Kuinka kehtaisin pyytää ystävääni tulemaan kahville ilman miestään?
Miehessä ei sinänsä mitään vikaa, eikä siinäkään, että haluavat olla kuin paita ja perse. Mies vaan on semmoinen kovaääninen show-mies, että en pysty juttelemaan ystäväni kanssa. Ystävä vaan istuu hiljaa ja antaa miehensä loistaa! Ennen meillä oli pitkä ja syvällisiä keskusteluja, nykyään kuuntelen väkinäinen nauru huulillani ystävän miehen juttuja omasta elämästään. Krääk!
Kommentit (8)
olis tosi kiva jos tulisit yksin, niin voitais puhua likkojen juttuja rauhassa. Ei siinä sen enmpää vaadita.
Kyllä voit sanoa ihan suoraan ja kiertelemättä ystävällesi että haluaisit joskus tavata hänen kanssaan ihan kahdestaan. Luulisi ystävänkin ymmärtävän että et kaikista omista asoistasi halua hänen miehensä kanssa keskustella!! Ei siinä tarvita mitään kehtaamista, sanot vaan... :D Eikä siinä edes mielestäni ole mitään outoa että haluaisit ystävääsi tavata joskus ilman miestäkin...
toimii näin:
Jos haluan nähdä vain ystäväni pyydän vain hänet esim. sanomalla "tulisitko meille kahville".
Jos haluan, että tulevat molemmat sanon: "tulkaa kahville".
Siis yksikkö ja monikko.
pyydänkin pelkästään ystävääni, tyyliin "nähtäiskö" tai "tuu käymään kahvilla". Mutta yleensä aina tulevat pariskuntana.
Olen huomannut, että paras keino on sanoa tyyliin: "mä olen niin tyttöjen iltaa vailla..tuu viettää mun kans likkojen iltaa!" Niin taatusti ymmärtää tulla yksin..ja haluaa tulla, koska ystävä on kipeästi avun tarpeessa :).
mennään tuonne toiseen huoneeseen juttelemaan niin saavat miehet rauhassa jutella. Näin se onnistuu hyvin.