En pärjäisi kaksosten kanssa
mä en tajuu miten kukaan pärjää ilman apua kaksosten tai sit kolmosten kanssa. meillä on suvussa kaksosia ja mua oikeasti pelottaa mahdollisuus saada ite kaksoset..
Kommentit (9)
meillä on kaksoset ja hyvin on pärjätty, nyt ovat kohta jo 4-vuotiaita. Kun kuulin odottavani kaksosia, niin eipä siinä tullut mieleenkään, että ei pärjäisi, vaan sitä alkaa pohtia eri keinoja miten pärjää. Ja kun vain muistaa olla aina askeleen edellä vauvoja, niin varmasti kyllä pärjää..
ja ihan hienosti on pärjännyt, ei mitään ongelmia :). Kyllä kai sitä pärjää, kun on pakko! Onhan siinä touhua kovasti, mutta jos ei muusta tiedä, niin pärjää. Niistä on vuoden ikäisestä ylöspäin jo kovasti seuraa toisilleen.
Aluksi joutuu toki opettelemaan miten käytännössä homma toimii parhaiten, mutta niinhän se on yhdenkin kanssa. Ehkä suurin "ongelma" on kustannukset, kaikkea pitää hankkia kerralla kaksin kappalein, turvaistuimia, ulkovaatteita ym.
tuli dokumentti, jossa amerikkaleinen pari sai kuutoset;D, se se vastaa hurjaa menoa olikin, olisivat ehkä toisaalta onnnellisia, jos lapsia olisi vain kaksi.
Ei ihan sama asia, mutta minäkin mietin kuullessani toisen tulevan 1v2kk ikäerolla, etten ehkä pärjää. Hyvin silti pärjään, pakko on.
jotka pärjäävät. Muille ei tuplia suoda.
on yks tuttu joka sai kaksoset, ja mä aattelin et jos ei se pärjää niin kukaan ei pärjää, se on niin reipas ja toimelias nainen, mieskin on kunnollinen. ne ei kuitenkaan oo selvinnyt yhtään hyvin, koko ajan joutuneet palkkaan apulaisia ja pyytään ihan hirveästi apua myös läheisiltä.
jotenkin vaan yllätti se, miten rankaks ne kuvailee arkea, ku kuvittelin päin vastoin..
ap
samaa väittävät erityislapsista. Meillä sellainen, eikä todellakaan pärjätä sen kanssa.
jotka pärjäävät. Muille ei tuplia suoda.
Minä olen kaksosten äiti .
He ovat vasta 11kk , vanhin lapseni 10 ja toinen 5v.
Ja kaiken lisäksi olen yksinhuoltaja !!!
Yksin olin odotusajankin ja meillä on kaikki mennyt hyvin .
Kyllä sitä pärjää jos ei ole ihan avuton !!