Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin kyllästynyt mun elämään, yksinoloa ja töitä

Vierailija
23.09.2022 |

sellasta mun arki lähinnä on. Satunnaisesti jotain kavereiden tapaamisia mm. mutta harvoin. Muut on parisuhteessa tai perheellisiä, niin ei niillä ole aikaa tämmöiselle sinkulle enää.
Haluisin muuttaa elämääni jotenkin, repäistä oikein kunnolla mutta en tiedä miten!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kun kypsyttelet tätä ajatusta repäisystä ja jonain päivänä se valkenee, mitä haluat tehdä.

Vierailija
2/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluaisitko itsekin parisuhteen ja/tai perheen? Vai niitä ystäviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ulkomaanmatkalle. 

Vierailija
4/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku harrastus?

Mulla on perhe mutta oon vähän kade niillä 9n joku intohimoinen harrastus. Niinkuin että lapsesta keski-ikäiseksi rakastanut vaikka pienoisrautateitä tai jotain. Ja silmät loistaa kun puhuvat harrastuksestaan. Itsellä vaihtuu muutaman vuoden välein kiinnostuksen aiheet mutta hyvä niinkin.

Vierailija
5/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluaisitko itsekin parisuhteen ja/tai perheen? Vai niitä ystäviä?

Ei ole kyse nyt parisuhteesta eikä perheestä. Haluaisin tehdä jotain ihan yksin omalle elämälleni. Kavereitakin on riittävästi kun entisiäkään ei tule tarpeeksi nähtyä. AP

Vierailija
6/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku harrastus?

Mulla on perhe mutta oon vähän kade niillä 9n joku intohimoinen harrastus. Niinkuin että lapsesta keski-ikäiseksi rakastanut vaikka pienoisrautateitä tai jotain. Ja silmät loistaa kun puhuvat harrastuksestaan. Itsellä vaihtuu muutaman vuoden välein kiinnostuksen aiheet mutta hyvä niinkin.

Tarviisin jonkun oikeasti ison repäisy, mm. muutto ulkomaille, uusi työ mutta jotenkin en vaan tiedä mistä alottaa tai mitä se lopulta olisi edes mitä haluan. Joka päivä kuitenkin sama tunne, että jotain isoa pitäis tapahtua elämässä nyt on jotenkin jämähtänyt.

Vierailija
7/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mölli936 kirjoitti:

Lähde ulkomaanmatkalle. 

Sieltäkin tullut noin kuukausi sitten, olin muutaman viikon. Enemmän kai tarvitsis sellaista koko elämän muuttavaa muutosta, ei vaan hetkellistä. AP

Vierailija
8/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei kun kypsyttelet tätä ajatusta repäisystä ja jonain päivänä se valkenee, mitä haluat tehdä.

Pelottaa vaan, että jos jään tähän jumittamaan enkä koskaan keksi mitä se on mitä haluan ja tarvitsen. AP

Vierailija
9/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee pienempiä asioista. Retkeile luonnossa, hiihdä, lähde risteilylle, etelänlomalle...

Vierailija
10/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mölli936 kirjoitti:

Lähde ulkomaanmatkalle. 

Sieltäkin tullut noin kuukausi sitten, olin muutaman viikon. Enemmän kai tarvitsis sellaista koko elämän muuttavaa muutosta, ei vaan hetkellistä. AP

Mutta mihin haluat muutosta? Onko jokin huonosti? Vai odotatko vain elämältä enemmän luon se ehkä onkaan? Voiko muutos lähteä sisältäpäin? Ihaile vaikka ruskan palettia ja muita pieniä iloja.

Vierailija
11/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tee pienempiä asioista. Retkeile luonnossa, hiihdä, lähde risteilylle, etelänlomalle...

Tuli vähän huonosti kirjoitettua tuo aloitus, teen kyllä päivittäin kaikenlaista itsekseni ja kavereidenkin kanssa ajoittain mutta se ei tunnu nyt riittävältä.  AP

Vierailija
12/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti aluksi että mitä toivoisit tämän uuden asian tuovan elämääsi tai persoonaasi, jota nyt et koe?

Vierailija
13/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa vaan, että jos jään tähän jumittamaan enkä koskaan keksi mitä se on mitä haluan ja tarvitsen. AP

Mainitsit tuossa ylempänä ulkomaille muuton. Ala selata avoimia työpaikkoja kiinnostavasta maasta/kapungista?

Vierailija
14/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mölli936 kirjoitti:

Lähde ulkomaanmatkalle. 

Mutta mihin haluat muutosta? Onko jokin huonosti? Vai odotatko vain elämältä enemmän luon se ehkä onkaan? Voiko muutos lähteä sisältäpäin? Ihaile vaikka ruskan palettia ja muita pieniä iloja.

Periaatteessa mikään ei ole huonosti, on hyvä työ, asunto, kavereita jne. mutta tätä samaa rataa on mennyt jo vuosia. Olen kai kyllästynyt asuinpaikkaan samoihin ympyröihin, kaipaisin jotenkin vapautta mutta se ei työn puolesta onnistu ja vaikka sitä saisinkin en tiedä mitä sittenkään tekisin. AP

Vierailija
15/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Elämäni oli tylsää niin, sitä tylsyyttä katselin silmät kii. Silmäni avasin ja maailman näin, maailmaani katsomaan jäin."

Eput; Vuosi 85

Vierailija
16/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mieti aluksi että mitä toivoisit tämän uuden asian tuovan elämääsi tai persoonaasi, jota nyt et koe?

Olen sosiaalinen ihminen, haluaisin nähdä ja kokea enemmän asioita, haluaisin haastaa itseäni. AP

Vierailija
17/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hevonen? Tai jos se tuntuu liian hurjalta, osta poni, esim. shettis.

Vierailija
18/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sosiaalinen ihminen, haluaisin nähdä ja kokea enemmän asioita, haluaisin haastaa itseäni. AP

Crossfit?

Vierailija
19/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta hevonen? Tai jos se tuntuu liian hurjalta, osta poni, esim. shettis.

Sori, oon allerginen vaikka muutenhan toki toi oliskin ollut just se mitä haen! :D

Vierailija
20/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Crossfit?

Kokeiltu on ja siis harrastuksia ihan sen verran mitä haluan ja tarviin, ei ole siitä kyse. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän