Ei ollut eka kerta, kun YLE
Ei ollut ensimmäinen kerta, kun YLE jättää kertomatta negativista vihervasurista. Toisaalta toisen suunnan kansanedustajista ja ministereistä kyllä kertoo, niin kuin pitääkin, onhan kansanedustaja sellaisessa tehtävässä, jonka tekemisiä tai tekemättä jättämisiä pitää raportoida.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Mitä höpiset. Kirjoita selkokielellä.
Onhan tuo selkeää. Olisi vika vastaanottajassa?
Vierailija kirjoitti:
Häh?!
omista oikeisto ministerien toilailuista ollaan hiljaa.
nassulan sikarutto kaataa hallituksen kun porstuassa on kielletty kumitkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan selkokieltä tuo minulle oli. Taidat olla Sofia Virran äänestäjä? Älä höpötä!
Mitä nämä "vihervasurit" ovat? Kiinnostaisi tietää. Jaamme toki yhteisen näkemyksen ihmisoikeuksista, kuten jokainen sivistynyt ihminen tekee. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että olisimme kaikissa asioissa samalla linjalla Vihreiden kanssa. Minulla ei ole kylläkään jäsenkirjaa mihinkään puolueeseen. Krapulaa pukkaa. M52
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä "vihervasurit" ovat? Kiinnostaisi tietää. Jaamme toki yhteisen näkemyksen ihmisoikeuksista, kuten jokainen sivistynyt ihminen tekee. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että olisimme kaikissa asioissa samalla linjalla Vihreiden kanssa. Minulla ei ole kylläkään jäsenkirjaa mihinkään puolueeseen. Krapulaa pukkaa. M52
Jokainen tietää, mitä vihervasuri tarkoittaa.
Aloitus on kirjoitettu niin ruohonjuuritasolta etteivät muut saa selkoa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasurit pitävät itseään etuoikeutettuina myös niihin tekoihin, joista muita moitittaisiin. Vihervasuri kääntää moitteet toisinpäin ja pöyhkeästi alkaa arvostella muita. On toisten taskuilla. Vain puhuu ja koettaa teettää muilla, mutta ei itse tee tai edes halua tehdä, useimmiten ei edes osaa.
Menehän kakara muualle valehtelemaan.
En ole vihreä enkä vasemmistolainen, mutta kiinnostaa, mikä on peitelty asia?
Vierailija kirjoitti:
En ole vihreä enkä vasemmistolainen, mutta kiinnostaa, mikä on peitelty asia?
Kannattaa hankkia laajempi katsanta muihinkin medioihin kuin Yleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole käsi ojossa ja valkoinen piippalakki päässä on vihervasuri
Kiitos tiedosta, lähetin äsken palautetta Ylelle asiasta.
ja AP on aivan oikeassa tuosta, Yle pimittää uutisia jotka ovat negatiivisia vihervasemmiston kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta teidän keskuudessanne. Vasemmistolaisena en kylläkään tunne tuollaisia. Ihmisoikeudetko on se kynnyskysymys? M52