Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Heinäsirkat torstain pulinoihin**

20.10.2005 |

Huomenta sirkat! Elämää edelleen etsien, töihin just raahauduin ja mihinkäs sitä tietysti ensimmäisenä pitää tulla ;) vauva sivuille tietenkin!

Tänään ei ole ollut enää oireen oiretta! Joten valmistaudunkin tädin tuloon, ei tosin ole oireita siitäkään. *tahtoo oireita*

Ens viikolla sitten näkee, kun vaan jaksais sinne asti. Hitaasti menee aika, onneks tänne voi tulla purkaa pahimmat paineet :)

nellariina kp18/24 *ei taaskaan mitään järkevää asiaa*

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kp 28/29 ja jänskättää ihan hirveesti, joko nyt olisi tärpännyt. Lämmöt on koholla, myös aamusta. Menkkafinneja ei oo näkyny. Ajoittain palelee kovasti. Eilen illallakin olin ihan horkassa. Ajoittain polttelee alavatsaa aaltomaisesti. Vähän menkkamaisesti. Väsyttää kovasti. Janottaa ja pissittää. Rinnat on ehkä hiukan turvonneet, ehkä. Mutta mikä kaikkein lupaavinta tuhrua ei ole tullut. Yleensä joitain päiviä ennen menkkoja alkaa tuhruttelu, mut nyt ei tuu kun valkkaria. Sitäkin mielestäni melko runsaasti.

Yritin tässä kierrossa olla mahdollisimman välinpitämätön koko kierron ja oireiden suhteen. Mutta niin vaan täällä taas tutkiskellaan kroppaa ja mietitään pää puhki että oisko nyt sitä. Testiä teen aikaisintaan sunnuntaina. Mutta jotenkin on taas sellanen kuina, että täti ehtii yllättää ennen sitä. Mutta toivoa yritän edelleen ylläpitää.

Kyllähän se tahtoo niin olla, että ajatukset pyörii tässä vauvakuumeessa usein vain ja ainoastaan tän yhden asian ympärillä. Mutta kivahan se on haaveilla omasta nyytistä.

Mukavaa päivää kaikille!

T. mirulii kp 28/29

Vierailija
2/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tuntuu elämä pyörivän vauva jutuissa.Jos ei muuten niin ajatukset on siel kokoajan.Alkaa olla aika pimee olo et eiks täs nyt vois yhtään rauhottuu eikä kokoajan olla kyttäämässä mitä kropassa tapahtuu.Mä toivon ettei mulle tule mitään oireita kun niitä tuppaa tulemaan aina vaik ei raskaudesta tietookaan liekö sit pms oireita ollu.Nyt kp17/27-30 ja ovis ollut.Ei vielä pääse tai joudu piinailee.No voishan niitä tosin olla huonompiaki kiinnostuksen kohteita kun oman lapsen saaminen,mut meneeköhän tää mul vähä yli.Greippimehua kitaten ja kaikenlaisia muita jalat pystyyn pupuilun jälkeen juttui.Ei sentään valot päällä aamulla hommailuu, minkä löysin tuolta pesun sivuilta.Onks teil muil sellanen olo et tää vauva puuhailu HALLITSEE teitä jollain tavalla?No toivottavasti yritys palkitaan meillä kaikilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita lämpojä olen tässä miettinyt, siis nouseeko lämmöt jos on raskaana?

Sen tiedän? että oviksen aikaan nousee, mutta miten on näin loppukierrossa?

nellariina *nolo kun ei tiedä mitään*

Vierailija
4/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks sekopää lisää :D On se kumma ettei sitä osaa muuta ajatellakkaan kuin mahd. raskautta ja minä myös yhden lapsen äitinä jo ajattelin että no, tulee kun on tullakseen ja nyt en testaile ennen aikoja ja miten kävi! :D Nyt on hirvee stressi ja piina ja kaks testiä jo tehty :D Töissäkään ei oikein osaa keskittyä. Mulla on pinna ihan sairaan kireellä nyt, en tiedä onko pms-oireita (ei kyllä näin voimakasta ennen oo ollut) vai mitä. Esikoiselta oli kanssa hirveetä ärsytystä ennen plussatestiä, että olisko sitä!!! Toivotaan!!!! :) Oon kyllä aika toiveikas plussasta, rinnat on tosi turvonneet ja kipeät ajoittain (plus kaikki muut oireet), mieskin kysyi että minkälaiset liivit sulla oikein on kun näyttää niin isoilta rinnat :) Ja sitten tuo elämää suurempi-ärsytys ja välillä itkettää kaikki, mm. esikoisen hoitoonvieminen, ihme ajatuksia, ajattelin että mitä jos se kiintyy siellä enemmän niihin hoitajiin ja mitä jos mä en kiinnitä kotona siihen tarpeeksi huomiota yms :/ Että kyllä täälläkin tiputaan pilvenpiirtäjän päältä jos tädit tulee... Tsemppiä meille!!!!!

T:Moonagirl kp26/28 ja IHME tänä aamuna en testannut! :DDDD

Vierailija
5/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ymmärtänyt, että useimmilla meistä aina oviksen tapahduttua nousee lämmöt 1/2-1 asteen verran normaalista. Jos munasolu hedelmöittyy, lämmöt pysyvät koholla. Kun taas jos ei hedelmöity laskee lämmöt. Se on sitte taas yksilöllistä kuinka paljon ennen menkkoja lämmöt laskee. Toisillä ne laskee vastakun menkat on jo alkanut toisilla taas useita päiviä ennen.

Sekavasti selitetty, mutta toivottavasti nyt jonkin käsityksen tästä sait :)

Vierailija
6/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä fiilis yhtä matalalla kuin eilispäivänäkin:( Se ovis taisi kuitenkin mennä jo edellisyönä kun mies oli reissussa, joten ei taida meille heinäsirkkaa tulla. Kyllä tämä vauvan saaminen tuntuu välillä niin vaikealta, että tekisi mieli heittää rukkaset naulaan, mutta...

Käyn nyt kuitenkin välillä kirjoittelemassa tännekin, vaikka tosiaan minusta tuntuu, että tämä kierto meni nyt harakoille.

Vierailija
7/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moonagirl! Heh, mäkin jätin tän aamun testaamisessa väliin.. Yritän malttaa vielä lauantaihin vaikka huomisaamuna saattaa kyllä tuo viiminen testi jo poltella kaapissa. No saahan niitä sitten kaupasta lisää!

Miruliinin oireet kyllä kuulostaa kerrassaan mukavilta! =)

Itsellä myös pahoinvointi jatkuu, ei paljoo, mutta mukavasti pikkasen! Rinnoissa ei oo mitään tuntemuksia, mutta ei kyllä kummassakaan aiemmassakaan raskauksessa ollut mitään rintaoireita.

Ai kun mä niin toivon, että pian joku sirkkanen plussais!

Ja sitten eka äkkiä tekemään odotuspuolelle sirkkapino ettei käy samalla tavalla kuin kesäkuun odottajille. =) Ois kiva, jos pystyttäs pitämään porukka kasassa sielläkin ettei hajaannuttas moneen porukkaan, eiks niin? Huomatkaa, mä siis oon ihan varma, että kaikki tehdään plussatestit, siksi ennakoin! =)

Mutta nyt pitää mennä jatkamaan aamupuuhia!

Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija
8/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips taas! (joo, ei oo mitään muutakaan tekemistä täällä töissä kun kirjoitella tänne *viheltelee*:) Niin, mulla on nyt sellainen taktiikka, että kun viimeksi esikoisesta testasin plussan niin mulla oli vaal.sin pikkuhousut jalassa, niin nyt aion laittaa vaaleanpunaiset lauantaina jos vaikka tulis tyttö :DDDD Tai pitäiskö laittaa ne samat pikkarit jos tulis taas plussa, hm... Voi ei, ihan pönttö yksilö... ;)

Joo, tosi kivaa on kun kaikki kirjottelee niin paljon! Ja meistä tulee vielä iiiiiiiso pinkka odottajiin kun kaikki plussataan!!!!! :)

Piipaa, tsemppiä sullekkin lauantaihin!!!!

Plussia sirkoille toivoen, Moonagirl

Vierailija
9/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeesti oli kerrottu, ainakin uskon ymmärtäneeni. Siis jos se munajutska hedelmöittyy niin lämmöt pysyy koholla, mutta jos ei niin ne sitten laskee kellä milloinkin...Mulla on nyt lämmöt koholla, mutta en mitannu oviksen aikaan, en siis tiedä onko ollu tasasesti koholla siitä asti.

Eli en siis tässä kierrossa ajattele lämpöjä ollenkaan :)

Työt ei oikein maistu taas tänään, jostain syystä ajatukset on ihan jossain muualla (kukaan ei varmaan arvaa missä).

