Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko missään enää talvihaalareita 104cm??

Vierailija
03.01.2011 |

Kaikkialta on ollut loppu mistä olen etsinyt. Tyttö pärjäsi syksyn 98cm puvulla ja ajattelin ostaa vasta alesta isomman mutta nyt onkin tosi vähän kokoja.

Joku nettikauppa tai kauppa pk-seudulla missä olet nähnyt vielä joulun jälk. muutakin kuin vauvakokoja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin on ainakin ollut kokoja hyvin. Olen tosin itse katsellut 110/116 cm.

Vierailija
2/8 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everestin haalarit ovat ihan loistavia.

Vierailija
6/8 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn katsomassa urheiluliikkeistä, ne olinkin unohtanut kokonaan. Noa noan puku oli tytön mielestä ihana vaikka omaan makuuni ei kukkakuosi olekaan. Mietin vain onkohan lämmin kun en ole ikinä kyseiseen merkkiin törmännyt, netin kautta vähän hankala kun ei pääse hiplailemaan kangasta..

Vierailija
7/8 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noa noan puku oli tytön mielestä ihana vaikka omaan makuuni ei kukkakuosi olekaan. Mietin vain onkohan lämmin kun en ole ikinä kyseiseen merkkiin törmännyt

tuotekuvauksen mukaan on thinsulatevuori. Meillä olleessa Kammakarlon haalarissa oli niinikään thinsulatetta ja oli TODELLA LÄMMIN!

Tuo nettikauppa, missä haalari oli, on palvelultaan erinomainen ja sieltä vastataan tiedusteluihin nopeasti eli voithan laittaa lisätiedustelua ;)

Vierailija
8/8 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.selja.fi Oululaisia Rasavil-tuotteita

en tarkistanut onko jäljellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän