Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HAAHUT loppuviikkoon 42

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti lauris ja rosmariini onnitteluista!

Liekö tulleet liian aikaisin..

Tänään alkoi n. 13:00 sattuu mahaan silleen menkkamaisesti, jota kesti noin tunnin. Kasvukipuja? Sectioarven jotain- kipuja?

Sitten kun kävin, ikävä kyllä, tupakalla, ( juuri nyt olen virallisesti sitten kyllä lopettanut!!) ja olin palaamassa takaisin työpisteeseen pitkää käytävää pitkin, sen puolessa väliss' alkaa silmissä heittää. Ajattelin selviäväni tuolilleni, mutta juuri kun olen avaamassa väliovea, PYÖRRYN!!

Herään kyllä heti, takaraivo kopsahti oveen ja silmälasien toinen sanka hieman vääntyi. muualle ei sattunut.

Sitten makaan jonkun aikaa kylmä hiki päällä ja heikkona lattialla, omalla paikalla...

Kauheeta, voitte arvata miten pelästyin!!!

Onko kirves taas heitettävä kaivoon? Onko tämä kohdunulkoinen?

Nyt ei siis ole enää mitään kipuja alavatsalla, eikä mitään vuotoja, vain pieni etova olo, joka oli kyllä eilenkin...

Ja jos on kohdunulkoinen mitä h***ttiä mä sitten teen?!

Nyt pelottaa ja lujaa..

Aamulla tein testin vielä ihan varuiksi, ja kaksi iloista viivaa sinne mätkähti. Mutta nehän voivat olla myös tässä huonossakin tapauksessa...

Onko mielipiteitä? Kokemusta? Kannattaako nyt vain odottaa, vai rynnätä paniikissa johonkin, kun kuitenkin viikot vasta vähäiset..?!

Kiitos!!!

Huolestuneena,

Vierailija
42/69 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pelottava kokemus. Kannattanee varmaankin soitella ainakin neuvolaan tai sitten suoraan ä.polille, jos epäilet kohdunulkoista. Asialle täytyy heti tehdä jotain, jos todella on kohdunulkoinen raskaus. Toivottavasti kaikki kääntyisi parhain päin!!! Täällä peukut pystyssä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on tullut pitkä netti pimento kun ajatuksia on selvitellyt. toki aina välissä olen käynyt katselemassa mitä tänne kuuluu. Oikein paljon onnea plussanneille haahuille!!!

Minulla oli kolmas keskenmeno ja tutkimuksia otettiin, mutta (hyytymistekijät, kromosomit molemmilta, kilpirauhaskokeet, lutenisoiva hormoni) kaikki ok. Lääkärin vinkkiä oli disperin 50 -70 mg/päivässä ovulaation jälkeen ja reseptin lugesteronia sain. Saas nähdä miten käy. kohta on piina päivät edessä....

Mulla taisi hävitä silloin kesällisen plussan jälkeen tiedot

keskenmeno 04syksyllä , 05 kesällä sekä tuulimunaraskaus 05 keväällä

perhettä on jo kahden tytön ja miehen verran ; )

hiljaa mukaan palaileva loiloi

Vierailija
44/69 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan positiivinen tunnelma täällä ja toisaalta aika piinaava.

Onnea Neronjalle vahvistuneesta plussasta! Ja samoin onnittelut Juanita ja Kuutar ja muut plussanneet. Masunasulla ja Katrilla taisi olla piinaavat ajat menossa.. Toivotaan parasta!

Kuutar: Aika pelottavalta kuulosti tuo sinun pyörtyminen. Tietysti sitä heti ajattelee pahinta mutta voihan se olla ihan vaaratontakin ja kuulua raskausoireisiin..?? Itse pyörryin kuopusta odottaessani (taisi olla ihan alkumetreillä), neuvolasta laittoivat vaan kilpirauhaskokeeseen, joka oli ihan ok. Myös viime joulukuussa (tosin en ollut raskaana) pyörryin kaksi kertaa yöllisellä vessareissulla ja noillekkaan ei löydetty selitystä.

Toivottavasti sulla on kaikki hyvin.

(.) menossa kp 28/30-32, eli jännät paikat täälläkin. Jos nyt oireita etsimällä etsii, niin rintoja aristaa aika ajoin, alavatsassa on ollut tämän viikon sellanen painon tunne ja samoin olen huomannut sen " kuivan kauden" puuttuvan (jollain muulla taisi olla sama). Saa sitten ens viikolla nähä, et kuin käy.. Kaikkihan nuo oireet voi myös viestiä tulevista menkoista.