Muutenkin pitää varoa ettei kukaan täällä huomaa millä sivulla olen, kun ei viittis selitellä mitään.

Plussia odotellen

nellariina

Vierailija
10/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan se eka sirkkaplussa tulee...?Toivottavasti pian!Mulla menossa kp17 ja pieni oireitten kehittely on jo alkanu..vihloo alavatsaa aivan oudosti..mut yritän kyl pistää jäitä hattuun. Tädin pitäs tulla ensi viikon sunnuntaina. Harmillista se, että mies on kertausharjoituksissa ja mun äiti tulee helsingistä visiitille tänne jyväskylään ni en varmaan kehtaa tehdä testiä vaik yleensä täti tulee ihan kellon lyömän tarkkuudella. En malttas pitää suutani kiinni plussasta, mut en kyl haluu että äiti saa kulla ennen miestäni:)

Joku kyseli että hallitseeko tää vauvatouhu kaikkea, niin mulla ainakin kyllä, koska ollaan joitain menojakin peruttu oviksen takia, kun ei oltas voitu niin paljon puuhailla sukulaisten luona:)aika älytöntä, yritä siinä sitte keksii joku hyvä syy:)

Mä lähen viikonlopuksi pois, mutta palailen heti katselemaan kuulumisia sunnuntai iltana. Toivottavasti plussia on tullut jo sunnuntai-iltaan mennessä!

Oikein hyvät viikonloput kaikille sirkoille!Kiva kun on niin paljon aktiivisia kirjottelijoita!

Vierailija
11/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kp27/38 oviksesta päätellen.. se oli kp23/24..odottavan aika on pitkä!!vaikka testasin viimeviikolla acon 10 kaks haamua taitaa olla sekuda tavaraa pitää kuitenkin käydä tänään apteekista varulta hakeen testi ja tarkistaa asia:) vaikkakin ovis oli niin selvä ettei voi erehtyä..mutta tääläkin alkaa jo pää mennä sekasi ja isäntäki jo illalla kysäs et eikö sulla muita sivuja ole missä käyt tuumasin vaan et onhan mulla kaksplus ja pampperssit ja liberot:o))

Vierailija
12/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, monella on jo niin selviä oireita ettei tosikaan, ihanaa! :)

Meinasi mies saada eilen mustan silmän, kysyi että olenko lihonut!!

Herranjumala, menin ihan sanattomaksi, mutta sitten selitti että rintani on paisunut ja vatsan seutu on ihan kuin turvoksisa, meinasin alkaa itkemään, tuli niin " hyvä" olo, että josko siellä jokin olisikin kun jopa minun MIEHENI on huomannut jotain.

Ja tämä väsymys, menin ihan ihmisten aikoihin nukkumaan ja juuri heräsin, tajutonta. Palelua on tullut myös parin päivän aikana.

Siis tänään menossa kp 24/34-36 ja ajattelin että hivenen oireita voisi ehkä tullakin jo kun noin pitkä kierto.. (seliseli) huomenna pitäisi näkyä Acon10 kun viikko ovulaatiosta, mutta yritän ,aikuisten oikeasti, kestää ainakin sinne sunnuntaihin asti.

Vierailija
13/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi heinävauvan kuumeilija. Yksi lapsi on ennestään, poika 1 v 1 kk ja jos nyt olis tärpännyt niin l-a pienokaiselle olis 10.7......

Nyt vasta 18/28, mutta vatsa ollut kipee ja huono olo jo pari päivää. Koitan jaksaa odottaa, mutta kyllähän tämä mahdollinen raskaus kieltämättä koko ajan mielessä pyörii. Ekasta ei muuten aikoinaan ollut mitään oireita, enkä edes uskonut raskaustestiä ennen kuin kolmannen testin jälkeen.... ;) Poju kun tuli heti, yhdestä ja ainoasta kerrasta...

Aloitettiin tämä pikkukakkosen yritys vasta tässä kierrossa, joten pettyneitä ei olla vaikka heti ei tärppäisikään, päätettiin että olis se yrittäminenkin ihan kivaa ;) ...mutta jotenkin musta tuntuu että oon jo raskaana.... outoa.

*****Plussasäteitä kaikille kuumeilijoille, ja nähdään toivottavasti viim. odotuspuolella pian!!

Vierailija
14/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten malttanut enää odotella vaan testasin, vaikka se olikin typerää näin aikaisin. Mulla siis nyt kp 20/20-30 (luultavasti 20/26 oviksen mukaan).

