Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, anoppi antoi sitten joululahjaksi lehden tilaajalahjan.

Vierailija
03.01.2011 |

Koru on sinänsä ihan nätti hopeakaulakoru, mutta nyt meni maku kun huomasin, että noita annetaan annan tilaajalahjoina :(

Noloa.

Kommentit (91)

Vierailija
2/91 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen saanut lapsettomalta kaveriltani vauvatuliaisena siis kun meille syntyi vauva äitiyspakkauksen bodyn. Eli kirpparilta ostettu. UUdelta kyllä näytti, mutta valitettavasti maku meni.

käyttämättömän äitiyspakkauksen bodyn :O

että kirpparilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei TAPIO WIRKKALAN suunnittelema kaulakoru kelpaa niin minä olen valmis kyllä sille hyvän kodin tarjoamaan!

Nyt hei vähän tyylitietoa ja suomalaista designtietoa kehiin ja pistät korun kaulaan. Huh Huh!

Vierailija
4/91 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin saan aina kaikenlaista kierrätyskamaa, minkä anoppi on saanu jostain ilmaiseksi ja sitten se kysyy, tarviinko mä. Ei haittaa mua olleskaan.Ei tollainen mittaa mun arvoa ihmisenä, oli tavara uusi vai vanha.

Olen mäkin antanut sille laukun, jonka kerroin löytäneeni roskiksesta. Ja se tykkää siitä kovasti :)

Vierailija
5/91 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisen Wirkkalan korun voi myös tilata Otavamedian sivuilta hintaan 99€, eli ei välttämättä ole ollut ilmaislahja lehden tilaajalle.

Olen joskus myös Annassa nähnyt ilmoituksen, jossa ko. korua kaupitellaan tilaajille. Olisikos anoppi bongannut tällaisen ilmoituksen ja ajatellut tilaavansa siitä miniälle lahjan?

Vierailija
6/91 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites suu sitte pistettäisiin jos kyseessä olisi joku arvoton rihkamapaketti tai laukku tyyliin yves rocher?

Vierailija
7/91 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kun hänellä oli kuulemma useampia. Joo, ihan kiva muuten, mutta se oli jo valmiiksi rikkinäinen. Ei sillä tehnyt mitään.

Yhtenä jouluna se antoi mulle marimekon pyyhkeen ja sitten otti sen kesällä takas. Väitti että se oli hänen pyyhkeensä joka oli kulkeutunut meille :)

Vierailija
8/91 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noloa on saada lahjaksi hopeakoru. Itse ainakin tilasin lehden aivan sen korun vuoksi. Olen tilannut lehden myös siksi, että sain tilaajalahjaksi Mokka.masters kahvinkeittimen. Kannatta hyödyntää moiset edut.

Vierailija
9/91 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tädilleni joululahjaksi lehden tilaajalahjan. Lahja ei ollut mitään krääsää vaan Marimekon meikkipussi ja toilettilaukkua.

Minusta anoppisi ajatus oli ihan hyvä vaikka ei maksanutkaan siitä lahjasta mitään. Omasta mielestäni ei hinnalla ole ikinä väliä vaan sillä että lahja on saajalleen mieluisa. Siihen itse ainakin pyrin lahjoja hankkiessa. Siksi ostelen joululahjojakin ympäri vuoden.

Vierailija
10/91 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko suklaa hyvää?;D

Vierailija
11/91 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Tuossa tapauksessa olis kai parempi ettei antaisi sitten mitään jos kerran on noin nuuka!

Vierailija
12/91 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 23:02"]

Ymmärrän. Tuossa tapauksessa olis kai parempi ettei antaisi sitten mitään jos kerran on noin nuuka!

[/quote] TÄMÄ VIESTI OLI SIIS VASTAUS HÄNELLE JOKA SAI APTEEKIN ILMAISKALENTERIN jne

Vierailija
13/91 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2011 klo 01:11"]

ihme tyyppejä olette, nauttisitte vaan lahjoistanne!

Osa arvostaa laatua ja osa kaunista krääsää. Laatu lahjaan(joita itse ostan) menee 100e ja krääsä-lahjoihin(joita saan mm.anopilta ja miehen veljen vaimolta) menee 20e. Tänä jouluna oivalsin, että kun nyt parin vuoden kokemuksella tiedän, kuka antaa minkäkin tyylisiä lahjoja, niin ensi vuonna en enää osta omanlaisiani lahjoja vaan vastaanottajan tyyliin sopivia.

Juu, minäkin ostan sen mukaan mitä tiedän olevan tulossa, eli Desing tuotteita niitä arvostavalle ja ostavalle ja jos joltakulta tulee muutaman euron kräässää niin saa sitä itsekin. Eikös se ole ihan kohtuullista? Tosin yritän mhuomioida lahan antajan tulotason, sillä kyllä sen huomaa jos joku jolla ei kovin varoja ole, kuitenkin yrittää löytää oikeasti sellaisen lahjan josta tietää minun pitävän (esim kirppareilta voi tehdä löytöjä), mutta myös sen huomaa jos joku antaa jotain "ylijäämä kamaa".

Vierailija
14/91 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2011 klo 15:29"]

Mutta onko se koru Liisa Vitalin suunnittelema hopeinen pallo-koru? Niitähän myydään kaupoissakin, ihan samoja koruja.

http://liisavitalidesign.com/" alt="http://liisavitalidesign.com/">http://liisavitalidesign.com/

KAUNIS! Mä oisin pitänyt ton itse enkä antanut sulle  ;)

siis tuommoinen? Itse olen saanut Annan tilaajalahjana tuota sarjaa

http://www.otavamedia.fi/c/document_library/get_file?folderId=197965&name=DLFE-9307.pdf

Vierailija
15/91 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun EX anoppi ei "lahjonut" mua mut lapset sai aina kunnon lahjat ja yleensä tarkasti aina minulta kysyi mitä lapset tarvitsisi jne. Eli ihan OK juttu!

Nyt tyttäreni "anoppi" (tuleva) on oikein ihana ja on ostanut jo vaikka mitä tyttärelleni ja kaikki aina laatu tavaraa. Kaiken lisäksi aikoo maksaa häistäkin suuren osan. Itse en "vävylle" ole juuri mitään ostanut enkä edes osallistu hääkuluihin, ei ole varaa. Silti minua pidetään ihan yhtä hyvänä anoppina eli olen onnekas siinä suhteessa ;) Kun en pysty rahaa/lahjoja antamaan niin aikaa ja apua sitten kun tarvitaan.

Vierailija
16/91 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen saanut lapsettomalta kaveriltani vauvatuliaisena siis kun meille syntyi vauva äitiyspakkauksen bodyn. Eli kirpparilta ostettu. UUdelta kyllä näytti, mutta valitettavasti maku meni.

Vierailija
17/91 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moccamaster, Kalevalakoruja sekä Delseyn matkalaukku.

Miksi valittaisin?

Vierailija
18/91 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä vaikka se oli tilaajalahja. Älytön ap!

Vierailija
19/91 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meilläpäin on tehtaanmyymälä jossa myydään myös äitiyspakkaukseen kuuluvia vauvan vaatteita. Halvalla saa kakkoslaatua... En itse löytänyt niistä välttämättä mitään virhettä tai painokuva oli jossain vähän suttuinen kun omalle vauvalleni ostin.

Vierailija
20/91 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuskin ees muistaa olemassa oloani :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi