tulla ;) vauva sivuille tietenkin!

Tänään ei ole ollut enää oireen oiretta! Joten valmistaudunkin tädin tuloon, ei tosin ole oireita siitäkään. *tahtoo oireita*

Ens viikolla sitten näkee, kun vaan jaksais sinne asti. Hitaasti menee aika, onneks tänne voi tulla purkaa pahimmat paineet :)

nellariina kp18/24 *ei taaskaan mitään järkevää asiaa*

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli päätettiin tuon ukkokullan kanssa, että neljäs on enemmän kuin tervetullut. Samalla päätin, että en täällä sitä kuumetta nostattele... Ja kuten näette toteutan päätöstäni vakaasti =).

Nyt on mielestäni kp jotain 18/25-38 eli ollaan aikas lailla oviksen tienoilla. Ja mielestäni greippimehun avulla oviksen tässä kierrossa löysinkin, se on juuri näinä päivinä ollut. Eli nyt pitää vielä pari viikkoa jännittää ja sitten katsoa miten on käynyt...

En tosin usko mihinkään helppoon raskauteen, koska näitä kolmea on ihan tekemällä tehty. Nytkin ollaan ilman ehkäisyä puuhailtu enemmän ja vähemmän tuon kolmannen jälkeen eikä mitään ole tapahtunut. Mutta nyt ihan ensimmäistä kertaa otin mukaan greippimehun ja pongasin tuon oviksen, eli ehkä tämä tästä.

Onnea haalean viivan saaneelle ja nyt peukut pystyyn, että se sieltä vahvistuu!

Pidetään muutenkin peukut pystyssä jokaisen kohdalla, että tuo kesävauva olisi todellisuutta!

Vierailija
22/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys!

Kolmatta lasta kuumeilen ja viikko sitten aloitettiin virallisesti yritys! Kp nyt 20/27-30, joten vähän aikaa pitäis vielä odotella onko mitään tapahtunut. Edelliset kaksi on kyllä tärpänneet ensi yrittämällä, joten mahdollista on että olen jo raskaana! Odotus on kyllä piinaavaa, tekis jo mieli testailla, vaikka ei varmaan mitään viivoja vielä näkyiskään ;o)

Itse olisin ollut valmis yrittämään kolmatta jo pari vuotta sitten (kuopus nyt kolme ja puoli vuotias), mutta mies oli pitkään sitä mieltä että kaksi lasta riittää. Nyt sitten yht´äkki muutama viikko sitten ilmoittikin, että koitetaan vaan sitä kolmatta! Ihanaa, jos saan ensi kesänä olla kolmen lapsen äiti!!

Oireita on jo enemmän kun laki sallii, suurin osa varmaan korvien välissä ;o) Ainakin vatsa tuntuu omituiselta ja välillä aaltoilee sellainen " etova" olo. Mutta niinkun sanoin, saatan myös vaan kuvitella oireet, koska toivon sitä kolmatta niin kovasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan kanssa liittyä oireiden kuvaajiin. Joku kerta just kyllä kirjoitin, että aiemmissa raskauksissa ei oireita ole ollut, joten en niitä nytkään odota, mutta... niitä tuntuu silti ilmaantuvan. Jotenkin tuntuu, että juuri tässä kierrossa olisi tärppi käynyt.

Niihin oireisiin... Sunnuntaina nipisti alavatsaa ja sen jälkeen on tullut valkovuotoa normaalia enemmän. Vuoto on sileetä eikä mitenkään viittaa mihinkään tulehduksiin tai sellaisiin. Muistelisin, että mulla on ennekin raskausaikana tullut enemmän valkovuotoa, mutta en kyllä kykene muistamaan onko se alkanut näin aikaisin. Nyt menossa siis kp 27/35, eli viikon verran olisi vielä odotettavaa. Oon aina kuvitellut olevani järkevä ja testaavani vasta, kun kuukautiset on myöhässä, mutta... Yritän pitää siitä kiinni, vaikka helppoa se ei ole. En vaan haluaisi tehdä sitä nega-testiä, kun tässä vaiheessa ei silti tiedä onko raskaana vai ei, vaan kaikki on edelleen mahdollista.

Positiivista mieltä piinailijoille ja toivotaan että haamusta vahvistuu ihkaensimmäinen sirkkaplussa!!!! Ja tietenkin, että niitä tulee massoittain lisää ensi viikolla!!!

Vierailija
24/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille!

Pidän täällä kanssa peukkuja että ne haamut vaihvistuvat ihan selkeiksi plussiksi bd!

Äsken alkoi ihan hirmuinen päänsärky, eikä kaapissa tietenkään ole mitään lääkettä, auts.

Kärsimättömyyttä ei yhtään helpota se että mies on ihan innoissaan ja odottaa että pääsen testailemaan, ei vain ole kamalan kiva testailla niitä negoja vaikka kuinka yrittää tsempata itseään että eihän se vielä edes olisi näkynytkään, kai.. :/

Viikonlopun aikana ilmeisesti aika moni meinaa testailla, täytyy sitten viimeistään perjantaina alkaa lähettelemään oikein paljon plussa säteitä ja tädin karkottamis tansseja tanssia :D

Vierailija
25/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp10/24 ja ovismetsästystä jatkunut kolme päivää...haalee viiva edelleen näkyvissä. Tänään ajateltiin kuitenkin laittaa siimahännät liikkeelle, jos siis olen vielä vireessä kun ukkeli tulee kotiin töistä(= Jos nyt vaikka onnistuiskin, kun on miehen synttäritkin !!! Eipä ole aiemmin tarvinnut näin suunnitelmallisesti harrastella, kaikkeen sitä ihminen lähteekin mukaan =)) Viikonloppuna taas tulossa vieraita, toivottavasti ne ei sotke meidän kuvioita eli tää toivoo huomiselle sitä ovista+++++ Ei mitään stressiä!!!????

Tänään muuten soitettiin Vauva-lehdestä ja tilaushan sieltä sitten tuli tehtyä...kaupanpäällisiksi saa vielä kantoliinankin. Ihan kun ne olis lukenu mun ajatuksia tai jotain, kun just nyt soittelevat. Sillon kun odotin esikoista olin myös lehden tilaaja. On varmaan muitakin palstailijoita houkuteltu lehden tiimoilta!?

Vierailija
26/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis täti vilkuttaa hyvästejä ovenraossa, kp 5/26-28, ja odotellaan milloin sitä pääsis oikein kunnolla hommiin. Joskus on ollut ovista jo kp 11, eli ei tässä auta kun alkaa toimiin vaan.

Minä ostin vauvan irtonumeron kaupasta, mies kiusasi että miksi se pitää saada. Sanoin että ostathan sinäkin tekniikan maailmoja!

Heh. Pakko mennä katsomaan mitä nuo kaksi jälkikasvua tuhoaa tällä hetkellä.

Vierailija
27/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille!

Nyt mulla olis tuo testi tuolla kaapissa, mies vihdoinkin kerto missä se on, haluaa ilmeisesti itekin että testaan :) Mutta nyt meni pupu pöksyyn :( siis mä haluisin testata, mutta rupes pelottaa se nega mikä sieltä kuitenkin tulee. Joten en ihan vielä testaa, katotaan nyt jos vielä illalla vai jättäiskö aamuun.

Joku kyseli tuosta vauva-lehdestä... Mullekin soitettiin siitä ja olisi ollut aika edullinen tarjous + se kantoliina, mutta minäpä en tilannut vaikka mieli olis tehny. Johtu ihan vaan siitä ettei mulle ole tullut se ilmaislehti minkä sai netin kautta tilattua. Myyjä parka sai kuulla kunniansa ja lupas laittaa uuden lehden tulemaan, mutta eipä vaan ole sitäkään näkyny. En tiedä mihin on mennyt kun osotekin oli oikein kun tarkistettiin. Joten mun osalta saa vauvis olla ainakin toistaseks :)

nellariina

Vierailija
28/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt nellariina se testi, että mun ei tartte koko iltaa istua koneen ääressä odottamassa plussa uutisia vaan voin vaikka siivotakin :D

Täällä oireet taas jatkuu ja lisääntyy, ainakin mielikuvitusta riittää jos ei plussaa tule.. heh..

Vierailija
29/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa pitää meitä muita enää jännityksessä! Tehkääpäs nyt niitä testejä =) ! Täällä peukut pystyssä et saatais eka virallinen Sirkkaplussa selville!!!!! =) =)

Mä päätin kans ostaa kaupasta sitä greippimehua ja helokkikapselikuurinkin kaivoin kaapista. Jo ihan silläkin et alkaa iho kuivaa taas näin syksyllä...

Tämä pinoilu muuten koukuttaa aika pahasti, sillä pakko on päästä lukemaan päivittäin, jos ei useamminkin, kuulumiset.

Vierailija
30/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten päätin etten testaa, nautin näistä oireista vielä niin kauan kun saa :) Jotenkin tuli sellanen olo että jos ny testaan niin nega sieltä tulee. Muutenkin on taas vaihteeks sellanen olo ettei meille sitä vauvaa tule :(

Mutta joku muu voisi testata, saisi iloita plussasta =)

nellariina

Vierailija
31/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan sitten nellariina sulle oikein paljon pitkiä hermoja ja mojovia oireita :D

Missä vaiheessa kiertoa muuten nyt olitkaan, sori en muista :/

Kaveri yrittää kans saada mut testailemaan vaikka kierto " vasta" 24/34-36, mut jos ovulaatio oli viime perjantaina niin kun luulen, niin huomenna saattaisi näkyä tuolla Acon10, siis jos oikein hormoineilen :D(hyvä sana, iha nitse keksitty :D). Mutta sunnuntaihin siis olisi AINAKIN tarkoitus kestää..

Mutta nyt jatkan oireiden keräilyä, mukavaa iltaa kaikille :)

Vierailija
32/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkki osu munkin kauppakärryyn tänään:) ja kyl on pahaa hampaat irvessä saa juoda..mitenhän pian se auttaa ja paljoko sitä pitää juoda??lisäsin siihen vähä canderellii et etes vähä ois parempaa..mulla vähä oireita etoo ja rauta maistuu ja rinnat tuli eilen kipeeksi..muistan joskus lukeneeni että monilla kipeytyy rinnat oviksen jälkeen jolloin tietää et ei oo tärpänny:( mulla voi myös olla samoin ku joka kierossa ne on kipeytyny kertokaa onko muilla näin?? huomenna aattelin testata ne haamuplussat pois mielestä..

Vierailija
33/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ensimmäisestä lapsesta rinnat kipeiksi todella pian ja turposivat ihan kiitettävästi jo ensi viikoilla, samaa " valitteli" kaverinikin ihan alkuraskaudesta :D Luottakaamme siihen, eikö vain ;)

Vierailija
34/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menossa nyt kp18/24, joten vielä ei oikeesti tartteiskaan testata. Kierron alussa päätin etten sen kummemmin piinaile, vaan rauhassa oottelen et menkat olis myöhässä...just joo hyvin on onnistunut :)

Vierailija
35/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nellariina ihanan lyhyt kierto, tämä lähemmäs 40 menevä on aivan järkyttävä.. :/ Toivottavasti ei tartte pitkään aikaan (noin 9 kuukauteen ;)) miettiä ja kirota tuota kierron pituutta..

Yritetäänkö tsempata toisiamme tuonne sunnuntaihin asti, milloin meinasin ensin testata ekan kerran? Ja totta kai teitä muitakin jotka olette saman asian kynsissä :D

Vierailija
36/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa että porukka on innostunu kirjottelemaan.Mäkin käyn kattelemassa tääl useammin ku kerran päiväs.Vähän koukahtanu...Mullekin soitettiin sielt vauva-lehdestä ja mä tilasin sen.Mies katto mua vähän vinoon kun viimeks tilasin sen kun odotin esikoista.Tokas et" eihän me viel tiedetä onko tärpänny" .Ihan kun se nyt siit ois kii.Haamuviivan tehneelle HAAMUT VAHVISTUKAA!=).Kiva lukee et muut on yhtä pahasti vauvakuumeen otteessa.Ei tunne itseään enää niin pöpiks.Monet on alkanu juomaan sitä greippi mehua se on tosiaan pahaa, mut mä totuin siihen nopeesti.varmaan kun tietää et se voi jotenki edesauttaa raskautta.Pussia paljon tänne heinäsirkoille!!!!

Vierailija
37/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa! Ihana täällä kotona kuumeilla palstalla ihan rauhassa, töissä saa aina yrittää vaivihkaa tihrustella näitä viestejä :) Älkää naurako, mutta kävin taas kerran hakemassa Acon10:n apteekista (piti jo vaihtaa apteekkia ettei ne luule että oon joku ihme hyypiö). Äsken testasin(kp26/28) ja negahan sieltä TAAS tuli! Ei edes pikkuriikkistä haamua :(((( Kyllä ihme juttu kun itse on muka niiiiin varma että nyt jos koskaan on tärpännyt :( Joko sitten en ole raskaana tai mun ovis onkin sitten ollut viikon myöhemmin (tai ei ollenkaan?) kun oon ajatellut eikä testi vielä näytä tai sitten Aconit on ihan höpötestejä, tuskin kuitenkaan ;). No, uskon etten ole raskaana vasta sitten kun tädit tulee kylään. Siihen asti on toivoa! Nyt puputan suklaata ja karkkia ihan masennuksissa :P Kyllä on ollut ihan toivoton viikko töissäkin, ei vaan pysty keskittyä mihinkään!

T:Moonagirl kp26/28 *lauantaita odotellessa*

Vierailija
38/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni: onhan toi ihan kiva kun on lyhyt kierto, voi melkein koko ajan piinailla :) Olen tosin pohtinut sitäkin että onkohan se liian lyhyt, jos tämä raskautumattomuus (mikä sana) johtuukin siitä. Mulla on toi aika menkoista ovikseen tosi lyhyt.

Nyt tehään päätös ettei testata ennen sunnuntaita! :)

On tämä kuumelu välillä ollut ihan mahotonta, nyt päätin (taas kerran) etten piinaile vaan oottelen kiltisti ens viikkoo ja mahdollisia menkkoja. Tosin se greippimehu on eksynyt meidänkin jääkaappiin :)

Nyt hyvää yötä sirkat, jos en enää tänään pinoudu!

nellariina

Vierailija
39/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Acon -testi näyttää olevan suuressa suosiossa. Syystä että? On niin pitkä aika, kun oon viiemksi testiä tarvinnut, etten enää edes muista millä sillon testasin! Nyt vois kyllä hakea viikonloppuna kaappiin odottelemaan josko ens viikolla testailis... Meillä siis eka yrityskierto nyt menillään, toivottavasti tärppäis heti!

Eikös ookin muuten hassua, miten sitä " kuvittelee" kaikenlaisia oireita... Toivotaan että oireet pitävät paikkansa, ja saadaan monta plussaa lähiaikoina!

Vierailija
40/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta kuinka hankalaa on päästä/ ehtiä koneelle =( esikoisella on ilman-äitiä-ei-voi-olla-kausi +äidille-täytyy-kiukutella-kausi +minä-en-kuule-mitään-kieltoja-kausi. Huh huh näin illalla on jo ihan rättipoikki-olo. Juu, kyllä kiitos. Haluaisin toisen yhtä ihanan vekaran =) se on ihmeellistä kuinka yksi pieni hymy saa äidinkin hyvälle tuulelle ja onnelliseksi.

Minulla taitaa olla kp 8/jotain menossa. Ensi viikolla taitaisi se ovis sitten olla.

Tyhmänä kysyn koska sitä greippi mehua pitäisi juoda ja mihin se auttaa??? Ja sitten kaikkien aikojen typerin kysymys eli jos ovulaatiota ei tapahdu niin tuleeko kuukautisvuotoa?

Niin se tuli oma tyhmyys paljastettua. Vetäydyn tv:n ääreen nauttimaan Everwoodin juoni käänteitä.

Plussa onnea kaikille =)

Ai niin joku kysyi rintojen arkuudesta (anteeksi etten muista nimeä). Esikoista kun odotin niin mulla kipeytyi rinnat kainaloista asti noin viikko oviksesta. Niin ja turposivat.