Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40 ja päällle-ikäisenä on kyllä todellakin elämän parasta aikaa

Vierailija
01.01.2011 |

kuten joku alempana kirjoittikin. No, tulevasta en tiedä, mutta nyt on niin sinut itsensä kanssa. Jos tulee vastoinkäymisiä, niin niihin ei mene enää syvälle sisään vaan ajattelee, että no, jos ei mene putkeen tää homma, niin sitten ei. Jos joku ihminen käyttäytyy typerästi, on ilkeä jne, niin siihen osaasuhtautua sillai, että se on sen ihmisen oma ongelma, kun ei osaa olla kunnolla ja jos minä kohtelen muita hyvin, en voi olla vastuussa muiden käytöksestä. Tää on just sitä parasta tässä iässä eli se, että on se itsetuntemus niin vahvaa jo.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ihanaa, kun ei enää häpeile mitään. Ei ole mitään estoja. Nautin siitä, että osaan asioita ja olen taiteellinen, että voin oppia vielä ihan mitä haluan. Että lapset ovat selviämässä murrosiästä ja kaikki on mennyt hyvin. Ei suurta draamaa ja virheitä heillä.

On oma talo, auto, työt. Vanhemmat elävät, sisaruksilla on perheet, en ole vielä niin vanha että sairastuisin vakavasti iän takia. Minulla on joitakin ystäviä ja voin saada uusia, jos tahdon.

Kaikki on kauhean mukavasti, vaikken enää ole nin kaunis ja villi kuin nuorempana. Elämä on uomissaan, samoin itsetunto.

Vierailija
22/25 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kauhean mukavasti, vaikken enää ole nin kaunis ja villi kuin nuorempana. Elämä on uomissaan, samoin itsetunto.

Ja joku yritti nälväistä silmäpusseista: kas kun ei enää ole elämän keskeisimpiä juttuja oma ulkonäkö. Kun on itsevarmempi, ei pikkujutut kuten kilo lisää painoa tai tummat silmänaluset kaada maailmaa. Tiedän, että hyväntuulisena ja omana itsenäni olen kuitenkin loistava. Ja jos ei joku tykkää - so what?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki hyvin menee. Yli 40-vuotiaana tämä tuntuu todella ihanalta! Tässä iässä on jo ehtinyt olla pitkään työelämässä, pätevöityä ammatissa. Olo on paljon tasapainoisempi kuin joskus parikymppisenä, jolloin stressasin monia sellaisia asioita, joilla ei nyt ole mitään merkitystä. Taloudellinen tilanne on vakaa. Parisuhde voi hyvin, ja monien suhteiden kokemuksella osaa antaa toiselle tilaa ja arvostaa miestä aidosti.

Omat vanhemmat ikääntyy, isäni menehtyikin kaksi vuotta sitten sairastettuaan. Se kuitenkin kuuluu samalla tavalla elämään kuin uuden elämän syntyminen.

Olen sitä mieltä, että nyt yli nelikymppisenä elän elämäni tähän asti parasta aikaa!

Vierailija
24/25 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks oikuttelevaa teiniä,

uhmaikäinen, vilkas poika,

kiukutteleva äiti,

dementikko mummi,

vaihdevuosista kärsivä, mustasukkainen mies.

Kaikki muut meni ajan kanssa ns. ohi, paitsi viimeksimainittu jäi.

Onnellisuutta odottaen, n 46v.

Vierailija
25/25 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että ei ole kenen kanssa sitä toteuttaa :(

Olen löytänyt omat "erikoisuuteni" joten niitä ei toteuteta noin vain yhden illan treffin kanssa.

Tuntuu että seksuaalisimmat vuoteni valuvat hukkaan... :((