HAAHUT loppuviikkoon 42
Kommentit (69)
onnea ihan tolkuttomasti plussanneille! ihanaa, että teitä on noin monta!
tovottavasti toi plussa-aalto kantaa vielä pari viikkoa, että ehin itsekin mukaan!...
tuu vaan maria kovaan ääneen mukaan joukkoon, kyllä minä ainakin olen sun tilannettasi seurannut. on vaan niin, että kun ei itsellä ole ikinä seurattu hcg-arvoja, rypäleistä puhumattakaan, ei oikein osaa mitään kysyäkkään..
mulla on kolme km, yksi spontaani, ei kaavittu, ja kaksi keskeytynyttä km, kaavittiin. eikä sen enempiä sitten seurattu, kun ei mitään erityistä ollut.
onko ketään menossa piinistelyn alkumetreillä? olisi kivaa jos olisi reaaliaikaista piinaseuraa..
(.) tänään olen syönyt kuin possu, (muunmuassa uunibanaania ja vaniljajätskiä), kokoajan jano, ja pissattaa.. ovat todennäköisesti jokainen toistensa seuraamuksia.
tänään on juimaillut tissejä ja mahaa, mutta uskoisin kyseessä olevan joko pregnylin tai lugejen aikaansaannosta. tosin, maha on ihan sekaisin, kun kolmatta päivää otan metuja.
toissapäivänä tehtiin eka inssi, ja lääkäri sanoi, että kohtu voi hieman supistella sen jälkeen. tuskin se enää sitä kuitenkaan on.
on se kumma, miten noin kymmenen minuutin välein mieli muuttuu.. kyllä mä voin ihan hyvin olla raskaana, ja en tietty ole, ihan turhaan taas toivon..
väsyttääkin ihan älysti, mutta en taaskaan millään malttaisi mennä maaten. jospa menisi värjäämään vaik hiukset, kun lauantaina pitäisi näyttää hautajaisissa asialliselta.
-ennis- kp17 pp2
Toivottavasti tämä plussasi nyt kestää riittävät viikot ja palkintona oma nyytti!!!
Mulla on rinnat koko ajan kipeät ja etova olo on. On kyllä merkillistä, jos näillä oireilla ei ala viiva vahvistua testissä.
Hyvää yötä, haahut! Pitempään en jaksa nyt valvoa...
Tsemppiä!!!!
Joku kyseli, että onko alkumetrien piinailijoita. Ei ainakaan täällä.
Tällä hetkellä itellä menossa vaihe, jossa ei tarvii laskee kiertopäiviä. Tosin tällä hetkellä vielä helposti pysyy kärryillä kun kaavinnasta on viikko kulunut. Muutoin pitää yrittää vaan unohtaa kiertopäivät ja kaivella kumit kaapista JOS tässä toi jälkivuoto lakkaa ja halut palailee joskus.
Vähän on hakusessa toi suhtautuminen miehen kanssa touhuiluun. Kun se keväästä lähtien on ollut pääasiassa sitä " vauvan yritystouhuilua" . Niin nyt jotenkin tuntuu, että suru tulee jos/kun pitää touhuilla, ja joutuu ehkäisyä käyttämään. Mutta minkäs teet.
Fiilis on ollut parina päivänä jo kohtuullinen. Olen saanut kotihommiakin tehtyä.
Tänään olin illalla yhdellä kurssilla. Siellä kun kaivelin vihkoni esiin , niin tuli vähän haikee fiilis, kun muistin tehneeni niitä kotitehtäviä sairaalassa vähän ennen kaavintaa.
Mutta muutoin tuntuu, että pahin alakulo on hellittänyt. Nyt jo!? Kai tässä vielä takapakkejakin tulee. Eniten pelkään, että kohta taas joku läheinen tuttu ilmoittaa odottavansa. Vaikka eihän ne toisten vauvat ole multa pois. Sen kun muistasin ja osaisin olla toisten puolesta onnellinen.
Neronja: hyvältä kuulostaa ainakin oireitten suhteen!!!!Tsemppiä!!!!
Maria: Pysy ihmeessä palstailemassa. Anteeksi, jos tunnet olosi " hylätyksi" . Olen kyllä lukenut kysymyksesi, mutta en ole osannut vastata, koska multakaan ei ole koskaan hcg-arvoja seurailtu tms.
-Porkkana-
Ikävää maria, että olet tuntenut noin, mutta hyvä että toit sen esille. Toivottavasti nyt olet jo toisella mielellä! Itse asiassa mun piti vastata sun sihen hcg kysymykseen, mutta en silloin ehtinyt ja myöhemmin en enää muistanut (anteeksi) kun olen täälä aina aika kiireesti käyny.. Mulla seurattiin kohdunulkopuolisen takia hcg:tä siihen asti kun se oli alle 10 (mulla silloin oli 9) ja muistelin jostain lukeneeni että hcg:tä olisi muulloinkin aina vähän naisen veressä kuin vain raskaudessa (muistelisin että jotain 4-8??) mutta sen täytyy olla väärää tietoa jos sinulle kerran on sanottu että nollaan pitää mennä.. Rypäleraskaudesta minulla ei ole kokemusta, joten siitä en sitte tiedä miten sitä pitää jatkoseurata..
Kaikille plussanneille oikein paljon onnea!! :) Ja piinaajille peukutusta! Ja joku plussanneista kysyi saako edelleen haahuilla täälä meidän kanssamme, niin tottakai niin kauan kuin itestäsi siltä tuntuu ainakin minun puolestani. :)
Oma (.) tänään päättyi mun piinailu kun täti tuli, joten tänään kp 1/27-28?? (oli ennen kohdunulkopuolista). No hyvä että saa nyt sitte alkaa laskemaan kiertopäiviä.. Onko teillä muilla kierto pysynyt samana keskenmenon jälkeen kun ennen sitä? Mulla kierto ollut aina tosi säännöllinen toivottavasti myös pysyis.. Valaiskaa muuten tyhmää tämän kierron suhteen, kun jos vuoto alkaa aina neljän viikon välein samana päivänä (esim perjantaina) eli 28. päivänä, niin onko kierto silloin 27 vai 28 päivää?
Porkkana toivottavasti tosiaan pääsisit noinkin " helposti" ohi keskenmenostasi (anteeksi tökerö sananvalintani; aivot on jumissa näin yön tunteina). Tosin voihan olla että se iskee vasta myöhemmin. Tai sitten kun sinä koko sen ajan kun raskaus kesti niin surit ja murehit sitä etkä uskonut sen onnistuvan, niin olisitko tehnyt jo osan surutyöstäsi siinä, toivottavasti näin!
Nyt täytyy kyllä lähteä jo pehkuihin! Hyvää yötä jos täälä vielä on muita yökyöpeleitä.
marialle, että tuskin ne lääkärit ihan turhaan käskeevät seurata niin tarkasti sitä hcg arvoa. Eli minä olisin sitä mieltä, että parempi katsoa kuin katua. Vaikka tiedän kyllä miten se verikokeissa ramppaaminen voi tympiä, mutta silti jos siinä on vaarana että tuloo jotain vakampia seuraamuksia.. Minäkin kyllästyin verikokeisiin vaikka mun ei tarvinnu käyä kuin muutaman kerran.. Niin ja kyllähän se hcg varmaan menee nollaan, kun se kerran on istukan tuottamaa hormoonia, ni ei kai sitä veressä oo kun sen tuottamana..?? En kyllä muista mistä olisin tommosen asian lukenu että sitä ois aina vähän!???
Porkkana, ihanaa, että sulla on jo paremmat fiilikset! Toivottavasti suunta on nyt koko ajan ylöspäin!!! Halaus sinulle!
Sani, pahoittelut tädin tulosta. Mulla on kierrot pysyneet km:jen jälkeen hyvin kurissa. Viime vuonnakin kun ei mitään hormoneja ollut käytössä, niin kierrot pysyi silti samana tai välillä kyllä tuli joku hieman lyhyempi kierto, mutta pidentyneet eivät ainakaan.
Oma (.) En malttanut olla tekemättä uutta aconin testiä, kun on noita oireita ollut. Ajattelin, että parempi kai se on tietää, jos viiva ei vahvistu eli tietää, että varmasti ei onnistu. No, viiva oli onneksi vahvistunut. Nyt voi jo puhua ihan selkeästä viivasta, ei mistään haamusta. Ajattelin, että eipä tämä tule noita viivojen vahvuuksia ihmettelemällä sen kummemmaksi. Eilen varasin jo kaiken varalta alkuraskauden ultra-ajan (en muista, joko tänne kerroin) 11.11. rv7+3. Sielläpä se tilanne sitten selviää, jos sinne asti pääsen (voisi kuvitella, että pääsen sinne asti kuten kolme kertaa aiemminkin, mutta lopputulos on sitten eri juttu). Minut kai voi siirtää tuonne exiin. Tulenpahan sitten taas tänne takaisin, jos niin käy.
Nyt on pakko lähteä laittamaan poikaa kouluun.
Neronja: Oikein paljon onnea plussastasi! =) Olipa ihana aamun avaus täällä, piristi kummasti omaa mieltäkin lukea ensimmäisenä plussa- uutinen ton vesisateen sijaan. Paljon vauvaliimaa mukaan ja tsemppiä! Toivottavasti sinä nyt tuolla plussallasi luot meihin muihinkin piinailijoihin plussasäteitä. =)
Juanita ja kuutar, teille myös isot onnittelut plussasta! Ja, vauvaliimaa mukaan, paljon.
Porkkana: Ihana kuulla että on jo parempi mieli. Suremiseen menee aina se oma aikansa, jonain päivänä surraan enemmän ja toisenä vähemmän. Tuosta sinä nouset varmasti vain ylöspäin. =) Voimia sinulle!
Oma napa: kp21/27-31 ja lämmöt oli tänä aamuna 36,86. Kohollaan. Mittauksen kuitenkin suoritin puoli tuntia aikaisemmin ku ennen. Ja, kun nousin ja lähdin kävelemään, sama painon tunne alavatsassa tuntui kun oli eilenkin. Eilen päivällä sitä painon tunnetta oli koko ajan. Pariin otteeseen vihlas reisissäkin. Rinnoissa tuntuu välillä vihlontaa ja taas välillä ei mitään. Eilen kun tulin töistä olin todella väsynyt, piti ottaa oikein päikkärit. En edes muista koska olisin nukkunut päikkäreitä.
Kamalasti tekis mieli testailla, mutta sitten kuitenkaan se testi ei näytä mitään. Ensi viikolla sitten vasta testailla, torstaina olisi tuo 27/27.. Viime kierrossa minulla oli kyllä saman suuntaisia " oireita" , kuin nytkin. Eli, nyt vain odotellaan ja odotellaan.
Ikävää tuo ilma. Piti niin mennä ulos ja laittaa pihaa talvikuntoon, mutta ei tuolla voi mitään tehdä vesisateessa. Ja, koko viikonlopuksi lupasivat vettä taikka räntää. Apuaaaaaa...
Mitäs viikonloppu suunnitelmia teillä muilla haahuilla on?
Neronja, oikein paljon onnea vahvistuneesta plussasta! Ja Porkkana, kiva että olo on jo hieman parempi.
Kaksonen: mulla kanssa osittain samoja oireita. Väsyttää ihan hirveästi ja rintoja vihloo (nytkin parasta aikaa).
Oma napa:
Kuvotusta oli taas illalla ja nyt aamulla kun heräsin. Ja nyt heräsin toisena yönä perätysten vessaan ja yleensä kun saan nukkua koko yön ilman tuota vessassa käyntiä. Ja aamullakin heräsin jo viideltä kun oli vessahätä. En uskaltanut mennä sen jälkeen enää takaisin sänkyyn kun kellot soi puoli kuusi. Tuota unta nyt tuntuu riittävän sen verran paljon etten taatusti olisi herännyt. Ja näppyjäkin on tullut mitä ilmeni viimeksikin. Ja sitten on tullut hirveä himo omenoihin ja nimenomaan sellaseen punaseen isoon. Eilen söin yhden ja tuntui että olis voinut syödä vaikka kuinka monta.
Ja yksi asia vielä minkä olen taas huomannut, on se ettei nyt ole sitä ns. normaalia kuivaa kautta mitä yleensä on ollut oviksen jälkeen ennen menkkoja. Lämpöjä en ole muistanut mittailla, se tuli tässä juuri mieleen.
Kaksonen taisi vielä kysellä viikonlopun suunnitelmista. Meillä ei mitään ihmeitä ole tiedossa. Huomenna kauppaan ja sitten siivousta. Siinäpä se taitaa olla pääpiirteittäin.
Oikein hyvää viikonloppua kaikille ja toivottavasti tämä vesisadekin tästä vielä loppuu.
Neronja: lämpöiset onnittelut kunnon viivasta!! Toivotaan todellakin, että tällä kertaa saatte viidennen nyyttinne. Tule sitten meitä poloisia moikkaamaan aina välillä ja kiskomaan mukaasi eksiin, jooko?!
Juanita: lämpimät onnittelut sulle myös! Peukut on pystyssä onnistumisen puolesta.
MinnaY: jos täällä vielä käyt kurkkimassa, onnittelut sullekin! Olit plussannut jo varmaan viikko sitten, mutta en ole muistanut onnitella.
Maria80: mäkin pyydän anteeksi, jos sulle on jäänyt sellainen käsitys, ette viitsitä sulle vastata. Minäkään en tiedä tuosta hcg:n mittauksesta mitään..Toivotaan, että arvo laskee pian!
Masunasu, kiitos loman toivotuksesta! :)
Nonna: sulla on kyllä niin selviä oireita, että voisi hyvin kuvitella!! Jospas se nyt oliskin sitä!! Peukut on pystyssä.
Katri72: oireita on kyllä hurjasti, mutta hurjan aikaisin, jos se on " sitä" . Peukut on pystyssä sullekin! :)
Enni-maija: toivottavassi inssi tuo toivotun pienokaisen teillekin!
Keillekähän muille mun pitikään..? No, en nyt muista.
Oma napa: kp25 tai jopa kp1. Eilen alkoi jo tuhruttelu, ja nyt masu kipuilee siihen malliin, että menkat saattaa alkaa jo tänään, huomenna viimeistään, uskoisin. Eli tämä mamma pian pääsee nappailemaan clomeja, jee! Mitenkähän saisin intoani hillittyä, kun luulen (hölmönä), että plussaan heti ekasta clomikierrosta, niinkuin esikoisistakin..Toivoahan voi tietysti, ja JOS tulee kunnon ovis tällä kertaa. Ajoitus pitää vaan sitten laskea oikein.
Sanoitkos sinä Neronja, että sulla ovisplussa tarkoittaa sitä, että se tapahtuu jo samana päivänä? Vai onko näin vain clomikierrossa? Tulikos tämä plussa nyt clomeilla? Onko mulla kyselyikä? :)
Nyt muksuille aamupalaa antamaan, ja sitten tuparitarjoiluja väsäämään! Illalla täyttyy tämä talo vieraista nimittäin.. Ja voi olla, että huomenna on vähän hutera olo..Sen verran harvoin tulee tuota alkomaholia otettua. Ja toivottavasti tämä olisi viimeinen kerta vuoteen! ;)
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille tylsästä kelistä huolimatta! :)
Ulriina
Voi kun tää nyt olis viimeinen kerta, kun teidän tarvii minua plussaamisesta onnitella!!!
Ulriina, voinhan mä tietysti tulla teitä välillä moikkaamaan. Pelottaa vaan, että mulla ei ole ainakaan alkuun mitään muuta kerrottavaa kuin tyyliin: " Apua, tänään ei ole ollut oireita eikä eilenkään ollut" tai " Ihanaa, tänään tuli välillä paha olo ja rintoja aristi" . Oireitten vahtaamiseksihan tämä kuitenkin menee. Voi apuva!
