Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni mustasukkainen mies

Vierailija
03.01.2011 |

Ei päästä meitä ulos kahdestaan humpalle, ajattelee että minä olen kateellinen ystävälleni koska hän sai tämän "upean" miehen enkä siksi halua viettää aikaani heidän kanssaan. Niin että ulos lähtisi minä, ystäväni ja tämä mies.

Mies väittää että haluaa tutustua muhun koska olen hänen avovaimonsa paras ystävä, mutta itse veikkaan että haluaa vaan kytätä että mitään sopimatonta ei baarireissulla tapahdu. (Ja olen tiennyt tämän miehen kauemmin kuin ystäväni, jo kymmenen vuotta mun ei mielestäni tarvi enää tutustuu häneen?)

Kerran olen ystävälleni sanonut että sun mies on sairaalloisen mustasukkainen, seurauksena itkua ja huutoa ja raivoa. Tuntuu että olen umpikujassa kun en tiedä mitä tekisin. En vaan pysty enää vierestä katsomaan tuota touhua kun ystävääni viedään kuin pässiä narussa. Vai pitäiskö vaan kylmästi ottaa asenne että se on heidän parisuhteensa?

Neuvokaa mua kuinka mun tulisi tehdä?! :(

Ps. Ja siksi olen niin huolissani koska muutama vuosi olin itse samanlainen kuinn ystäväni, mies määräili minun tekemisiäni ja tekemättä jättämisiäni. Nyt olen kuitenkin löytänyt miehen itselleni joka niin ei ole ikinä tehnyt. Siksi koskee katsoa tätä draamaa vierestä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävisin pari kertaa ulkona, niin että mieskin on mukana sekä voisin satunnaisesti heillä kahvitella. Ehkäpä mies sitten helpommin päästäisi ystäväsi yksinään ulos. Mitä kovempaa sinä pistät vastaan, niin niin tekee mieskin. Eli yritä vähän mennä vastaan vaikkei se kivalta tuntuisikaan.

Vierailija
2/3 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlimassa viime juhannuksena ja yksillä festareilla kolmistaan, ihan ok oli ei siinä mitään.. Eli on nähnty kolmistaan ja oltu ja juotu ja pidetty hauskaa ja tutustuttu.

Pari viikkoa sitten nähtiin sattumalta baarissa (me kaikki kolme) ja hengattiin sitten tyttöjen kanssa niin eikös mies laittanu viestiä ystävälleni vihaisena; Joo no hengaile sä vaa siel miestes kanssa.

En nähnyt ketään miestä jonka kanssa oltais hengailtu..?! Kun oltiin vaan kahdestaan pizzalla. Ja mies mulle oli aiemmin tokassu et kai MÄ ymmärrän etten oo enää ystäväni tärkeysjärjestyksessä se nro 1, et hän on ennen minuu nyt ku hyö rakastaa toisiaan.

Oonko mä sitten outo kun on munki miesystävä joskus tokassu et voisko hän tulla mukaan meiän kanssa, mut mä oon sanonu et anteeks mut tää on tyttöjen ilta. Mutta ei todellakaan ole väkisin tunkemassa mukaan tai sanonu et valitse, sun kaveris tai mä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap