Kysymys työllistymissuunnitelman täyttämisestä
En uskalla painaa jatka-painiketta jos en pääsekään enää lisäämään loppuja hakemiani paikkoja. Eli olen nyt täyttänyt sinne 2 paikkaa, mutta 2 on vielä täyttämättä. Voinko täyttää ja lähettää nuo 2 jo nyt ja pääsenkö sitten myöhemmin lisäämään ne 2 muuta tälle kuulle? Vai pitääkö ne kaikki haetut 4 paikkaa täyttää tuonne samalla kertaa? Koska tuohon tulee teksti että lähettämisen jälkeen et enää pääse muokkaamaan näitä...koskeeko se vain noita kahta jotka nyt olen täyttämässä?
Kommentit (15)
Kai täällä nyt joku on joka on täyttänyt työllistymissuunnitelman??
Voit lähettää ne nyt tai vika päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Voit lähettää ne nyt tai vika päivänä.
Joo mutta siis voinko lähettää nyt ne 2 ja loput 2 myöhemmin? Päästääkö järjestelmä täydentämään ne puuttuvat tiedot? Vai onko tämä rakennettu niin että kaikki 4 pitää lähettää samalla kerralla? Se oli pointti
3 jatkaa eli itse lähetän nuo kerralla. Muista laittaa ruksi, että olet täyttänyt velvollisuuden, muuten ne ei päivity.
Voit lähettää ne vaikka yksi kerrallaan. Jos jotain menee vikaan, voit lähettää työkkärille yhteydenottopyynnön, ja kun sieltä soitetaan, kerrot, miten kävi. Tuo lomake tuntuu jotenkin kauhean lopulliselta, mutta ei se niin vakava operaatio ole. :)
3 jatkaa eli joskus laitoin n. 2 menemään se on se ja sama miten ne lähetät kunhan päivämärään mennessä.
Et voi, homma kusahtaa ellet hae kaikkia samaan vetoon.
t. ammattipummi
Mulle sanottiin, että pitää lähettää kaikki neljä samalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
3 jatkaa eli joskus laitoin n. 2 menemään se on se ja sama miten ne lähetät kunhan päivämärään mennessä.
Okei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanottiin, että pitää lähettää kaikki neljä samalla kerralla.
No mikäs järki siinä on?
Kannattaa laittaa kaikki samalla kertaa. Eli vasta kun on riittävä määrä hakuja koossa.
Eikö se ensi vuoden alussa lopu tämä neljän työpaikan pakkohaku?
Voit laittaa 2 nyt mutta älä ruksaa "Kyllä" siihen toteuttamiseen. Se ruksataan vasta kun olet toteuttanut ja ilmoittanut kaikki paikat.
Jos ruksaat siihen nyt kyllä, kone toteaa ettet ole hakenut kaikkia paikkoja ja siitä seuraa muistutus. (Jonka toki saat pois kun selität asian virkailijalle, mutta vältyt siltä kun ilmoitat vaan ne oaikat etkä ruksaa sitä kyllää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ensi vuoden alussa lopu tämä neljän työpaikan pakkohaku?
Ei lopu.
auttakaa nyt