Ulriina, kyselit tuosta oviksestani. Mun mielestä clomeilla LH-huippu tulee enemmän yllättäen. Eli aika heikosta viivasta saattaa lyhyessä ajassa (yhdessä yössä) muuttuakin vahvaksi. Ja muutenkin on tuntunut, että munasolu irtoaa nopeammin kuin ilman clomeja. Tämä nyt on siis kivuista päätelty juttu. Mullahan on nämä clomitärpit tulleet molemmilla kerroilla toisesta clomikierrosta. Söin clomeja kp5-9 ja ovistesti näytti plussaa molemmilla kerroilla kp14 ja samana päivänä oli myös kivut. Ekan kierron jälkeen päätinkin, että näyttäköön ovistesti kp13 mitä hyvänsä, niin silloin pannaan simpat liikkeelle. No, sitten tuli se kauhumomentti, kun homma ei onnistunutkaan, mutta onneksi kp14 aamuyöllä onnistui ja sama juttu vielä samana iltana. Mies tosiaan sanoikin, että jos ei NYT tärppää niin sitten ei milloinkaan. Jollekinhan oli lääkäri sanonut, että munasolu irtoaa n. 10 päivää ekan clomin jälkeen. Mulla näytti pitävän paikkansa. Toivotaan, että teillä tärppää taas ekasta clomikierrosta!!!
Kaksoselle ja katrille kovasti plussaonnea! Toivottavasti on tärpännyt!!! Plussaonnea myös kaikille muille!
Kyllä minua oikeasti pelottaa, miten tässä käy. Tuntuu, että tästä se varsinainen haahuilu vasta alkaakin. Apua! Mullakaan ei ole ketään, jolle voisin näistä asioista puhua. Haahut ja ex-haahut on ainoa paikka. Onneksi te kaikki olette olemassa!
Pakko olis jotain yrittää saada aikaan. Iltapäivällä lähdetään Kuopioon. Pitäis sen verran saada ajatus kulkemaan, että älyäisin miettiä, mitä tarvitsen mukaan ja mitkä vaatteet laitan... Matkanvarrella täytyy käydä ostamassa lugeja lisää. Mietin jo sitäkin, että jos pääsen tässä raskaudessa rv12 asti, niin miten uskallan lopettaa nuo luget silloin. Joissakin tapauksissahan sitä on määrätty viikoille 16 asti.
No, nyt on pakko lopettaa. Hyvää viikonloppua teille kaikille ja ulriinalle kivoja tupareita!!!
Oliko Marilalla rypäleraskaus, jos oikein muistan? Tosta Hcg -seurannasta ei kokemuksia. Eikös niitä arvoja seurata 1 v ja kun se on ollu >6 kk 0-tasolla niin saa yrittää uudestaan?
Onnea plussanneille! Täällä testit polttelevat kaapissa. Mietin pitäiskö odottaa maanantaita, jolloin kp 26/25. Ollaan oltu tontilla hommissa, joten nettiin en ole ehtinyt. Pari päivää olo ollut ihan ok. Mietin, että kuvittelinko oireita vain. Täytyy nyt odotella...
kp 23/25
Voihan nämä vapaapäivät näinkin käyttää, eli täällä roikkumalla! :)
Neronja, kiitos " tärpityksistä" ! Mulle määrättiin clomit kp3-5. Ja sulle kp5-9. Miksiköhän noin? Palstoilta olen lukenut, että yleensä olisi nuo koopeet 3-7. Eli sittenhän ovis olisi mahdollisesti jo kp13? Ihanan lyhyt kierto tulossa, jihuu!! :) Vuoden sisällä mulla on ollut vain kaksi 32 päivän kiertoa, joista molemmista plussasin, muut kierrot 34-52! Mulla on kyllä toiveet todella korkealla, suorastaan huipussaan. Ja ryminällähän siltä sitten tiputaan. Mutta se on sen päivän murhe sitten, tytöt!
Täytyykin olla valppaana, ettei vain tilaisuus mene ohi. Miehellekin jo sanoin, että muista sitten, että meidän täytyy yrittää jaksaa olla muutama päivä aktiivisia reilun viikon kuluttua, etten turhaan syö hormoneja. Nyt onkin ollut totaalista taukoa jo pari viikkoa. Ei ole vaan jaksanut kiinnostaa, kun on tiennyt, ettei raskauskaan ole mahdollinen.. Noh, mies ei kyllä pane hanttiin aktiivista " puputteluaikaa" ! ;)
Porkkanallehan mun piti lähettää terveiset ja jaksuhalit! Kiva, kun olet jo valoisammalla mielellä! Etteenpäin, sanoi mummo hangessa -tai jotain sinnepäin! ;)
Neronjalle kivaa Kuopion reissua ja viikonloppua! Ja yritä nauttia raskaudestasi! :)
t. iloinen Ulriina
Oikein isot onnittelut plussaamisesta neronja ja kuutar! Hienoa lukea iloisia uutisia täältä kun muuten on huono fiilis... Iloitkaa nyt täysillä ja jättäkää murehtimiset sikseen, ihan riittävästi olette varmasti jo saaneet murehtia tähän päivään mennessä! Tervemenoa ex-haahuihin, toivottavasti kuitenkin kerrotte kuulumisia tälläkin puolella.
Itsellä ei mitään uutta auringon alla. Tätiä ei kuulu ei näy. Pahoin pelkään että taas kierto venyy venymistään vaikka on lääkityskin päällä. Aikaisemmin on Parlodel pitänyt kierron ihan normaalimitoissa mutta nyt ei oikein siltä vaikuta. Plääh... :o(
Kp on jo 35 ja oviksestakin jo 16 päivää, testi oli eilen puhdas nega eikä mitään oireitakaan ole suuntaan eikä toiseen. En pahemmin toiveita herättele muutakuin tädistä... Miten edes kierto voi tällä lailla venyä jos oviskin kerran on tapahtunut (testissä plussaa, selvät oireet, lämmöt nousivat selvästi)? Minä kun luulin että kierto voi venyä jos ovista EI ole tapahtunut lainkaan. Ota tästä nyt sitten selvää. En taida koskaan päästä siihen tilanteeseen että tietäisin mitä kropassani tapahtuu. :o(
Parempaa päivänjatkoa muille haahuille.
...ja kiiton ulriinalle ja muille onnitteluista! Nyt täytyneen kuitenkin ottaa hiukan takapakkia ja todeta, että alamahaa kouristelee aivan samalla tavalla kuin kaksi kertaa aikaisemminkin, siis ennen kumpaakin km:a. Verilöyly ei (vielä?) ole alkanut mutta vessassa tulee käytyä noin 6000 kertaa tunnissa ihan vaan varmistamassa...Toivon niin että kaikki menisi kuitenkin hyvin, saattaahan tässä itsekin olla kaikkien tuntemusten suhteen aika varpaillaan tällä km-historialla. Ja voihan tämä mahakipu johtua jostain ihan muustakin ja plaa plaa plaa, ei kai auta kuin odotella ja katsoa mitä tapahtuu! Ja juuri kun olen saanut ajateltua niin, että tässä raskaudessa en ala pelkäämään km:a tai muuta vaan nautin, sillä kaikki tapahtuu mitä on määrä tapahtuakin enkä itse voi millään tavalla vaikuttaa raskauden jatkumiseen tai km:on.
Onnea neronja sulle kuitenkin vahvistuneesta viivasta, tosi mukava lukea iloisia uutisia! Kaikille muillekin tasapuolisesti yritys-/ testailu-/ ym. onnea ja hauskaa viikonloppua! Menekin vaihteeksi käymään vessassa!!!!!
Onnittelut kuutar plussasta! Vauvaliimaa lähetän matkaan oikein roppakaupalla...
Porkkana: olipas mukava kuulla, että sinulla on nyt jo parempi fiilis. Päivä kerrallaan vaan niin kyllä se siitä helpottaa. Sure ihan rauhassa ja kerro meille tunteistasi ja olotiloistasi.
Sani: pahoittelut tädin tulosta... Nyt vaan katse uuteen kiertoon ja yritykseen. Tsemppiä!
Neronja: onnittelut vahvistuneesta plussasta! Vauvaliimaa lähetän sinullekin roppakaupalla, jotta saatte kauan kaipaamanne pikkuviitosen syliinne. Laitanko plussauspäiväksi ensimmäisen haamun vai miten haluat? Oikein mukavaa viikonloppureissua!!!
Katri: kylläpä sinulla riittää oireita! Peukut ovat pystyssä, jotta pääsisit sinäkin tuonne exien puolelle bdbdbdbdbdbd.
Ennis: toivottavasti inssi tuo teille toivotun pikkukakkosen! Nyt vaan piinailemaan... ;-)
Lauris: toivottavasti pääset sinäkin pian testailemaan ja mukaan plussa-aaltoon!
Ulriina: kuulostaa hyvältä, että saisit tädin pian kylään. Sitten vaan clomit avuksi ja " pupuilemaan" . Onko sinulla seurantaultra clomikierrossa? Jännä annostus noissa clomeissa, sillä usein ne ovat kuten neronjakin sanoi, kp 3-7 (minulla) tai kp5-9 (neronjalla). Ehkä sun arvot olivat sen verran hyvät, ettei enempää tarvita ;-). Oikein mukavia tupareita!!!!!!!!
Omaa napaakin sen verran, että jänniä aikoja elellään... Tänään on jo kp31/27-??? ja siis viikko viimeisestä terosta. Jännittää, mutta toisaalta mahdoinkohan ovuloidakaan koko kierrossa... Meilläkin mies oli nähnyt unta vauvasta! Yleensä unet aivan jotain muuta. Oli aamulla oikein tohkeissaan, että kyllä meille pikkuinen on pian tulossa ;-). I wish... Kunpa minunkin miehelläni olisi ennustajan vikaa ;-). Päätin, etten tee testiä ennen tiistaita, koska silloin kp35 ja papa-koe... Edellisen plussan taisin testata juuri kp35. Minäkö taikauskoinen? :-)
Mukavaa viikonloppu kaikille!!!
masunasu
Masunasu, sinähän varmaan päivität tuota listaa sunnuntai-iltana, vai kuinka? MinnaY:n tavoin mullakin on sellaisia menkkatyyppisiä tuntemuksia. Kyllähän ne toisaalta kuuluu asiaankin, mutta silti. Siteet otan mukaan tuonne reissuun kaiken varalta. Niin, että jos jätetään se mun siirtäminen ex-haahuihin sinne sunnuntaille (aloin jänistää...) ;-).
Meinasin jatkaa tuota jaarittelua pitempäänkin omista toiveista ja peloista, mutta eipä mulla ole niistä enää mitään uutta sanottavaa, joten antaahan nyt olla. Palailen huomenna kuvioihin. Toivottavasti olen silloin vielä raskaana... (on tää haahun elämä tällaista).
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille! Ja toivottavasti on lisää plussauutisia pian luettavana!!! bd bd bd
Kiitos siitä teille(kin)! On kiva huomata täällä kannustetaan, vaikka joskus vähän (?) " ärähtääkin" . Lisäksi oloani kohensi se, että sain jutella erään hyvän ystäväni kanssa (hänellä vauva kuoli synnytyksessä rv 30+). Sitä vain tuntuu, ettei pääse kunnolla yli km:sta, kun joutuu siellä labrassa juuri sen vuoksi ravaamaan. Ja tosiaan, seurantaa jatketaan vielä puoli vuotta sen jälkeen kun arvot ovat nollassa. Varmasti tuo aika menee nopeasti, mutta nyt se tuntuu ikuisuudelta, kun syli huutaa vauvaa. Kerkesin tuolle keskenmenneelle vauvalle jo hommaamaan kaikkea pientä...
Kuutar-74; paljon onnea plussasta! Koita kumminkin myös nauttia raskaudesta, vaikka uskonkin, että huoli ja pelko ovat suuria! Toivottavasti kaikki menisi loppuun asti hyvin! Ja tottakai saat täällä vielä haahuilla niin kauan kuin siltä tuntuu.
sani-74: harmi, että täti tuli. Tsemppiä kuitenkin uuteen kiertoon!!! Mulla alko ekat menkat kaavinnan jälkeen n. neljän viikon kuluttua ja toiset menkat alkoivat (ilmeisesti) tänään eli n. 5 viikon kuluttua edellisistä. Tosin mulla on ollut oikeastaan koko ajan (kaavinnan jälkeen)jonkinlaista vuotoa muutamaa välipäivää lukuunottamatta...
neronja: onnea kovasti viivan vahvistumisesta!!! Toivottavasti myös ultrasta saadaan kuulla hyviä uutisia!
kaksonen76; lupaavilta kuullostaa noi sun oireet! varsinkin tuo painon tunne alavatsalla. Paljon paljon plussaonnea!!!
katri72: myös sun oireet kuullostaa aika lupaavilta! Mikä sulla oli kp?
masunasu: sulla on tosiaankin jännät paikat! Toivottavasti olisi tärppi käynyt!
Huh, tulipa paljon tekstiä! (jonka ensimmäinen versio hävisi bittiavaruuteen) Otin kerrankin käyttöön tuon kahden aukiolevan netin taktiikan. Hyvin toimii!
Mutta laittamaan pyykit kuivumaan...
Mulla on tänään kp 20 eli vain päivän kaksosen takana.
Onnittelut kaikille plussanneille! Taisi jäädä jossain vaiheessa onnittelematta muutamia. Paljon tarrasukkia teille matkaan! =)
Mulla tosiaan täsmälleen samoja oireita kuin sen keskenmenneen raskauden aikanakin. Niinpä tässä elellään nyt todella piinaavia hetkiä. Joku kerran kirjoitteli jotain punaviinistä. Mekin sitä juotiin oviksen aikana jotain lasillinen päivässä.
Vielä pitäisi jaksaa olla reilut 1 ½ tuntia ja sitten mies tulee kotiin ja päästään viikonlopun viettoon. Onneksi sen ei tarvi sentään joka lauantai olla töissä, vaikka tuo joka toinenkin tuntuu kyllä vähän liian usealta. Ei oikein viikonloppukaan tunnu viikonlopulta kun saa olla yksin kotona.
Kiitos kaikille onnitteluista=) Neronja, tilasin itsekin ajan ultraan, 7.11. silloin olis viikkoja myös jotakin 7+. Kävin lueskelemassa tuolla ex haahuissa, mutta en vielä uskaltautunut esittäytymään. Juhannusvauvaa tässä odotellaan.
Maria. Itse en ole ollut viimeaikoina kovin aktiivinen kirjoitettelija, mutta käyn aina lukemassa tämän palstan. Jos paljon kirjoittelee niin varmaan tuntee ja muistaa ihmisten asiat paremmin ja sa paremmin vastauksia. Toivottavasti olosi on jo parempi. Itse olen kyllä saanut yleensä aina vastuksen kysymykseeni. Kuumeilun alkaessa (kesä -04) lähes asuin palstalla ja muistin kaikki nicit (aina työn ohessa kävin tsekkamaassa ainakin kerran tunnissa) aika kuitenkin kulki ja kuumeilu muutti muotoaan ja käynnit vähenivät.
Itselläni tuntuu, että pääsin vasta kunnolla viime kuussa yli keskenmenosta (huhtikuun). Puhuminen työterveyshoitajan ja avautuminen läheiselle ystävälleni auttoivat kovasti. En ollut aiemmin löytänyt sonoja asiasta puhumiseen. Aikaa tässä tarvitaan... Nyt tuntuu, että olen jo vahvempi.