Hooh, kaupat täynnä venäläisiä
Samoin liikenteessä yli 10 venäläisautoa peräkkäin.
Kommentit (107)
miten ostettiin 4 kassillista tavaraa ja sitten napattiin ilmaiseksi kassit. Kassahan jo rahasti, joten muovikassista tuli ilmainen. Veli venäläinen ei edes tehnyt elettä maksaakseen.
KAI SOITIT POLIISILLE?
asiakkaat vietiin neuvontaan.
... jossa ne saivat tax-free paperit kuntoon ja pääsivät lomanviettoon...
miten ostettiin 4 kassillista tavaraa ja sitten napattiin ilmaiseksi kassit. Kassahan jo rahasti, joten muovikassista tuli ilmainen. Veli venäläinen ei edes tehnyt elettä maksaakseen.
En tiedä mitään muuta maata, missä kauppakassit maksavat, kaikkialla, missä itse olen käynyt, kassit ovat olleet ilmaisia.
tuotteen kohdalla on hintalappu, niin tuote maksaa. Samalla tavalla voisi ajatella, että koska leipäpussissa ei ole hintalappua, on sen oltava ilmainen.
Ainakin Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Puolassa , Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä ruokakaupan muosikassit maksavat.
saa taxfreetä? Tai pullapitkosta, kaljasta ja tulitikuista?
Samoin liikenteessä yli 10 venäläisautoa peräkkäin.
Lappeenrannan Lidlin pihalla on enemmän venäläisbusseja.
En tiedä mitään muuta maata, missä kauppakassit maksavat, kaikkialla, missä itse olen käynyt, kassit ovat olleet ilmaisia.
tuotteen kohdalla on hintalappu, niin tuote maksaa. Samalla tavalla voisi ajatella, että koska leipäpussissa ei ole hintalappua, on sen oltava ilmainen.Ainakin Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Puolassa , Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä ruokakaupan muosikassit maksavat.
Jos ei edes ajattele, että se muovikassi maksaa, niin ei kai sitä hintaa nyt tajua katsoa. Kai nyt tyhmempikin tajuaa, että leipä maksaa.
Ei kannata vetää överiksi omia esimerkkejään. Tosi monessa maassa Euroopan ulkopuolella muovikassit ovat ihan ilmaisia, ja tuotteet jopa pakataan niihin valmiiksi - kuten Suomessakin esim. vaatekaupassa.
Ei se näy oikein muualla kuin Lappeenrannassa. Siitä pikkukaupungista on tullut Venäläisten ansiosta oikea kaupunki
Se näkyy about kaikissa rajaa lähellä olevissa kaupungissa. Eniten kaakkois- mutta myös Itä-Suomessa. Lapissakin.
Lappeenranta on ykkönen, Helsinki kakkonen ja Imatra kolmonen.
Numeroina Lappeenranta oli joulukuussa 20% helsinkiä suurempi ja 442% Imatraa suurempi.
Lappeenranta on aika kumma paikka muutenkin.
saa taxfreetä? Tai pullapitkosta, kaljasta ja tulitikuista?
kukaan kuvittele, että vartija tulee paikalle yhden muovikassin tähden! Oon mäkin monta kertaa nähnyt kaupassa, miten joku saa muovikassin veloituksetta.
Kauppaa tuskin kiinnostaa alkaa vikisemään joistain muovikasseista rahaa tuoville turisteille, kun tiedetään että kulttuuriset erot ja se ettei pussien yhteydessä yleensä ole edes selvästi hintoja esillä suorastaan kerjäävät ihmisiä kuvittelemaan kassien olevan ilmaisia.
Koko Helsinki on täynnä turkisasuisia venäläisiä jotka huutavat ja meuhkaavat ja kävelevät kadulla suoraan päälle. Ja venäläiset autot eivät todellakaan anna tietä vaan ajavat suojatielläkin päälle. Röyhkeitä ja huonokäytöksisiä. En tykkää.
mutta täällä Lpr-Imatra akselilla kun asuu ja tekee töitä niin kyllä niistä saa enemmän kuin tarpeekseen.
Toki heistä löytyy hyvin käyttäytyviä ja kohteliaitakin ihmisiä mutta valitettavasti enemmän kohtaa niitä "maailman omistajan elkein" -varustettuja. Lomilla me ainakin tahdomme mahdollisimman kauas, missä ei vahingossakaan tule vastaan ainuttakaan itänaapurin kansalaista.
Ja EN TODELLAKAAN OLE RASISTI. Mulla on useampia, oikein mukavia, venäläistä syntyperää olevia ystäviä ja opiskelukavereita.
Ilman rajaa Lappeenranta olisi näivettyvä paska. Nyt se on suomen nopeiten kasvava kaupunki
kyllä ovat tervetulleita
toivattavasti tulevat kaikki, jotta päästään eroon pakkoruotsista
ja lopettakaa se yleistäminen!!!
Uutisissa oli että tällähetkellä Suomessa on 100000 venäläistä turistia Pakkasukkoa juhlimassa. He jättävät Suomeen sata miljoonaa euroa. Toistan sata miljoonaa euroa.
Tavallinen pulliainen ei hyödy yhtään mitään.
Uutisissa oli että tällähetkellä Suomessa on 100000 venäläistä turistia Pakkasukkoa juhlimassa. He jättävät Suomeen sata miljoonaa euroa. Toistan sata miljoonaa euroa.
Ja keitä rikastuttavat? Kauppiaita, ravintoloitsijoita, hotellin omistajia Tavallinen pulliainen ei hyödy yhtään mitään.
eivät ole tavallisia pulliaisia, eivätkä maksa ansioistaan veroja, joilla ei kustanneta meitin kaikkien sitäjatätä... eiku...
tuotteen kohdalla on hintalappu, niin tuote maksaa. Samalla tavalla voisi ajatella, että koska leipäpussissa ei ole hintalappua, on sen oltava ilmainen. Ainakin Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Puolassa , Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä ruokakaupan muosikassit maksavat.
Jos ei edes ajattele, että se muovikassi maksaa, niin ei kai sitä hintaa nyt tajua katsoa. Kai nyt tyhmempikin tajuaa, että leipä maksaa. Ei kannata vetää överiksi omia esimerkkejään. Tosi monessa maassa Euroopan ulkopuolella muovikassit ovat ihan ilmaisia, ja tuotteet jopa pakataan niihin valmiiksi - kuten Suomessakin esim. vaatekaupassa.
ne ei osaa edes selkeää hintalappua katsoa, vaan varastaa muovikasseja? WAU - olen samaa mieltä!
kaput tervetuloa tänne vaan ostoksille doverii. Toivottavsti yhä enemmän tuloo avot.