Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HAAHUT loppuviikkoon 42

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osunut paikkakunnat kohdalleen..mutta melkein..itse olen kotoisin Kiuruvedeltä..

Vierailija
62/69 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

iha vaa nopeest miu omaa napaa.

jotenki tuntuu, et ei tääkää kierto sitte vauvaa tua. pregnylin teho on kait jo kadonnu, ku ei miul oo enää mitää oireit.

voiha se olla, et luget tekee jotenki matalalentoseks ajatukset, ku miä oon ollu tosi kiree täs par päivää.

kaik suaraan sanottun ottaa päähä.

annoski on kyl kaksinkertaistunt sitte edellisest kiarrost. sillo ol 200mg/vrk, ny o 400mg/vrk. onks kellää tietoo, vaikuttaaks luget niinku masentavast?

no, siinä oli sitten mun synnyinkaupungin murreyritelmä. arvasitteko mistä päin?

aika pitkään olen ollut sieltä jo pois, ja en ole ihan varma menikö oikein..

käyn kyllä paikkakunnalla toisinaan, ja usein puhun sitä murretta puhuvien kanssa puhelimessa, mutta,olen omaksunut keski-suomen murteen aika lailla.

kymenlaaksosta, vehkalahdelta.

tunnelmat kyllä oli oikeat, vaikka kieliasu kummallinen..

alakulo

-ennis- kp19pp4

ai niin, sen linkin suosittelema oikea ammatti olisi alastonmalli.. (joutuisivat käyttämään laajakuvaobjektia..165cm ja 76kg..) =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että omaa murretta... En olis ikinä uskonu, että se testi anto mulle hyvin lähellä omaa ammttiani/koulutustani olevan ammatin - luotonvalvoja! Mun mies olis lastenhoitaja ;-) Varsinainen parivaljakko. No joo...

Tässä omaa napaa: nyt jo yli viikko siitä, kun otin viimeisen teron napaani. Oireita ei oikein ole suuntaan eikä toiseen. Mä en todellakaan hiffaa, mikä mun kroppaa mättää. Taitaa olla ihan sekaisin. Kypsää touhua tää menkkojen venaaminen. Tulis jo, ettei tartte uutta terosatsia napsia. Tiistaina olis se papa-koekin... Kp:t huitelee jo 32/27-???, mutta testin teen vasta ens viikolla, jos aihetta vielä riittää.

Porkkana: mullakin tuli mieleen, että josko se on sun myooma, joka siellä vaivaa...

neronja: mä päivitän sun tiedot sitten sunnuntai-iltana. Onnea vielä vahvistuneesta plussasta!

Ulriina: hauskaa, että teillä oli nastat bileet! Kerrankin voit tosiaan iloita tädin pikaisesta saapumisesta ;-). Sitten ei kun pilleriä napaan.

Ennis: ymmärtääkseni kaikki hormonit vaikuttavat mielialoihin tavalla tai toisella. Toisilla enemmän toisilla vähemmän... Eipä paljon helpota tää vastaus, mutta tsemppiä piinailuun sullekin!!! Mulla terotkin saa aikaan lievää alakuloa, saati sitten vahvemmat...

Nyt tää gimma lähtee tsiigaamaan, josko sieltä telkusta tulis jotain tsiigaamisen arvoista...

Heh heh... olipas harvinaisen vaikeeta tuo stadin (Helsingin ;-)) slangin vääntäminen... Enkä edes osaa sitä kovin hyvin, vaikka syntyperäinen stadilainen olenkin... Ehkä äitini puolelta tullut Porin murre vaikuttaa.

masunasu

Vierailija
64/69 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

neronja:

Voisiko sulla nuo tuntemukset johtua edelleen siitä (olikos se) myoomasta!

No sitä olen itekkin pohtinut yhtenä vaihtoehtona. Täytynee sit joskus kysellä lääkäriltä, jos ei ala supistukset lakata. Ja vaikka lakkaiskin, niin tammikuussa viimeistään sit kyselen, kun lääkäri sit sillon soittelee ehkä niistä verikoetuloksista.

Sitä vaan mietin, että kun mielestäni nää tuntemukset alkoi siinä vaiheessa kun raskaaksi tulin. Että millon se myooma sit ois tullut?

Lääkärin mukaanhan se oli pieni ja " epäselvä" , ettei hänen mukaansa siitä pitäis mitään haittaa olla, tai että ei tarvis sitä murehtia.

Jaa niin, mutta onhan mulla jälkitarkastuskin. Tosin ihan vaan tervarin lääkärillä. Kai siltäkin silti voi jotain kysellä. Se jälkitarkastus onkin " jo" 2,5vkon kuluttua.

-Porkkana-

Vierailija
65/69 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vielä joku muu, jota kiitellä..? Kiitos!

Kiitos lohduttavista sanoistanne ja tsempityksestä! Loistomimmejä olette!!!

Juu, vatsaan ei ole sattunut sen perjantain jälkeen, vain pientä nipistelyä, jonka ymmärtäisin kuuluvan asiaan... eikä vuotoa, vain etovaa oloa ja rintojen kipeyttä ( kiitos niistä oireista..!)

Piinailijoille paljon tsemppiä ja sitä mielentyyneyttä!! Plussasäteitä roppakaupalla!!

Ekaksi kun avaan nämä keskustelusivut, on kyllä pakko tulla aina vilkaiseen mitä tänne " haahulaan" kuuluu!

Lämpimiä ajatuksia ihan kaikille!!!

*halaa*

Vierailija
66/69 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea neronja siitä vahvistuneesta plussastasi! Aika hauska sattuma että mennään ihan melkein samaa " tahtia" ! Onko sulla alavatsakivut jo helpottaneet? Täällä tilanne on ohi, perjantain juimi mahaa oikein kunnolla ja olinkin jo ihan varma että verilöyly alkaa kohta, mutta ei. Repäisykipuja tuntuu edelleen tietyissä liikkeissä, mutta se kuulunee asiaan :). Tänään uutena juttuna mukaan on astunut huimaus ja älyttömän herkkä mieliala...Normaalisti en ole mikään itkuun purskahteleva tyyppi mutta nyt lähes kaikki saa itkun aikaan...Ja kylmäkin on koko ajan! Olenkin alkanut miettiä että tässä saatetaan olla jo hiukan pidemmällä kuin alun perin ajattelin, ja varsinkin kun raskaustestin tulos oli alkuviikolla jo niin selkeä plussa. Pitänee varata aikaa ultraan, siellähän se selviää. Jotenkin pelottaa vaan tosi paljon varata mitään aikaa, sillä tuntuu että sillä tavalla jotenkin taas asettaa itsensä alttiiksi pahimmalle mahdolliselle pettymykselle. Neuvola-aika kun on ollut varattuna jo kahteen kertaan ja kaksi kertaa se on pitänyt perua :(. Kai se on vaan pakko ottaa itseään niskasta kiinni, mutta jos nyt odottelisi vaikka vielä ensi viikon...

Lämpimiä ajatuksia muillekin palstailijoille, mää tairan ny nääs lähteä mustaa makkaraa syämään ja nyssee vartoomaan :) ...no en nyt oikeesti mutta tuon siis oli tarkoitus kertoa että Tampereella olen asunut koko pienen ikäni, syntymässä kävin Satakunna puolella ja neljävuotiaasta viime vuoteen saakka Mansessa asunut. Nyttemin vaikutan töissä Helsingissä ja asustelen just ja just Kanta-Hämeen puolella!

Vierailija
67/69 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu on pikkuhiljaa lopuillaan..

Olen koittanut tehdä pihahommia, jotta talvi saa tulla nyt vaikka heti. Perjantaina sitten ajoin nurmikon kertaalleen, vaikka vettäkin satoi. Tänään olen sitten muuten vain laittanut pihaa kuntoon. Pikkusen vielä tarvis jotain rapsuttaa, mutta onpahan päällisin puolin piha ok, jos talvi tulee yllättäen. Nytkin kun katselen ikkunasta ulos niin siellä sataa lunta. =) Tosin ihan vähän, mutta kuitenkin.

Neronja: Vielä kerran onnittelut vahvistuneesta plussasta! Kyllä sinä siellä ex-haahuissa pysyt loppuun asti. =) Paljon vauvaliimaa mukaan!

Oma napa: kp 23/27-31.. Painon tunne alavatsassa tuntuu välillä voimaakkaammin ja taas välillä ihan kuin se katois. Nyt eilen ja tänään on reisissä vihlonut aika-ajoin. Lämmöt on ollut 36,7-36,8 parina päivänä. Rinnoissa välillä vihloo. Eilen illalla mulla oli todella vilu, vaikka oltiin käyty miehen kanssa saunassa. Tämä rouva vaan paleli. Mitäköhän sekin lie tarkoittanut?

Eilen pikkusen puuhasteltiin vällyjen välissä, kun kävin vessassa niin tuli vähän sellaista punertavaa " limaa" .. Ennen en ole tuollaista huomannut.

Kovasti tekee mieli testailla, mutta jos nyt vain jaksais malttaa odottaa ensi viikkoon kunnolla. =)

Mites muiden haahujen sunnuntai on mennyt?

Päivän jatkoja kaikille!

Vierailija
68/69 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen: Mulla kanssa vihloi reisiä eilen ja tänään. Sitäkään ei ole mulla kyllä ennen ollut.

Omaa napaa noin muuten:

Tuon reisien vihlonnan lisäksi tuli eilen yhtäkkiä totaalisen huono ja heikko olo. Vaikka istuin sohvalla, niin alkoi tuntua että vajoan ja muutenkin huimasi. Tuli kiire mennä äkkiä sänkyyn. Vähän aikaa kun makoilin, niin meni ohi.

Edelleen on nukuttanut hyvin, rinnat ovat kipeät, välillä palelen, yököttää ja olen herännyt joka yö vessaan.

Tänään ei tässä mitään ihmeitä ole ollut. Käytiin kirpparilla ja saatiin " saaliiksi" yksi vaivainen keksipaketti. Oli aika köyhä valikoima tavaraa. Enimmäkseen vanhaa rojua. Nyt meillä kiehuu riisipuuro kun miehen alkoi tehdä mieli riisipuuroa ja sekahedelmäkiisseliä. =) Tuo kiisseli tehtiin jo eilen.

Sunnuntain jatkoja kaikille haahuille!

Vierailija
69/69 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tästäkään tule vauvaa. Testasin " ikkunallisella" testillä, mutta nega tuli. Kahdesta onnistuneesta on muist. näyttänyt jo ennen kk pois jääntiä raskauden. Etovaa oloa on ja varsinkin iltaisin. Rintojakin vihloo, mutta kait täytyy tätiä odotella. Varsin kummallista. Ehkä nyt tulee vaan pitempi kierto, Tämä oli kai se ns.kemiallinen raskaus :(

kp 25/25