Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeastiko joku ei velvoita lapsiaan siivoamaan leikkejään?

Vierailija
01.01.2011 |

Ihmettelen vaan kun kävi ilmi ettei erään tuttuni 4-vuotias koskaan kerää mitään leluja. Omat lapseni ovat alottaineet leikkien keräämisen itse säännönmukaisesti 2-vuotiaasta.



En edes tiedä miten aikani riittäisi kerätä leluja kaikkien muiden kotihommien lisäksi. Ja missä vaiheessa sitten lapsen opettaminen aloitetaan jos ei pienenä? Vai eikö sitten joidenkin lasten tarvitse siivota koskaan?



Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kohta 4 vuotias osallistuu vaihtelevalla menestyksellä =). monet leikit omassa huoneessaan saavat olla jos ei ole mitään vieraita tulossa jne. roskat roskiin vie ja kerää legot ym pois jos sanotaan että ennen ei voi aloittaa uutta leikkiä enne kuin kerätty, autamme usein siinä myös.

Vierailija
22/22 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö siivoaa minun kanssani usein mielellään omalla mopillaan ja pyyhkii pölyt omassa huoneessaan. minä siivoan huoneensa jos haluan että tulee siistiä, olohuoneen leikit kerätään useimmiten illalla pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä