Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä minun pitäisi vihata itseäni koska painan yli 100 kg

Vierailija
03.01.2011 |

Painoin vielä 1,5 vuotta sitten 95 kg,mutta mies petti koska olin niin läski. Sen jälkeen olen lihonut vielä 13 kg lisää, kun olen syönyt suruuni ja jättänyt liikunnan,kun ei ole huvittanut,kun olen niin surullinen. Painoin jo naimisiin mennessä melkein 80 kg,joten aina olen ollut suht pullea. Mies itse painaa 85 kg.

Toki en ole tyytyväinen nykypainooni,mutta en kyllä osaa vihata itseäni. Yritän pudottaa painoa terveyden takia, mutta mies on sanonut, että voipi olla,että taas pettää,jollen pian paina taas 80 kg. Haukkuu lehmäksi ym. Hän on sanonut siitä lähtien, kun painoin lasten synnyttyä noin 90 kg, että hänen ystävänsä nauravat hänelle, koska olen niin läski.

Ulkonäöltäni en ole kauhean ruma,mutta läski kerääntyy poskiin ja kaksoisleukaan. Sen takia hänen ystävät kuulema nauravat ja mies on jo yli nelikymppinen. Voiko sen ikäiset miehet vielä nauraa toistensa vaimoille?

En osaa vihata itseäni, koska aina olen ollut pullea ja ainut syy,miksi tahdon laihtua on terveyteni. Miksi minun pitäisi olla 50 kg, jotta minua voitaisiin esitellä toisille miehen kavereille? Minua ei kiinnosta miesten ihailu ja olen tympääntynyt omaankin pettämisten takia.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä miehesi ja heti? Minun ystävälläni samantyyppinen mies, mutta on jo ex. Ystäväni luonnostaan hoikka ja hänellä aa-rinnat. Mies painosti hankkimaan silikonit ja sanoi, että hänen kaverinsa nauravat hänelle, kun hän on luuperseen ja tissittömän kanssa! Ystäväni ei onneksi suostunut silikoneihin. Nyt hänellä mies, joka arvostaa ystävääni.

Miehesi uhkailee sinua, on ilkeä, puhuu todella alentuvaan sävyyn. Heitä ukko pellolle ja heti. Ja sitten laihduta, oman itsesi tähden(terveysriskit)

Ja tuohon pettämiseen. Myös missin tasoisia naisia petetään ja mallin tasoisia miehiä. Pettäminen on luonteen laadusta kiinni, jotkut on kusipäitä ja jotkut ei.

Vierailija
42/53 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli niin paljon tullut puolesta ja vastaan. Seksi kanssani on miehelle aina maistanut tosi hyvin paitsi kunnes lopetin itse viime kesästä, kun toi pettäminen rupesi oikein inhottamaan.

Kyseessä on siis se, että mies sanoo, että hän on ihan kuset housuissa, jos joku tuttavistansa näkee miten läski olen. Vaikka siis hänen varsinaisten kavereitten vaimot on ainakin yhtä pulleita kuin minä. Puolitutuilla, joilla on jo sitten uudet vaimot tai tyttöystävät on sitten hoikempia.

Ja joku puhui miten suhtautuu lapsiimme, niin ei puhu niistä meidän lapsina vaan minun lapsina, vaikka ovat siis meidän yhteisiä biologisia lapsia.

Ja kilot ovat tulleet 25 vuoden aikana, ei yhdessä hetkessä, vaikka en niitä sillä puolestelekaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mies ja lähde, jos pitää sitä seksiä hoikemmalta saada.

No ei onneks tarvitse lähteä. Mutta lähtisin, jos vaimo painaisi 100 kiloa tai edes lähellekään sitä. Siis hakemaan seksiä hoikemmalta, lasten takia pysyisin kuitenkin yhdessä.

Näin se vaan on, läskillä piilee muitakin ongelmia kuin pelkkä läski.

Mies, kunnossa

Vaikutat hieman häiriintyneeltä. Tulee mieleen eräs tuttu, ukko aika karsea, maha roikkuu, mutta valittaa vaimonsa painosta. Vaimo jo aikaa sitten hankkinut muuta seuraa.

Parisuhde, mikä perustuu pelkkään ulkonäköön, ei kestä. Me ihmiset muutumme, lihomme, laihdumme, hiuksia lähtee, voimme sairastua pahoin, iho muuttua jne. Rakkaus on se mikä kantaa. Minulla ja miehelläni pitkä suhde, johon mahtunut paljon ulkonäöllisiä muutoksia, molemmilla. Kuitenkin aina olemme rakastaneet toisiamme ja kuunteleet toisiamme. Ja seksiä ollut aina. Minä rakastan häntä siksi, että hän on se mies, joka on. Minun mieheni, joka arvostaa minua, rakastaa minua ja kuuntelee. Sama toisinpäin.

Vierailija
44/53 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli niin paljon tullut puolesta ja vastaan. Seksi kanssani on miehelle aina maistanut tosi hyvin paitsi kunnes lopetin itse viime kesästä, kun toi pettäminen rupesi oikein inhottamaan.

Kyseessä on siis se, että mies sanoo, että hän on ihan kuset housuissa, jos joku tuttavistansa näkee miten läski olen. Vaikka siis hänen varsinaisten kavereitten vaimot on ainakin yhtä pulleita kuin minä. Puolitutuilla, joilla on jo sitten uudet vaimot tai tyttöystävät on sitten hoikempia.

