minkäsuuruisia ostoksia olette tilanneet KLARNAA käyttäen??
minulla on 2 ostosta, yht.380e,ja luottoraja on jo täynnä??
Kommentit (29)
Mä oon aina saanut vaikka viime vuodenkin tulot alle 8000.
en saanut luottoa lainkaan. Ja säännölliset tulot on eikä maksuhäiriöitä.
saa selville, että ei oo saanut tuotteita Klarna tilillä? Mulla on jo paketti matkahuollossa eikä Klarna tilistä oo tullut mitään infoa?
saa selville, että ei oo saanut tuotteita Klarna tilillä? Mulla on jo paketti matkahuollossa eikä Klarna tilistä oo tullut mitään infoa?
tosi kiva. mitäs jos ei voi maksaa kerralla tilausta? Pakko siis palauttaa :'(
kenelle annetaan luottoa ja kenelle ei:D
Alle 10000 vuosituloilla eivät myönnä yhtään luottoa. Aikoinaan oli 500 luotto yhestä ostoksesta, ja velkaa oli 150e jäljel niin eivät myöntäneet 200e lisäluottoa toiseen tuotteeseen ihan ajallaan oli kaikki erät maksettu. Ja kun soitin asiakaspalveluun niin tyly a-palvelija totesi vaan että maksa vanha velka kokonaisuudessaan pois. Vuostulot 35000...
Alle 10000 vuosituloilla eivät myönnä yhtään luottoa. Aikoinaan oli 500 luotto yhestä ostoksesta, ja velkaa oli 150e jäljel niin eivät myöntäneet 200e lisäluottoa toiseen tuotteeseen ihan ajallaan oli kaikki erät maksettu. Ja kun soitin asiakaspalveluun niin tyly a-palvelija totesi vaan että maksa vanha velka kokonaisuudessaan pois. Vuostulot 35000...
silti napsahti 500euron klarna-luotto:O
lainaa?
olisi jo tilatessa tullut ilmoitus,että klarna ei maksa laskua, ja olisit joutunut maksamaan pankin kautta ennakkoon.
enkä saanut Klarna-laskua. Eikä ole koskaan ollut minkäänlaisia maksuhäiriöitä. Arpooko ne tosiaan kuka saa ja kuka ei?
Tervehdys Klarnasta,
mikäli valitsit verkkokaupassa maksutavaksi Klarna Tilin ja paketti on toimitettu sinulle, tarkoittaa se sitä, että hyväksyimme tilauksesi. Paketti tulee tosiaan normaalisti sinne noutopaikkaan tai kotiin ja tilisopimus sekä tililasku toimitetaan meidän toimesta myöhemmin perässä kotisosoitteeseen. Eli odottele ihan rauhassa, kyllä ne sieltä ilmestyy.
Mikäli tilausta ei hyväksyttäisi, ilmoitetaan siitä jo suoraan kassalla ja sinun olisi pitänyt valita joku toinen maksutapa.
Mikäli haluat tarkistaa Klarna Tilin tilan voit mielellään ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@klarna.com tai puhelimitse numerossa 09 - 425 99 771.
Ystävällisin terveisin,
Sanna Klarnasta
että mikä on "klarna"?
Klarna tarjoaa maksutapoja verkkokauppaan. Klarna Lasku ja Klarna Tili maksutavoilla voi maksaa verkosta tilatut tuotteet jälkikäteen joko kerralla tai pienemmissä kuukausierissä.
Lisää meistä löydät osoitteess www.klarna.fi.
Ystävällisin terveisin,
Sanna
Klarna
kenelle annetaan luottoa ja kenelle ei:D
Terve!
Kyllä, aivan oikein - konehan siellä tosiaan tekee työtä luottorajojen määrittelemiseksi - siksi ne luottopäätöksetkin tulee alle sekunissa.
Luottorajoja ei toki arvota, vaan niitä määrittäessä tarkastallaan monia eri tekijöitä - annettujen yhteystietojen lisäksi tarkistamme mm. tilaajan maksuhistorian meille. Mikäli olet hoitanut aiemmat Klarna laskut hyvin, voimme myöntää sinulle rohkeammin luottoa. Mikäli et ole aiemmin ostanut maksutavoillamme, haluaisimme tutustua sinuun paremmin - eli kokeile ensin pienemmällä summalla. Ja muista aina tarkistaa, että annat yhteystietosi varmasti oikein.
Mitä paremmin tunnemme sinut, sitä suurempi todennäköisyys sille, että myös myönnämme sinulle luottoa. Ja hyville tutuille myönnetään luottoa enemmän.
Luottorajaan liittyvissä kysymyksissä kannattaa ottaa yhteyttä meidän asiakaspalveluun osoitteessa asiakaspalvelu@klarna.com tai numerossa 09 - 425 99 771.
Ystävällisin terveisin,
Sanna Klarnasta
että mikä on "klarna"?
Hei,
Klarna tarjoaa sekä kuluttajille että verkkokaupoille turvallisia maksutapoja.
Klarnan maksutapoihin kuuluu Klarna lasku ja Klarna Tili. Laskulla saat 14 päivää maksuaikaa.
Klarna Tilille voit koota monia laskuja ja saat kotiisi kerran kuukaudessa yhden Klarna tililaskun.
Klarnasta voit lukea lisää kotisivuiltamme sekä Klarnan maksutapoja tarjoavien verkkokauppojen sivuilta. Lisätietoa saat myös asiakaspalvelustamme.
Vastaamme mielellämme kysymyksiisi.
Ystävällisin terveisin,
Kirsi Klarnalta
kuukausittain.
Siinä on monta ostosta, mutta yhtenä lyhennettävänä könttäsummana. Ostin viikon etelänmatkan, polkupyörän, joululahjoja, vaatteita ja mitä vielä..
Uskalsin ostaa luotolla, kun minulla on vakituinen työpaikka odottamassa valmistumisen jälkeen. Varma tulotaso siis kohta ja voin lyhentää nykyistä 200 euroa reippaammin.
Klarnan laskutusta käyttäen tilaan aina vain sellaisia tuotteita, jotka pystyy maksamaan kerralla.
On niin järjettömän kallis systeemi, johtuen mm. 5e/lasku laskutuslisästä, että yleensä aina jostain saa halvemmalla, jos on pakko jotain osamaksulla ostaa.
Vaikka laskussa on erikseen summa, jos haluaa kerralla maksaa koko luoton pois,niin silti seuraavassa kuussa tulee 6.90e lasku hallinnointikuluja. Olin maksanut ennen eräpäivää kaikki pois ja silti muistavat laskulla, kuinkakohan kauan tämäkin jatkuu...