Testasin siis acon10:llä ja se näytti niin äärettömän haaleaa viivaa, että en kyllä mene nyt takuuseen, oliko siinä viiva vai näkikö mun silmät sen minkä halusi nähdä. Jotain olin siinä näkevinäni. Mutta en siis uskalla tuohon vielä luottaa, varsinkin kun viime kuussa haaleiden viivojen tuloksena raskaus päättyi jo rv 5+. En kyllä ymmärrä mikä tempaus tämä nyt oli testata näin aikaisin, ajattelin että jos ovis olis ollutkin jo aikaisemmin. Seliseli ;)

Nyt sitten vaan pitäisi jaksaa odotella viikon verran menkkoja tai seuraavaa testausta.

Oireita tulee ja menee, vatsaa nippailee välillä, rinnat vähän arat ja väsyttää. Voi olla että vaan kuvittelen.

Vierailija
15/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin jo itsekin olevani samoissa päivissä mutta nyt vasta viikko kulunut tuulimunan kaavinnasta. Viikon päästä tai seuraavan viikon alussa sitä oliskin ehkä ovista tiedossa jos kierto palais ihan säännölliseks heti. Täällä saa vielä laskea päiviä ja pitkäääääääääääääään! Laskettu aika menis joka tapauksessa heinäkuun lopulle...

Plussaonnea tämän viikonlopun testailijoille!!!!!!!!!!!!

Vierailija
16/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nopea entteri sormi :D

Tulin jatkamaan tuota oire listaa kun niitä kehittelinki lisää ;)

Elikkäs: Raudan maku suussa, huomasin tänä aamuna ensimmäisen kerran ja hennon hento linea negra navasta alaspäin, tuli myös kun aloin Veetiä odottamaan todella aikaisin. Nyt kyllä on odotukset jo liiankin korkealla, mutta pääseepä sitä täältäkin asti alas jos siltä näyttää :/

Mukavaa piinapäivää kaikille tasapuolisesti :D

Ja nellariina, joko kaapit on siivottu? ;)

Vierailija
17/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas ettiny oireita, työt jääny taka-alalle. No pääasia ettei pomo tiedä :)

Alavatsassa tuntuu edelleen sellanen painon tunne, onko kellään ollu sellasta raskausoiretta? Päätin että mä testaan tänään, näyttäköön se testi sitten mitä tahansa. Vähän miehelle lirkuttelen niin eiköhän se kerro mihin piilotti sen :)

Tosiaan mukavaa kun niin monet on innostunu pinoutuu :)

Toivottavasti saadaan pian se eka plussa, niin muut sitten saatais paljon plussasäteitä :)

Joku (anteeks en muista nikkiä) testasi aconilla haamun, varovaiset onnittelut, toivottavasti se siitä vahvistuu!

nellariina

Vierailija
18/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niitä illalla vähän " siivoilin" , mutta sitten sain jonkun ihme järkevyyspiston ja annoin olla :)

Mutta illalla testaan, käyn vaikka ostaa testin jos ei muuten :)

nellariina

Vierailija
19/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä nellariina! :D Eikö olekin outoa kun välillä on muka niin järkevä ja malttaa odottaa ettei vielä testaa ja sitten sekunnin päästä istuu tikku kädessä ja pohtii että josko sittenkin testaisi jo :D

Mutta oikein paljon ++ että testi näyttää sitä toivottua tulosta!

Vierailija
20/47 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole heinäsirkkoihin juurikaan kirjoitellut, ilmoittautunut kyllä. Tämän kuun päätin pitää matalaa profiilia kuumeilun suhteen, ja tähän asti ainakin olen onnistunut. Puuhailtu onllaan miehen kanssa kun on huvittanut, ja on huvittanut ;)) Mutta nyt on tilanne aivan kumma! Eilen ja tänään tuli hiukan tuhrua, mulla ei koskaan ennen ole tullut. Nyt on vasta kp17/27, ja ovis oli kp13-14. Eilen oli tosi oksettava olo, tänäänkin heikottaa. Onko mitään ideaa mitä vois olla? Itse mietin, ettei vaan olis mitään tulehdusta tms. Eihän tää vielä voi mitään kiinnittymistä olla, eikä ovikseen liittyvää??

Eipä muuta... Plussasädetyksiä!!!

Edelleen tämän kierron lunkisti ottava Selmiina [color=green]♥