Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hooh, kaupat täynnä venäläisiä

Vierailija
03.01.2011 |

Samoin liikenteessä yli 10 venäläisautoa peräkkäin.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaput tervetuloa tänne vaan ostoksille doverii. Toivottavsti yhä enemmän tuloo avot.

Vierailija
22/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ostettiin 4 kassillista tavaraa ja sitten napattiin ilmaiseksi kassit. Kassahan jo rahasti, joten muovikassista tuli ilmainen. Veli venäläinen ei edes tehnyt elettä maksaakseen.

KAI SOITIT POLIISILLE?

asiakkaat vietiin neuvontaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jossa ne saivat tax-free paperit kuntoon ja pääsivät lomanviettoon...

Vierailija
24/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ostettiin 4 kassillista tavaraa ja sitten napattiin ilmaiseksi kassit. Kassahan jo rahasti, joten muovikassista tuli ilmainen. Veli venäläinen ei edes tehnyt elettä maksaakseen.

En tiedä mitään muuta maata, missä kauppakassit maksavat, kaikkialla, missä itse olen käynyt, kassit ovat olleet ilmaisia.

tuotteen kohdalla on hintalappu, niin tuote maksaa. Samalla tavalla voisi ajatella, että koska leipäpussissa ei ole hintalappua, on sen oltava ilmainen.

Ainakin Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Puolassa , Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä ruokakaupan muosikassit maksavat.

Vierailija
25/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa taxfreetä? Tai pullapitkosta, kaljasta ja tulitikuista?

Vierailija
26/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin liikenteessä yli 10 venäläisautoa peräkkäin.

Lappeenrannan Lidlin pihalla on enemmän venäläisbusseja.

Vierailija
27/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään muuta maata, missä kauppakassit maksavat, kaikkialla, missä itse olen käynyt, kassit ovat olleet ilmaisia.

tuotteen kohdalla on hintalappu, niin tuote maksaa. Samalla tavalla voisi ajatella, että koska leipäpussissa ei ole hintalappua, on sen oltava ilmainen.

Ainakin Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Puolassa , Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä ruokakaupan muosikassit maksavat.

Jos ei edes ajattele, että se muovikassi maksaa, niin ei kai sitä hintaa nyt tajua katsoa. Kai nyt tyhmempikin tajuaa, että leipä maksaa.

Ei kannata vetää överiksi omia esimerkkejään. Tosi monessa maassa Euroopan ulkopuolella muovikassit ovat ihan ilmaisia, ja tuotteet jopa pakataan niihin valmiiksi - kuten Suomessakin esim. vaatekaupassa.

Vierailija
28/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se näy oikein muualla kuin Lappeenrannassa. Siitä pikkukaupungista on tullut Venäläisten ansiosta oikea kaupunki

Se näkyy about kaikissa rajaa lähellä olevissa kaupungissa. Eniten kaakkois- mutta myös Itä-Suomessa. Lapissakin.

Lappeenranta on ykkönen, Helsinki kakkonen ja Imatra kolmonen.

Numeroina Lappeenranta oli joulukuussa 20% helsinkiä suurempi ja 442% Imatraa suurempi.

Lappeenranta on aika kumma paikka muutenkin.

Vierailija
29/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa taxfreetä? Tai pullapitkosta, kaljasta ja tulitikuista?

kukaan kuvittele, että vartija tulee paikalle yhden muovikassin tähden! Oon mäkin monta kertaa nähnyt kaupassa, miten joku saa muovikassin veloituksetta.

Vierailija
30/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaa tuskin kiinnostaa alkaa vikisemään joistain muovikasseista rahaa tuoville turisteille, kun tiedetään että kulttuuriset erot ja se ettei pussien yhteydessä yleensä ole edes selvästi hintoja esillä suorastaan kerjäävät ihmisiä kuvittelemaan kassien olevan ilmaisia.

Vierailija
31/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Helsinki on täynnä turkisasuisia venäläisiä jotka huutavat ja meuhkaavat ja kävelevät kadulla suoraan päälle. Ja venäläiset autot eivät todellakaan anna tietä vaan ajavat suojatielläkin päälle. Röyhkeitä ja huonokäytöksisiä. En tykkää.

Vierailija
32/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä Lpr-Imatra akselilla kun asuu ja tekee töitä niin kyllä niistä saa enemmän kuin tarpeekseen.

Toki heistä löytyy hyvin käyttäytyviä ja kohteliaitakin ihmisiä mutta valitettavasti enemmän kohtaa niitä "maailman omistajan elkein" -varustettuja. Lomilla me ainakin tahdomme mahdollisimman kauas, missä ei vahingossakaan tule vastaan ainuttakaan itänaapurin kansalaista.

Ja EN TODELLAKAAN OLE RASISTI. Mulla on useampia, oikein mukavia, venäläistä syntyperää olevia ystäviä ja opiskelukavereita.

Vierailija
33/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman rajaa Lappeenranta olisi näivettyvä paska. Nyt se on suomen nopeiten kasvava kaupunki

Vierailija
34/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ovat tervetulleita

toivattavasti tulevat kaikki, jotta päästään eroon pakkoruotsista

Vierailija
35/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopettakaa se yleistäminen!!!

Vierailija
36/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisissa oli että tällähetkellä Suomessa on 100000 venäläistä turistia Pakkasukkoa juhlimassa. He jättävät Suomeen sata miljoonaa euroa. Toistan sata miljoonaa euroa.

Vierailija
37/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen pulliainen ei hyödy yhtään mitään.

Uutisissa oli että tällähetkellä Suomessa on 100000 venäläistä turistia Pakkasukkoa juhlimassa. He jättävät Suomeen sata miljoonaa euroa. Toistan sata miljoonaa euroa.

Vierailija
38/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keitä rikastuttavat? Kauppiaita, ravintoloitsijoita, hotellin omistajia Tavallinen pulliainen ei hyödy yhtään mitään.

eivät ole tavallisia pulliaisia, eivätkä maksa ansioistaan veroja, joilla ei kustanneta meitin kaikkien sitäjatätä... eiku...

Vierailija
39/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/107 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteen kohdalla on hintalappu, niin tuote maksaa. Samalla tavalla voisi ajatella, että koska leipäpussissa ei ole hintalappua, on sen oltava ilmainen. Ainakin Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Puolassa , Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä ruokakaupan muosikassit maksavat.

Jos ei edes ajattele, että se muovikassi maksaa, niin ei kai sitä hintaa nyt tajua katsoa. Kai nyt tyhmempikin tajuaa, että leipä maksaa. Ei kannata vetää överiksi omia esimerkkejään. Tosi monessa maassa Euroopan ulkopuolella muovikassit ovat ihan ilmaisia, ja tuotteet jopa pakataan niihin valmiiksi - kuten Suomessakin esim. vaatekaupassa.

ne ei osaa edes selkeää hintalappua katsoa, vaan varastaa muovikasseja? WAU - olen samaa mieltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän