tässä minä,140kg lähdössä uimahalliin!(kuva)
eli, haukkuvat av-haukat tunnistavat paremmin,kun saatte kuvan. ei tarvitse sitten illalla kuvailla sanoin,mitä hirveätä näitte,kun kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:)
nostatte vain ketjun ylös,ja purkaudutte:)
olkaa hyvä. vaaka näytti tarkalleen 140,1kg kuvan otto hetkellä.
Kommentit (167)
ei esim.mahaa joka roikkuu jalkojen päällä
.se on yksi kauheimmista asioista mitä läskissä ihmisessä voi olla. silloin pitäisi jo kiireesti hakea itselleen apua!
Mun vaaka näytti aamulla 142,2 kg ja olen PAAAAAALJON pulskempi. Pituus mulla 165cm.
Varokaa ylipainoa! Ei ULKONÄÖN takia, vaan ihan oikeasti terveyden takia! Ylipaino on sellainen terveysriski, että sitä ei kannata ottaa!
Diabetes-> silmanpohjan rappeuma, munuaiset poksahtaa, hermovauriot, elinikäinen lääkitys
sydän prakaa
nivelet prakaa
ja mitä vielä muuta...
tsemppiä ap:lle. tee kaikkesi, että saat painon alas ja kunnon ylös. Älä sen takia ole menemättä uimahalliin, ettet kehtaa. Nimenomaan on nyt pakko mennä.
ja tsemppiä muillekin äideille, jotka taistelevat ylipainon kanssa. Tehkää nyt jotain, ennenkuin on liian myöhäistä.
Maha ei roikkunut tuolla tavoin eikä reidet hanganneet toisiinsa noin.
täällä on valaiden kokoontumisajot, ehkei kuitenkaan kovin ylpeä kannattaisi moisista kilomääristä olla..
Tehkää, hyvät ihmiset, jotain ennen kuin räjähdätte
muka näyttää tuolta :-O Mulla on yks kaveri, joka on paljon isomman näköinen ja olen aina kuvitellut, että hän painaa ehkä 20 kg enemmän kuin minä...
Maha ei roikkunut tuolla tavoin eikä reidet hanganneet toisiinsa noin.
joo,mutta muille terveisiä uimahallista!
herranjestas,siellähän tosiaan oli laidasta laitaan naisia. jopa vielä isompia kuin minä...
toki tunsin parit katseet,mutta en välittänyt niistä tuon taivaallista:)
ap
Varokaa ylipainoa! Ei ULKONÄÖN takia, vaan ihan oikeasti terveyden takia! Ylipaino on sellainen terveysriski, että sitä ei kannata ottaa!
Diabetes-> silmanpohjan rappeuma, munuaiset poksahtaa, hermovauriot, elinikäinen lääkitys
sydän prakaa
nivelet prakaa
ja mitä vielä muuta...
tsemppiä ap:lle. tee kaikkesi, että saat painon alas ja kunnon ylös. Älä sen takia ole menemättä uimahalliin, ettet kehtaa. Nimenomaan on nyt pakko mennä.
ja tsemppiä muillekin äideille, jotka taistelevat ylipainon kanssa. Tehkää nyt jotain, ennenkuin on liian myöhäistä.
Mä olen kuvitellut näyttäväni aika lailla tasan tuonkokoiselta, olen siis 169cm/77kg. Mutta ilmeisesti meidän naisten katse on vain itseä kohtaan paljon armottomampi kuin muita kohtaan.
Ap:lta kadehdin hyvää itsetuntoa, itse olen niin estynyt tämän painoni kanssa etten uskaltaisi mennä uimahalliin. Mutta ehkä pitäisi rohkaistua!
t. Iloinen valas täällä kokoontumisajoissa ;)
Sä näytät ihan normaalilta. Ei tarvitse hävetä mitään!
Ainoa asia mistä voi tulla ilkeää noottia tänne foorumille on se, jos sulla on kalkkunaposliini ja kehtaat vilautella sitä uimahallissa suihkussa!
Valaat on sosiaalisia, meillä on kokoontumisoikeus!
Onnea mörsselille onnistuneesta uimareissusta ja toivotan lisää samanlaisia mukavia reissuja!
Toivottaa pallopää-valas 165 cm noin 90 kg
täällä on valaiden kokoontumisajot, ehkei kuitenkaan kovin ylpeä kannattaisi moisista kilomääristä olla..
Tulipa hyvä mieli kun taas muistutit siitä, että jokainen meistä voi olla hoikka, "kun vain haluaa".
No, jotkut valaat pystyvät laihtumaan mutta fiksua sinusta ei saa mitenkään:-(
Juu, palkokasvi syvällä sieraimessa!
oikeasti odotin jotain tällaista... http://www.smaggle.com/wp-content/uploads/2009/04/fat_lady.jpg
AP, et kyllä minustakaan näytä 140 kiloiselta!
painosen näköinen. Älä narraa meitä tuo kuva ei ole 140kg.
minä painan 80 ja en näytä läheskään tuolta.
Toivottavasti ap:lla oli mukava uintireissu.
kerrot olevasi 120/168??
<a href="http://www.aijaa.com/v.php?i=7241031.jpg" alt="http://www.aijaa.com/v.php?i=7241031.jpg">http://www.aijaa.com/v.php?i=7241031.jpg</a>
kuva itsestään. eli aivan toisesta henkilöstä ei minusta..
ap
Tulipa hyvä mieli kun taas muistutit siitä, että jokainen meistä voi olla hoikka, "kun vain haluaa".
No, jotkut valaat pystyvät laihtumaan mutta fiksua sinusta ei saa mitenkään:-(Juu, palkokasvi syvällä sieraimessa!
muuta syystä, kuin että syö liikaa.
Se ei siis voi johtua mistään sairaudesta jos on ylipainoinen, koska tällä logiikalla jokainen laihtuu kun vaan sitten vaikka lopettaa syömisen kokonaan, jos ei muuten laihdu.
Ihmeellistä, että anoreksia hyväksytään kyllä sairaudeksi siitä huolimatta, että tämänkin sairauden syntymekanismi on aivan sama.
Että ei syö, ja jokainen ihminen kyllä lihoo, kun saa energiaa enemmän kuin kuluttaa.
Se on sitten oma vika jos ei noudata tätä neuvoa. M.O.T.
no enpä kyllä vaan laittanut, se on jonkun toisen laittama
pistäkää lisää kuvia