Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkäsuuruisia ostoksia olette tilanneet KLARNAA käyttäen??

Vierailija
03.01.2011 |

minulla on 2 ostosta, yht.380e,ja luottoraja on jo täynnä??

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo o! minä saanu ennen klarnalle ja nyt väittää että luottoraja ylittynyt! ja paskat! 

sitko sinne ottaa yhteyttä ni kukaa tiiä mistää mitää!! 

Vierailija
22/29 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tilausta tehdessä pieraista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2011 klo 18:04"]

saa selville, että ei oo saanut tuotteita Klarna tilillä? Mulla on jo paketti matkahuollossa eikä Klarna tilistä oo tullut mitään infoa?

Siinä laskun tulossa voi helposti mennä se 1kk+ tuotteen tulemisen jälkeen, joten nou hätä. Kyllä ne suo vielä muistaa!

Vierailija
24/29 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2013 klo 12:41"]

Vaikka laskussa on erikseen summa, jos haluaa kerralla maksaa koko luoton pois,niin silti seuraavassa kuussa tulee 6.90e lasku hallinnointikuluja. Olin maksanut ennen eräpäivää kaikki pois ja silti muistavat laskulla, kuinkakohan kauan tämäkin jatkuu...

[/quote]

Kannattaisiko ottaa puhelin käteen ja soittaa ko. firmaan? Varmasti peruvat laskun aiheettomasti. Itsellekkin tullut eri firmoista aiheettomia laskuja ja aina ne on yhteyttä ottamalla selvinneet ilman, että tarvitsee mitään maksaa!

Vierailija
25/29 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2011 klo 14:58"]

Alle 10000 vuosituloilla eivät myönnä yhtään luottoa. Aikoinaan oli 500 luotto yhestä ostoksesta, ja velkaa oli 150e jäljel niin eivät myöntäneet 200e lisäluottoa toiseen tuotteeseen ihan ajallaan oli kaikki erät maksettu. Ja kun soitin asiakaspalveluun niin tyly a-palvelija totesi vaan että maksa vanha velka kokonaisuudessaan pois. Vuostulot 35000...

[/quote]

Kyllä myöntävät, joku 300 e oli, en voinut tehdä lisää ostoksia ennenkuin maksoin kaiken pois, loppulasku oli hiukan alle 200 e.  Luottotiedot aina olleet kunnossa ja erät hoidettu.

Vierailija
26/29 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:07"]

Voiko tilausta tehdessä pieraista?

[/quote]

Ei voi. Osamaksuoikeus evätään ja saat ikuisen käyttäytymishäiriömerkinnän rekisteriin.

Vierailija
27/29 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, sillä olen saanut kirjoja tilattua vaikkei luottotietoja. Mutta sitä ihmettelen, että milloin ne maksetut osamaksusuoritukset oikein kirjautuu sinne? Kun maksoin viikko sitten ja sivuilla lukee että maksettu 0e.

Vierailija
28/29 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on osa Nordeaa. Ja jos ei ole laskulla maksaminen onnistunut, niin kannattaa soittaa ja kysyä. Usein voi johtua siitä että esim. osoitetiedot ovat muuttuneet tai itse kirjoittanut jotain väärin. Muistaakseni tiedot maksusuorituksista päivitetään aina kuun lopussa.

Vierailija
29/29 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntävät ilmeisesti maksuhäiriöisille, köyhille ym jotka haluaa ostaa osamaksulla, herkemmin näitä lainoja koska saavat firmalle osamaksujen käsittelykuluista enemmän rahaa! Itse tilasin puolisen vuotta sitten vaatteita 400e:lla, ja otin laskulla vain sen takia koska nettimyyntivaatteista tietää jo etukäteen että aina ei kaikki sovi ja joutuu palauttamaan. Niin ei tarvitse sitten odotella rahojensa palautusta vaan maksaa vain ne tuotteet sovituksen jälkeen mitkä pitää. Nyt yritin tehdä 160e tilausta ja ei kuulemma luottorajaa. Soitin asiakaspalveluunkin ja samat selitykset tuli: "se riippuu niin monesta asiasta se luottopäätös. Ikä, maksukäyttäytyminen, maksuhäiriöt ym" Eikä kuitenkaan minun kohdalleni mitään kunnon selitystä antanut, eikä olisi voinutkaan, olen 26v, säännölliset tulot eikä ikinä mitään maksuhäiriöitä ollut. Eipä tarvi Klarnaa käyttää enää, toivottavasti muutkin lopettavat käytön!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan