Hooh, kaupat täynnä venäläisiä
Samoin liikenteessä yli 10 venäläisautoa peräkkäin.
Kommentit (107)
ole kassista otettu maksua edes aina, etenkin jos enemmän ostoksia. Monesti kassa vaan nostanut ne kassit siitä yli, vaatteita ostanut marketista niin kassa laittaa ne ylimääräseen muovikassiin, joskus ei ostokset mahdukaan niihin kasseihin mistä maksanu niin myyjä ei ota maksua kun pyytää ylimääräisen.
Tavallinen pulliainen ei hyödy yhtään mitään.
Tavallisella pulliaisella on yllättäen töitä. Kuvitteletko että se yrittäjä kykenee siellä yksin palettia pyörittämään?
on usein naurettavan huonosti hinnoiteltuja. Hinnat näkyy jos tarkasti etsii - ehkä. Jos Venäjällä ei muovikassi maksa mitään ja täällä ei selvästi asiaa ole ilmoitettu, ei voisi kuvitellakaan kassin maksavan. Miksi maksaisi?
Ne on ne kulttuuriset erot.
on usein naurettavan huonosti hinnoiteltuja. Hinnat näkyy jos tarkasti etsii - ehkä. Jos Venäjällä ei muovikassi maksa mitään ja täällä ei selvästi asiaa ole ilmoitettu, ei voisi kuvitellakaan kassin maksavan. Miksi maksaisi?
Ne on ne kulttuuriset erot.
menevän perille. No, kaikki ei voi ymmärtää.
minun työpisteellä on kolme henkilöä + minä. taskusta tippui femma(lounasraha), niin joku työkavereista nosti sen samantien, ja kun huomasin että se puuttu, niin ei kukaan tunnistanut! ja näiden " kunnon suomalaisten " kanssa olen tehnyt 8 vuotta töitä! Yks vain väitti, löytäjä saa pitää.
Ketä kiinnostaa jotkut hiton muovikassit?
Jos nyt puhutaan esimerkiksi kaupoista joilla menee jo hyvin, niin nämä venäläisten tulot ei ole muuta kuin voittoa kauppiaalle. Myyjät raataa näiden venäläisten parissa että kauppias saa rahaa. Niin ja siis ilman venäläisiäkin pärjäisivät nämä minun tietämäni kaupat.
Työntekijälle venäläiset ovat vain riesa tax free-ostoksineen yms. Palkka ei siitä suurene, vapaapäivät tai lomat ei lisäänny.
Tavallinen pulliainen ei hyödy yhtään mitään.
Tavallisella pulliaisella on yllättäen töitä. Kuvitteletko että se yrittäjä kykenee siellä yksin palettia pyörittämään?
minun työpisteellä on kolme henkilöä + minä. taskusta tippui femma(lounasraha), niin joku työkavereista nosti sen samantien, ja kun huomasin että se puuttu, niin ei kukaan tunnistanut! ja näiden " kunnon suomalaisten " kanssa olen tehnyt 8 vuotta töitä! Yks vain väitti, löytäjä saa pitää.
Tämä on suomalaisten kulttuurinen piirre. Helsingissä jos jättää kännykän pöydälle kun käy tilaamassa juomaa tai kusella, niin se varastetaan. En voi käsittää tätä maata
lähteä lasten kanssa kylpylään mutta päätin jättää väliin just ton takia.
Olisi paljon parempi, jos kylpylässä olisi venäläisten sijasta somalit. Kohta on.
eli sellaistakaan hyötyä ei tule
vois viedä maksun näistä neljasta muovikassista? Ehkä sitten ihmiset sais mielirauhan??
Jos nyt puhutaan esimerkiksi kaupoista joilla menee jo hyvin, niin nämä venäläisten tulot ei ole muuta kuin voittoa kauppiaalle. Myyjät raataa näiden venäläisten parissa että kauppias saa rahaa. Niin ja siis ilman venäläisiäkin pärjäisivät nämä minun tietämäni kaupat.
Työntekijälle venäläiset ovat vain riesa tax free-ostoksineen yms. Palkka ei siitä suurene, vapaapäivät tai lomat ei lisäänny.
Siksi varmaan Lappeenrannassa on väkilukuun nähden eniten kaupallisen alan työntekijöitä ja ravintola-alan työntekijöitä. Vai miten se menikään?
Eläköön kansojen ystävyys, mutta venäläisvähemmistö on syytä pitää niin pienenä, etteivät Putin ja kumppanit ryhdy enempää puolustamaan sen etuja täällä. Eikä mitään viisumivapautta, kiitos!
Tämä on suomalaisten kulttuurinen piirre. Helsingissä jos jättää kännykän pöydälle kun käy tilaamassa juomaa tai kusella, niin se varastetaan. En voi käsittää tätä maata
Suomessa saa varastaa. Se on geeneissä.
Ketä kiinnostaa jotkut hiton muovikassit?
siuhteellisuudentajun menettäneitä AV-mammoja tietenkin.
Eläköön kansojen ystävyys, mutta venäläisvähemmistö on syytä pitää niin pienenä, etteivät Putin ja kumppanit ryhdy enempää puolustamaan sen etuja täällä. Eikä mitään viisumivapautta, kiitos!
Näin tilastot rajalta ja muutin mieleni viisumivapaudesta. Reilu kaksi miljoonaa viranomaiskontaktia ja suurimmat rikolliset oli rattijuoppoja, joita reilu sata.
Rajavalvonnan voisi tilastojen perusteella lopettaa tarpeettomana. Mannerheimintietä valvomalla saataisiin paljon enemmän kriminaaleja kiinni.
on usein naurettavan huonosti hinnoiteltuja. Hinnat näkyy jos tarkasti etsii - ehkä. Jos Venäjällä ei muovikassi maksa mitään ja täällä ei selvästi asiaa ole ilmoitettu, ei voisi kuvitellakaan kassin maksavan. Miksi maksaisi? Ne on ne kulttuuriset erot.
jopa isommalla fontilla kuin esim. leipien hinnat. Mutta voi voi, ei osaa venäläinen hintoja katsoa.
Joten rauhoitu
Jos tuosta pitäisi antaa myyjille erillinen korvaus, niin samoin pitäisi vähentää myyjien palkasta niin suuri summa, että ne hiljaiset kannattamattomat tunnit ja päivät muuttuvat kannattaviksi.
Tilikauden kannattavuus rakennetaan koko vuoden aikana, eikä sitä voida tarkastella vain hyvien myyntipäivien kautta.
Mutta tätähän on keskivertomyyjän tai AV-mamman vaikea tajuta.
Ja sille ei voi mitään.