Jumala halusi minulle rakkaudettoman kärsimyselämän
Kommentit (130)
Täällä myös. Aivan järkyttävä paskaelämä sairauksineen ja loputtomine käsrsimyksineen. Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Vaihda jumalaa. On kai niitä kivempiakin.
Ihan jokainen jumala on yhtä huono. Sen lisäksi kohtalokin on perseestä.
Elämä on sellaista jos uskoo se olevan taruolennon oikuista kiinni. Itsellä kun itse vastaan kohtalostani menee ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kirkas kruunu luvassa, mammahyvä.
Semmosella sadulla sitten elämä kirkastuu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda jumalaa. On kai niitä kivempiakin.
Ihan jokainen jumala on yhtä huono. Sen lisäksi kohtalokin on perseestä.
No eikä ole. Esim. Dionysos on tosi jees.
Vierailija kirjoitti:
Moni kokee esimerkiksi lapsiseksiorjan kohtalon sodassa. Holokaustikaan ei ollut häävi. Rakastava jumala on aika karu. Silti pitäisi vain ylistää ja kiittää.
miksi olisi jumalan syy?
Vierailija kirjoitti:
Elämä on sellaista jos uskoo se olevan taruolennon oikuista kiinni. Itsellä kun itse vastaan kohtalostani menee ihan hyvin.
Meinasit että krooniset sairaudet ovat kiinni sinusta itsestäsi?
Ihana rakastava jumala <3 Ei sulla varmaan kuitenkaan niin huonosti mene kuin niillä, joille jumala halusi elämän ihmiskaupanuhrina ja lapsiseksiorjana, joka lopulta kidutetaan hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Moni kokee esimerkiksi lapsiseksiorjan kohtalon sodassa. Holokaustikaan ei ollut häävi. Rakastava jumala on aika karu. Silti pitäisi vain ylistää ja kiittää.
Sodassa ra/zkataan lapsia ja kidutetaan, koska ihminen on valinnut elää synnissä.
Jumala ei tuolle voi mitään, vaan hän suree ja katselee vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi olisi jumalan syy?
Kenen syy se on? Jos uskoo luoja-jumalaan, niin kyllä, se on ihan juurikin kaikkivaltiaan *syy*.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enemmän minulla itsellä kuin satuolennoilla nyt kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sodassa ra/zkataan lapsia ja kidutetaan, koska ihminen on valinnut elää synnissä.
Höpö höpö. Jos on kaikkivaltias, on kaikkivaltias. Tuollainen jumala ei ansaitse kenenkään kiitosta tai ylistystä. Ajatuskin on perverssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten kaikkivaltias voinut mitään. Ei mitään ristiriitaa näissä teidän jutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, eikö tässä pitänyt nyt olla kaikki valtias kyseessä? Miksi tuollaiseen jumalaan on edes vaihdettu. Ukko ylijumala tai Odinkin osaa tuon verran että kattelee vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enemmän minulla itsellä kuin satuolennoilla nyt kuitenkin.
No paska kohtalo ja karma joka tapauksessa. Sinulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Olet sairuksiesi ja kohtalosi uhri.
Miksi kärsit?