Harrastatteko seksiä kuukautisten aikaan?
Mä olen tapaamassa mun suht tuoreen miesystäväni ensi viikonloppuna, ja just sattuu olemaan menkat. :( Seksiä ei ole ollut vasta kuin muutaman kerran. Siirränkö koko tapaamisen vai annanko mennä vaan? ;)
Kommentit (15)
Tapaat miehen ja kerrot asian, voittehan tehdä muutakin
kun ei vielä juurikaan vuotoa ja loppurähmien aikana.
aivan liian kipeä, että seksi tulisi mieleen. Ihan vikoina päivinä kun vuotoa on todella vähän, niin kyllä.
aivan liian kipeä, että seksi tulisi mieleen. Ihan vikoina päivinä kun vuotoa on todella vähän, niin kyllä.
Ei todellakaan harrasteta... No, ehkä just ja just vois sit vikoina päivinä, kun ei enää kunnolla vuoda, mut muuten ei.
on ihan hirveet halut, joten todellakin harrastetaan. Eka päivän olen yleensä aika kipee, joten ei silloin, mut toisena päivänä kyllä. Ja mikä parasta, ei tarvi huolehtia ehkäisystä, kun on ns. varmat päivät.
Ei todellakaan harrasteta... No, ehkä just ja just vois sit vikoina päivinä, kun ei enää kunnolla vuoda, mut muuten ei.
Mieheni kanssa harrastetaan, vaikka kyllähän se vähän epäeroottista on...
Mutta uudelle tuttavuudelle en kyllä antaisi veristä pillua :( Liian noloa.
Ongelmana on vain se, että saan orgasmin vain suuseksissä...=D
mieheni tykkää nuolla pilluani kun minulla on menkat ;)
Suihku on keksitty...
mut olenko mä ainoa, jonka mielestä menkkavuoto noin ylipäätään haiseekin niin etovalta, et vaikka kuinka pesis peräänsä, on ihan likainen olo... ? En todellakaan voi kuvitella harrastavani seksiä likaisena... (vaikka se oliskin vaan mielikuvissa...)
Suihku on keksitty...
mut olenko mä ainoa, jonka mielestä menkkavuoto noin ylipäätään haiseekin niin etovalta, et vaikka kuinka pesis peräänsä, on ihan likainen olo... ? En todellakaan voi kuvitella harrastavani seksiä likaisena... (vaikka se oliskin vaan mielikuvissa...)
Kyllä se on vuosisatojen aivopesu tehnyt tehtävänsä. Nainen 2000-luvullakin kokee vielä itsensä likaiseksi. Voi että..
Ja vastaus kysymykseen: kyllä harrastetaan seksiä mennkojen aikana.
Kyllä se on vuosisatojen aivopesu tehnyt tehtävänsä. Nainen 2000-luvullakin kokee vielä itsensä likaiseksi. Voi että..Ja vastaus kysymykseen: kyllä harrastetaan seksiä mennkojen aikana.
Jos omaan nenään haisee pahalta...
Vuodan niin ämpärikaupalla, ettei tulisi mieleenikään olla minuuttiakaan ilman jotain suojaa...
Jo oltaisiinkin varmaan näky tuollaisen kokeilun jälkeen!
Eikä mullakaan ole miestä, pelkkä hoito vain.