Ja joku puhui miten suhtautuu lapsiimme, niin ei puhu niistä meidän lapsina vaan minun lapsina, vaikka ovat siis meidän yhteisiä biologisia lapsia.

Ja kilot ovat tulleet 25 vuoden aikana, ei yhdessä hetkessä, vaikka en niitä sillä puolestelekaan.

ap

Arvasin sen. Tuollainen ilkeä narsisti on aina myös paska isä. Heitä se mies jo pellolle.

Vierailija
45/53 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Arvasin sen. Tuollainen ilkeä narsisti on aina myös paska isä. Heitä se mies jo pellolle.

Vierailija
46/53 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä miehesi ja heti? Minun ystävälläni samantyyppinen mies, mutta on jo ex. Ystäväni luonnostaan hoikka ja hänellä aa-rinnat. Mies painosti hankkimaan silikonit ja sanoi, että hänen kaverinsa nauravat hänelle, kun hän on luuperseen ja tissittömän kanssa! Ystäväni ei onneksi suostunut silikoneihin. Nyt hänellä mies, joka arvostaa ystävääni.

Miehesi uhkailee sinua, on ilkeä, puhuu todella alentuvaan sävyyn. Heitä ukko pellolle ja heti. Ja sitten laihduta, oman itsesi tähden(terveysriskit)

Vierailija
47/53 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko tuollaista parisuhdetta, oikeasti?

Rakastatko sinä ihmistä, joka puhuu sulle noin?

Minä olen 120-kiloinen, olen siis yli 50 kiloa lihonut tapaamisemme alkuajoista. Silti mieheni rakastaa minua, kunnioittaa ja puhuu kauniisti.

Toki on puhuttu painostani mutta terveyden kannalta eikä niin , että hän haukkuisi mua kavereilleen tai niiden kanssa naureskelisi painoani. Minusta pidetään itseni vuoksi ei sen perusteella miltä näytän.

Minä en haluaisi olla sinun miehesi kaltaisen puolison kanssa päivääkään.

Vierailija
48/53 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti mies rakastaa, näkee jotenkin kilojen "ohi", sillä kehuu vilpittömästi kauniiksi ja osoittaa sen paitsi sanoin myös teoin (muutenkin kuin lakanoiden välissä). Sinä ET ansaitse tuollaista paskaa ap!!! Yritän kyllä laihtua, mutta itseni ja terveyteni vuoksi, en siksi että mieheni vihaa minua...

Haluatko tuollaista parisuhdetta, oikeasti? Rakastatko sinä ihmistä, joka puhuu sulle noin? Minä olen 120-kiloinen, olen siis yli 50 kiloa lihonut tapaamisemme alkuajoista. Silti mieheni rakastaa minua, kunnioittaa ja puhuu kauniisti. Toki on puhuttu painostani mutta terveyden kannalta eikä niin , että hän haukkuisi mua kavereilleen tai niiden kanssa naureskelisi painoani. Minusta pidetään itseni vuoksi ei sen perusteella miltä näytän. Minä en haluaisi olla sinun miehesi kaltaisen puolison kanssa päivääkään.

Vierailija
49/53 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat laihtua, niin miehesi kommenttien takia tuskin edes voisit tehdä sitä. Olin samantyyppisessä suhteessa, tilanne ei ollut ihan yhtä paha. Heivasin pihalle miehen ja liikakilot (tässä järjestyksessä) enkä korviani lotkauttanut kun mies vinkui takaisin.

Vierailija
50/53 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan oikea ihminen. Epäilen kyllä itsekin, että miehellä ei ole kaikki kohdallaan, kun on kaikkea muutakin tämän lisäksi.

Mutta jotenkin on vaan vaan vaikea jättääkään ihmistä, jonka kanssa on kuitenkin koko aikuisikänsä ollut.

ap

Vierailija
51/53 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma, vaan se, että miehesi on narsistinen mielipuoli, joka pettää, vaikka olisi Miss Universumin kanssa. Ei se naisen ulkonäkö takaa sitä, että pettääkö mies vai ei, vaan miehen luonne. Miehesi vaikuttaa niin oksettavalta mielipuolelta. Puhua nyt lastensa äidistä noin rumasti. Taitaa isänäkin olla paska, joka puhuu lapsilleen rumasti? Heitä ukko mäkeen, ennen kuin on myöhäistä. Seuraavaksi voit saada turpaasi. Miehesi on nimittäin tunnekylmä psyko.

Vierailija
52/53 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinun pitää vihata itseäsi tuolla painolla.

OLISIPA KIVA NÄHDÄ SE SINUN MIES,MILLAINEN MALLI-POIKA ITSE ON.... onko todella varaa toista ihmistä solvata noin?

Vierailija
53/53 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen miehensä(ulkomaalainen) valittaa ystäväni painosta päivittäin, ja vahtii syömisiä. Haukkuu ystävääni lasten kuullen huoraksi ja lehmäksi. Tämä ystäväni mies on itse hyvin lihava, iso vatsa. Olen monta kertaa sanonut ystävälleni, että jättää miehensä, mutta ystäväni ei uskalla lähteä, mies uhkaa väkivallalla ja että kaappaa lapset ulkomaille kotimaahansa. Jos tahti ei pian muutu, niin sanon ystävälleni, että joko lähtee tai teen ilmoituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan