Minulla kesti vuoden tehdä aloite eräälle miehelle, olen nainen
Syy oli paitsi ujoudessa ja tilanteen puuttumisessa, myös erityisesti siinä että minulla oli vielä silloin ylipainoa. Nyt 16 kg hoikempana sain hieman varmuutta, joskaan en vieläkään ole tyytyväinen itseeni ja haluan laihtua vielä vähän ja alan treenata kotona. Jos kuitenkin mies ilmaisee kiinnostuksen tutustua paremmin, niin en tietenkään torju.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Miten sen aloitteen suhteen kävi, saitko vastakaukua? Vai odotatko vielä parempia aikoja?
Meni hyvin mutta katsotaan tapahtuuko tulevaisuudessa mitään, en ota paineita :)
Ap
Mikähän se aloite oikein oli? Ap:n vastauksista jäi vähän sellainen kuva, että tietääköhän mies edes olleensa tuon aloitteen kohteena? Jos se oli joku hymy tai katsekontakti niin ei kannata pidätellä hengitystä vastausta odotellessa.
Hienoa! Olet noin 150 vuotta keskiarvoa edellä.
Vierailija kirjoitti:
Mies taisi pyrskähtää nauruun.
Ei suinkaan eikä hän tiennyt että olin kiinnittänyt häneen huomiota jo silloin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se aloite oikein oli? Ap:n vastauksista jäi vähän sellainen kuva, että tietääköhän mies edes olleensa tuon aloitteen kohteena? Jos se oli joku hymy tai katsekontakti niin ei kannata pidätellä hengitystä vastausta odotellessa.
Juttelimme ihan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelimme ihan.
Ap
Juttelitte ihan?
Ja miehen pitäis tajuta että koetat pokata?
Mistä juttelitte?
Ja mä olin just sängyssä taas miehen kanssa, enkä vieläkään tajua mitä se haluaa.
Miksi aikuisten pitää tehdä asioista niin vaikeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sen aloitteen suhteen kävi, saitko vastakaukua? Vai odotatko vielä parempia aikoja?
Meni hyvin mutta katsotaan tapahtuuko tulevaisuudessa mitään, en ota paineita :)
Ap
Vuoden kesti ja piti ihan laihduttaa mutta et ota paineita? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vuoden kesti ja piti ihan laihduttaa mutta et ota paineita? :D
Enhän mä miehen takia laihduttanut 🙄🤦 enkä ylipäätään laihduttanut tarkoituksella, vaan laihduin. En suunnitellut silloin lähestymistä mutta nyt vähän hoikistuneempana asia oli eri. En ottanut paineita silloin enkä ota nyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli taas ihana yö <3
Miten se tähän liittyy? Ja ketä kiinnostaa?
Minulla kesti vuoden tehdä aloite naiselle. Suunnittelin häät ja tulevaisuutemme, lapsillekin nimet. Rohkaistuin sitten ja kaivoin teryleenit naftaliinista ja lähdin sadan kilometrien päähän naisen luo tapaaman häntä ensimmäisen kerran. Kävi ilmi, että hän oli ollut vuosia aviossa ja lapsiakin oli siunaantunut. Onneksi emme koskaan tavanneet, emmekä olleet tavanneet tai kommunikoineet missään muodossa aikaisemmin. Olihan tuo käytös minua kohtaan perin kevytkenkäistä. Toimia nyt salaa noin. Naiset ovat kieroja!