Viikonlopuks ei ole kummempia suunnitelmia, pitäis siivota ja käydä ostaa pojille kengät. Mieskin on huomisen töissä. Ens viikolla onkin syysloma koululaisilla, ittekkin pidän to+pe vapaata.

Porkkanalle vielä halit, hyvä että sulla on jo parempi mieli. Ja Maria80, mun mielessä olet myös, muistan sut helmisimpukoista. Kyllä se puoli vuotta menee pian vaikka se tuntuukin näin eteenpäin ajateltuna kamalan pitkältä.

Hyvää viikonloppua vaikkakin sateista!!

Vierailija
45/69 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuutar!

kuule, jospa sulla on verenpaine ja hemoglobiini (tilapäisesti, mulla aina) alhaalla, ainakin nopeasti ylös noustessa (esim istumasta) mulla välillä sumenee silmissä, ja tuntuu että jalat lähtee alta.. se on aika pelottavaa.

tonen juttu sitten se tupakka. mä en ole polttanut yli 3v, mutta kesällä maistoin uteliaisuuttani yhden tupakan, kun kovin usein mieleeni jostain syystä tuli, että onkohan se sittenkin hyvää. no, ei ollut.

mutta sen tupakin jälkeen en kyllä uskaltanut nousta hetkeen, kun kovasti huiputti. jalatkaan eivät kantaneet.

että voisko se olla, että olit vetäissyt sen röökin vauhdikkaasti, ja sitten ponkaisit pystyyn, ja läksit kävelemään.

(.) kp18 pp3 eipä ihmeitä. pregnyl ja luget tekee joitain raskausoireita, ei oikeita oiken vielä edes voisi olla..

jotenkin lannistuneena

-ennis-kp18pp3

Vierailija
46/69 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin äipän ja iskän kautta töistä kotiin...Tuli ylitettyä pisteetkin oikein kunnolla, kun söin kebabia heidän kanssaan. Kävin hakemassa sadepuvut mulle ja miehelleni, kun ollaan huomenna lähdössä sen duuniporukoiden kanssa päivävaellukselle. Ihanaa saada ajatukset jonnekin muuallekin kuin kuumeiluun ja työjuttuihin!

(.) kp 26/28-33, totuuden hetket käsillä. Aamulla testi näytti edelleen ihan puhdasta negaa, joten se siitä taas sitten. Nyt heitän jo kirveen kaivoon. Onneksi muilla paremmin. Pitää vaan varautua huomiseen reissuun pikkuhousunsuojalla ja ottaa rätti mukaan... :(

Neronja ja muut asiaan kommentoineet: Me käytiin Diacorilla Veli-Matti Ulanderilla, siis sillä joka hoiti Eve Hietamiestä 9:ksine keskenmenoineen. Hän on töissä Kättärillä, eli julkisella. Ei siis ole siitäkään kiinni. Väitti vaan, et jos pistää meidät nyt kättärin jonoon, tulee lähete bumerangina takaisin, kun keskenmenosta ei ole vielä vuotta...mut odottavan aika on pitkääkin pitempi. Koko ajan mietin, et mitä jos vika onkin miehessä, et vaan muutama prosentti olis liikkuvia simppoja...ihan turhaan ollaan sit kituutettu pari vuotta...Kyllä tää elämä on julmaa, jos kaiken haluaa tehdä oikein.

Maria ja muut vertaistukea kaivanneet: ainakin mun tilanne on sellainen, et yleensä kirjoitan pinoon aamulla, illalla en jaksa enää duunin ja jumpan jälkeen koneelle. Nyt puoliviikkopinojen avulla on ollut helpompi nähdä, mitä muut on kirjoittaneet, mutta ennen en viitsinyt/ehtinyt edellisen päivän pinoa lukea. Pahoittelen siis omanapaisuutta. Muutenkaan mulla ei ole keskenmenoista yhtä omaa lukuunottamatta kauheesti tietoa, ehdotan, et kysytte HCG:n laskusta tuolta KM-puolelta, siellä näyttää olevan paljon sellaisiakin, jotka eivät ole haahupinoon löytäneet tietoa ja ainakin mä sain sieltä vastauksia mieltä kirvoittaneisiin kysymyksiin silloin km:n jälkeen.

Yrittäkää rentoutua ja pitäkää plussistanne kiinni kynsin ja hampain. Mä vielä odottelen omaa onneani.

Nonna

Vierailija
47/69 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette aivan kultaisia! *rutistaa*

Hätäpäissäni kirjoittelin jo toisaallekin, ja sieltä tuli myös samanlaista juttua, et pyörtyily on jopa ihan norm...

Mut hei Nonna! En sinuna kuitenkaan ihan vielä heittäisi kirveitä yhtään mihinkään, varsinkaan kaivoon! Sun kp:t on kuitenki niin pienet vielä, et mahkuja on!! * peukuttaa*

Kivaa viikonloppua kaikille!!!

Vierailija
48/69 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sani-74:

Porkkana toivottavasti tosiaan pääsisit noinkin " helposti" ohi keskenmenostasi (anteeksi tökerö sananvalintani; aivot on jumissa näin yön tunteina). Tosin voihan olla että se iskee vasta myöhemmin. Tai sitten kun sinä koko sen ajan kun raskaus kesti niin surit ja murehit sitä etkä uskonut sen onnistuvan, niin olisitko tehnyt jo osan surutyöstäsi siinä, toivottavasti näin!

.

Niin, mä luulen kanssa, että työstin tätä asiaa jo ennen keskenmenon toteamistakin. Tosin kyllä mä luulen, että huonojakin päiviä vielä tulee. Varsinkin sitten kun pitää taas nähdä kaikka kavereita (niitä raskaana olevia) jne. Mutta kyllä vähän ihmetyttää, että miten nyt jo on näinkin hyvä olo. Siis henkisesti kohtuullinen olo. Fyysisesti onkin taas jotenkin ihan kumma olo ollut. Vähän pelottaa, että missähän vaiheessa se suru vielä iskee päälle.

Fyysisesti tosiaan on kumma olo ollut. Päätä kivistää, päässä humisee, silmät särkee, väsyttää. Ja sitten edelleen jomottaa tuolla häntäluun tietämillä!?!? Mistä ihmeestä voi johtua. Ihan kuin edelleen vähän supisteliskin tai silleen työnnättäis alas päin, tai että joku painais suolta ja rakkoa. Nää tuntemuksethan alkoi kun raskaaksi tulin ja luulisin, että olis loppunet kaavintaan mutta ei. Istuessa on ok, mutta seisaaltaan välillä jomottelee. Ei aina. Soitin tänään gynenpolillekin. Lähinnä kysyin, että miten saa papereistani kopiot. Samalla sit kysyin tuosta kivustakin, mut ei se hoitaja mitään osannu sanoo. Meinas vaan, että johtuu jostain muusta kuin raskaudesta ja keskenmenosta. Käski sitten ottaa yhteyttä jos vuodon lakattuakin on vielä kipua tai jos vuoto ei lakkaa.

No katellaan kuin käy. Vuoto on välillä ruskeeta tuhrua ja sit taas alkaa kirkasta tuleen uudelleen. Vuotoa ei ole paljoa, mutta se on välillä runsaampaa kuin silloin kaavinnan jälkeisinä päivinä. Toivottavasti kohtuun ei ois ainakaan jäänyt mitään palasia.

Nyt nukkumaan.

-Porkkana-

Vierailija
49/69 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidellä nyt keskellä yötä niin paljon ja niin kovaa että sanatarkasti kuulin kaiken. Sinne meni ne makosat yöunet...

Ensin heräsin naapureiden vuoksi, kun naapurit tunnin päästä lopettivat tuli vessahätä sitten nälkä ja sitten masu kipeeksi...

Toisin sanoen mä tuskin enää nukun...

Jospa sitä unta saisi kohta taas lisää.

Ok, vuoto ei ole enää punaista, ei ole ollut sitä kahteen päivään. Nyt se on ruskeaa, katselin että jollakin toisella haahulla (nyt en muista enää kenellä) olisi sellaista myös. Tai voiko sitä enää vuodoksi sanoa kun tulee vain pyyhittäessä. Nyt näyttää siltä että tämä on ohi tältä erää...

Mutta ... (aina löytyy yksi mutta)...Tadaa! Raskausoireet ovat palanneet! Kahden kuukauden aikana ollaan ehkä viisi kertaa päästy taikoja tekemään...

Pakko tarkastaa testillä, onko nämä oireet kuviteltuja vai ihan oikeita.

Mies unohti hakea mulle kuitenkin sen testin, joten haen sen itse tänään (la)...

Katsotaan mitä se näyttää...

Ja jos on plussaa, juoksen heti yksityiselle ultraan.

Tässäpä nämä yökuulumiset tältä erää...

Ai joo, se leikkimielinen testi, jossa piti antaa etu-ja sukunimi, se joka kertoo sille henkilölle sopivan ammatin...

Loukkaannuin vähän, koska se ehdotti pummia.

Mies oli sitten pizzakuski...

Mitäs te muut tuosta testistä saitte?

Hyvää yötä :)

Vierailija
50/69 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swehina:

Ai joo, se leikkimielinen testi, jossa piti antaa etu-ja sukunimi, se joka kertoo sille henkilölle sopivan ammatin...

Mitäs te muut tuosta testistä saitte?

Unohdin eilen ihan kokonaan käydä katsomassa tuon linkin. Kiitos muistuksesta! Me oltais miehen kanssa molemmat ammattisotilaita ???

=D Aika hauska...

LT: eipä taida tulla tämän mamman laihduttamisesta mitään. Tänään söin aamupalaksi kahvin lisäksi kaksi palaa kakkua =\. Leikkasin jo tomaatitkin leivän päälle laitettavaksi, mutta jahka olin saanut puuron syötettyä nuorimmaiselle ja muille annettua mukia, desinmittaa, puurolautasia yms. olikin kaikki leivät jo syöty. En sitten jaksanut odottaa, että olisin mikrossa sulattanut lisää, kun kahvikin oli jo melkein kylmää... No, jos lähtisi kohta tekemään vaikka vähän pidemmän lenkin! Löytyykö muuten netistä mistään niitä painonvartijoiden pistetaulukoita?

Vierailija
51/69 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkästä aikaa yksin kotona kun mies ja tytär on vauvauinnissa. Itse en uskaltanut lähteä kun aamuyöstä oli menkkakipuja ja tuli hiukan vuotoakin, joka tosin loppui jo ennen kuin oli kunnolla alkanutkaan. En sitten kuitenkaan viitsinyt ottaa sitä riskiä että altaassa alkaa näkyä punainen pilvi mun kohdalla... Kerkesin jo iloita että nyt ne vihdoin alkaa mutta en nyt sitten tiedä. Katsotaan mitä tuleman pitää.

Eilen olin ahkera ja varasin ajan papa-kokeeseen ja labraan prolaktiinikontrolliin ja puhelinajan lääkärille maanantaiksi että saisin uuden Parlodel-reseptin ja reseptin vesirokkorokotteeseen. Olen kyllä joskus sairastanut vesirokon mutta vasta-aineita on veressä niin vähän että voin sairastaa sen uudestaan. Ja koska olen koulussa töissä niin on riski että saan sen sieltä ja jos satun olemaan raskaana niin ei hyvä. Esikoisen odotusaikana tämä tutkittiin ja silloin sanottiin että kannattaa ottaa rokote sitten synnytyksen jälkeen. Nyt on synnytyksestä kulunut vuosi joten eiköhän olisi jo aika... Toivottavasti tuo rokote ei vaikuta tähän vauvayritystouhuun.

Kuutar, minäkin meinasin esikoista odottaessani useasti pyörtyä alkuraskauden aikana juuri tuon alhaisen verenpaineen vuoksi joten ei välttämättä ole syytä huoleen. Se saattaa kuulua näihin ei-niin-mukaviin raskausoireisiin. Pelottavaahan tuo tietysti on, varsinkin tällä meidän haahutaustalla. Tsemppiä sinulle ja onnittelut tupakoinnin lopettamisesta!

Swehina, tosi harmillista tuo sinun vuotelu, toivottavasti pääsisit jo pian rauhaan ja saisit jättää sen asian taaksesi. Mieluiten tietysti 9 kuukauden ajaksi! Itselläni on vähän päinvastainen ongelma kun ei sitten vuoda ei niin millään... Kierrot venyy ja venyy enkä ole kuitenkaan raskaanakaan ja lääkityskin on jo päällä. Turhauttavaa tämäkin...

Joo, siitä ammattitestistä sain tulokseksi alastonmallin... ja mieheni sai laiturintolpan. Taidetaan siis sopia hyvin yhteen... ;o)

Mukavaa lauantaita kaikille, taidan mennä ottamaan pienet aamupäivätorkut nyt kun kerrankin pystyn!

Vierailija
52/69 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple][b]ONNEA NERONJALLE[/b] ihan älyttömästi plussasta!!! Olit tuolla helmisimpukoissa samaan aikaan, mutta harmillisesti tipuit sitten pois. Toivottavasti nyt saisit kestävän raskauden ja nyytin kotiin ensi kesänä :) Tonneittain vauvaliimaa ja säkeittäin tarrasukkia!!!

JJ + potkutyyppi

rv 24+4

Vierailija
53/69 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on tuparit pidetty. Kivat bileet oli juu, ja boolia ym. juotavaa tuli otettua ihan kiitettävästi eli vähän liikaa..:/ Vasta puolilta päivin saatiin kammettua itsemme ylös. Nyt pitäis sitten yrittää jaksaa vähän haravoida..

Oma napa: kp1, jee!! Eli tänään alkoi kunnollinen vuoto. Eilenkin tuli aika paljon tosi tummaa, mutta ei " normaalia" vuotoa, joten lasken tämän vasta ekaksi päiväksi. Maanantaina aloitan sitten clomit. Eli oikea piinakuukausi tulossa! :)

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!

Ulriina kp1/n.28

Vierailija
54/69 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai " tiällä tuas" kuten savolaiset sanoo (Kuopion terveisiä ;-). No, itse asiassa olen syntyisin ja koko lapsuuteni ja nuoruuteni asunut Pohjois-Savossa, joten savonmurre on siis " äidinkieleni" ;-). Joskus listaemona ollessani ajattelin ehdottaa, että jos kaikki kirjoittaisivat ainakin yhden viestin omalla murteellaan ;-D mutta jäi sitten tekemättä.

Juu, Kuopion reissu on tehty. Tuntuu, että se meni ihan liian äkkiä. Aika väsynyt olen, kun kahden aikaan yöllä ruvettiin nukkumaan ja kello herätti aamulla kahdeksalta aamupalalle. Olikin tosi mahtava aamiainen. Eilen illalla syötiin Fransmannissa. Valitsin provencen broileria ja ai että oli ihanaa *lurps*. Peer Günt oli ihan jees (varsinaisesti mieheni suosikkiyhtyeitä), mutta täytyy sanoa, että ulkokonsertit on kivempia kuin nuo sisä. Tupakansavu oli tosi inhottavaa. Tuntui, että alkaa mahassa kiertää.

Vuotoa ei ole näkynyt, joten raskaana siis edelleen ollaan. Eilen oli selkäsärkyä, mutta sekin taitaa kuulua asiaan. Masunasu, voit laittaa plussauspäiväksi vaikka 18.10. ja laskettuaika olis 27.6.06. Edelleen tuntuu kamalan utopistiselta, että tällä kertaa pääsisin tässä raskaudessa loppuun asti, mutta ei auta kuin odotella ja katsoa, miten käy.

Kiitos vielä kerran kaikille onnitteluista ja kiva kun JennaJanette kävit täällä moikkaamassa ja onnittelemassa. Hienoa, että sinun raskautesi on sujunut hyvin ja viikkoja jo noin paljon kasassa. Onnellista odotusta jatkossakin!

Toivottavasti tulette kaikki pian perässä tuonne exiin ja itsekin saisin siellä tällä kertaa olla ihan pysyvästi! Plussaonnea kaikille ja marialle ja porkkanalle tsemppiä uuden yrityksen aloittamisen odotteluun!!!

Niin ja kuutar, kyllähän tuo sinun pyörtyminen saattoi hyvinkin johtua yhtälöstä raskaus ja tupakka. En yhtään ihmettelisi. Toivottavasti kaikki hyvin ja tulet tuonne exiin vaihtamaan kuulumisia, kuten muutkin vasta plussanneet!

neronja

Vierailija
55/69 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko kommentoida tuohon sinun viestiin.. Mä kans olen syntyisin Pohjois-Savosta, vasta viisi vuotta asunut täällä Etelä-Suomessa.

Saa nähä, et kuin pieni tämä Suomi onkaan:))

Tosin aika monesti, kun kertoo, et mistä päin on kotoisin niin jollakin on sitten jotain tuttuja tai yhteyksiä sinnepäin.

Vierailija
56/69 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyinkuntani on Sonkajärvi, eukon kannon pitäjä. Ollaanko siis samalta paikkakunnalta kotoisin? ;-)

Vierailija
57/69 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutar: Mulla oli kohdunulkopuolisessa ihan kauheita vatsakipuja, jonka aikana välillä tuntu että taju menee (ei kuitenkaan menny).. Eli toivottavasti tuo sinun omasi ei ole sitä, kun sinulla vissiin niitä hirveitä vatsakipuja ei ole ollut..?? Ja mulla oli myös pientä tuhruttelu vuotoa ja viimein alko myös verinen vuoto.. Vaikka eihän kaikilla ole välttämättä mitään oireita kohdunulkopuolisesta.. Varmasti sinun pyörtymisesi on jotain " normaalia" , toivottavasti ainakin. Onnittelut muuten plussasta ja paljon vauvaliimaa ja onnellista odotusta! (En nyt muista olenko vielä ehtinyt onnitella.)

Onnellista odotusta ja vauvaliimaa myös Neronjalle ja olikos vielä muita jo plussanneita!?

Maria: On se varmasti turhauttavaa ja tosi kurjaa oottaa monta kuukautta ennen kuin voi alkaa jälleen yrittämään vauvaa!! Koita jaksaa kyllä se aika nopeasti menee vaikka nyt pitkältä ajalta tuntuukin!

Loiloi: Hyvä, että kaikki oli tutkimuksissa hyvin! Toivottavasti teilläkin tärppäisi pian uudelleen!

Masunasu: toivottavasti sinun pitkä kiertosi tarkkoittaisi iloisia uutisia myös teille!

Kaikille piinailijoille +++++++++++++++++-säteitä!!!

Oma (.) kp 3/27? Nyt jo tuntuu että vuoto on vähentynyt! Mulla joka on ennen vuotanut viikon! Toivottavasti tämä olisi pysyvää ja vuotopäivät vähentyisivät puolella pysyvästi!!

Hei osaisko joku valaista mua tuosta kierrosta? Että lasketaanko kiertopäivät siihen päivään kun vuoto alkaa eli jos vuoto alkaa kp:nä 28 niin onko kierto silloin 27 vai 28 päivää? Olen aina luullut että kierto lasketaan vuodon ekasta päivästä vuodon ekaan päivään mutta nyt olen alkanut epäillä kun olen täälä lueskellut viestejä että onko se kuitenkaan näin..??

-Sani

Vierailija
58/69 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 8 päivää kaavinnasta ja supistuksia on mielestäni. Kun istun tai makaan niin ei supistele. Mutta seisoessa on tänään lähes koko ajan tullut aaltomaista jomottelua alaselän puolella. En tarvi särkyllääkettä, mutta kyllä sen jomotukset/kivun kyllä tuntee. Kaupungilla kävellessäkin aina supisti kun pysähdyin. OMituista. Tuntuu ihan samalta välillä kuin ennen keskenmenoakin. :(

Vierailija
59/69 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

halaukset Neronjalle vahvistuneen viivan johdosta! Itsekin tulin vähän aikaa sitten kuopiosta shoppailemasta :) olipa piristävä reissu ja tuli tosi tarpeeseen! Itse kyllä missasin peer gyntin, olen sitä tykännyt kuunnella aina silloin tällöin. Savonmualta oun minäkin syntyjäni ;) jotta kotseuvvulla sitä minnäin pistäyvyin :)

juups, oma napa, en kertakaikkiaan tiedä mikä lie kierron päivä enkä jaksa edes katsoa tähän, lienee häntäpäässä kuitenkin. Ei mitään ihmeellistä raportoitavaa. Teille plussanneille pidän kovasti peukkuja ja piinapäiväläisille tsempitykset!

Ikävää Maria, ettet ole kokenut oloasi kotoisaksi täällä :( itse haluaisin enemmänkin olla täällä ja kommentoida teidän muiden kuulumisia, mutta tällä hetkellä en vain ennätä kuin nopeat kuulumiset. Olet kuitenkin ajatuksissani ja toivon sinulle niin kuin muillekin kestävää tärppiä!!!

Nyt mies kutsuu, täytyy lähteä antamaan tuliaiset (muistinkohan ostaa hänelle mitään??) :)

Vierailija
60/69 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme kaavintaa takana. En muista oliko mulla kahden ekan jälkeen supisteluja ollenkaan. Kolmannen jälkeen supisteli tosi kipeästi ekana iltana ja otin aika lyhyelle aikaa kaksi burana 400:sta. Sen jälkeen ei enää supistellut. Voisiko sulla nuo tuntemukset johtua edelleen siitä (olikos se) myoomasta?

Vai on wbm:kin syntyjään savolainen ;-). Olitko siis tänä viikonloppuna sinäkin Kuopiossa? Nette ex-haahuista on siellä nyt parhaillaan miehensä kanssa, joten meitähän on sitten ollut siellä monta. Toivottavasti teillä olis tärppi käynyt!!!!!