Tatun veljelle nimi?!?
Kyselin täällä jo aiemminkin, mutta nyt on tuo nyytti jo tuossa vieressä tuhisemassa ja aihe siis ajankohtaisempi :)
Elikäs isoveljen nimi on Tatu Luka Daniel ja pikkuveljelle nyt haemme nimeä.. sukunimi ei ole suomalainen ja tykkäämme itse mm. seuraavista nimistä: Tomas (jota olemme ajatelleet etunimeksi), Noel, Tristan, Gabriel, Damian, Damien. Noista voitte esim. ehdotella sekotuksia esim. Tomas Noel Damien jne. ja myös ihan uudet ehdotukset käy!! Mieluusti kuitenkin jotain tuon isoveljen nimeen sointuvaa.. jotain yhteistä. Mutta kiitos jo etukäteen kovasti ehdotuksista!
Kommentit (10)
Tatun veljen nimeksi Eeka Noel Cristian.Oli meinaa joskus joku ohjelma,missä oli Tatu ja Eeka,ja eekahan on vähä erikosempi nimi
Anteeksi vaan, mutta minulla tulee kyllä Pietusta mieleen pieru... mutta olen myös vannoutunut Tomas-fani, joten minusta näissä ei ole mitään kilpailuakaan! Tomas Milan Marius on aivan ihana yhdistelmä! Mutta aika kaukana Pietusta kyllä... Vaikeaa, kun teillä on noin erilainen nimimaku. Siksi toivotankin Tsemppiä oikean nimen löytymiseen!
tuo Tomas Alec Olivetr oli ihan kiva myös :) on tää nimen keksiminen niin vaikeeta.. nyt olisi kuitenkin tällaiset ehdolla
Tomas Milan Marius
.. Tuo Tomas Alec Oliver oli kanssa kiva.. tuo Oliver ei kyllä ole ollut suosikki muttaa sointuu tuohon kivasti.. on vaikeeta tää nimen keksiminen :) Nyt olisi viimein jo muutama joista saattais joku olla se oikea.. äänestäkää.. mikä olisi paras!!
Tomas Noel Damien
Tomas Noel Gabriel
Tomas Milan Marius
Minun mielestä...
1. Tomas Milan Marius
2. Tomas Noel Damien
3. Tomas Noel Gabriel
Milan Marius sointuu minusta kauneimmin.
Damienissa minua hämää se, etten tiedä miten aiotte sen sanoa, ' deimien' tai ' damiaan' joista molemmista pidän, vai ' damien' , joka vähän tökkii. Siksi se joutuu kolmannelle sijalle.
Milan Marius sopivat tosi hyvin peräkkäin, totta. Milan nimi sinällään ei ole ihan lempparini... Se on jotenkin naisellisen kuuloinen, Milo olisi parempi, Tomas Milo Marius. Noel ja Gabriel taas molemmat ovat lemppareitani, ne viehättävät minua kovasti. Mutta ne eivät ole ihan yhtä soinnikkaita peräkkäin kuin Milan Marius (tai Milo Marius). Toisaalta supisuomalaisen Tatun veljellä voisi olla edes yksi nimi, joka löytyy suomalaisesta kalenterista, eli tuo Gabriel muistaakseni löytyy (en pysty nyt tarkistamaan, sori). Eli melkoisen maistelun jälkeen vihdoin lista valmis:
1. Tomas Noel Gabriel
2. Tomas Milan Marius
3. Tomas Noel Damien
Entäs Tomas Alec Eliel??
Tuo Tomas on minusta oikein oiva ensimmäinen nimi!!
Tomas Onni Nikolas
Tomas Miko Damian
Tomas Roni Rasmus
Tomas Karo Kristian
Tatun veljelle sopisi myös Topi,Topias,Tobias,Toby
Tobias/Topias Noel Oliver
Topi/Toby Tristan Damien
Tuukka Noel Nikolas
Tino/Toni/Tony Tomas Damien
Tami Noel Ossian
Tare Jooa Damian
Titus/Tiitus Aaro Damien
Timi Niko Damien
Tom/Tomi/Tommy Eemil/Emil Oliver
Ihana on myös Teo!!
Teo Noel Damien
No siinähän se! Tomas Noel Damian! Voisin omallenikin antaa tuon nimen, aivan ihana :o)
Otsikon perusteella tulin ehdottamaan ihan muuta nimeä. Minusta Tatu ja Saska olisivat vallan mainio velipari!
Laitetaan tähän nyt vielä muitakin, mutta kyllä tuo on jo niin hyvä, että mahtaakohan olla siinä Tatu Luka Danielin veikan nimi!
Tomas Tristan Damian
Tomas Tristan Gabriel
Tomas Danny Gabriel
Noel Damian Gabriel
Noel Gabi Damian
Tomas Noah Eliel
Tomas Patrick Gabriel
Tomas Alec Oliver
Tristan Tomas Gabriel
Tristan Alec Marius
Tomas Tristan Eliel
Tomas Leon Amiel
Tomas Gabi Ariel
Tristan Tomiel Damian
(minä laittaisin siis ennenmmin Damian, englanniksi, kuin Damien, ranskaksi, kun muut nimet vaikuttavat enemmän englantilaisilta)
En ole kerennyt kunnolla lukemaan ja vastailemaan nimiehdotuksianne ja nyt piti etsimällä etsiä, että löysin koko viestin tuolta muiden joukosta :) Kiitos siis ihanista nimi ehdotuksista!! Lisää saa vielä ehdotella.. ristiäiset olisi kahden viikon päästä ja nimi edelleen vähän hakusessa.
Oma etunimi suosikkini on tuo Tomas ja miehen ihan erilainen eli Pietu. Kumpi teistä kuulostaa paremmalta ja mitä noihin voisi toiseksi ja kolmanneksi lisätä.. omia suosikkeja tällä hetkellä mm. Tomas Milan Marius. Vielä ehdotuksia otetaan kiitollisina vastaan!!