SUPERLAIHAKSI laihduttaneet: NYT VINKKEJÄ KEHIIN!!!
Olin ennen lapsia hyvin hoikka,170/ 52. Painoa tuli raskauksista ja olen niitä aika hyvin saanut pois, mutta hirveästi jumittaa nyt. En ihan noihin mittoihin enää tahdo, mutta sellainen 170/55 olisi IHANAA! Siihen olisi kolmen kilon rutistus.
Nyt KAIKKEIN PARHAAT VINKIT KEHIIN!
Mitään "liian laiha"-kommentteja en kaipaa, kukin tyylillään, eikä nuo ole vielä lähellekään mitään anoreksiamittoja.
Kommentit (61)
Hyvin vähän ruokaa. Aamulla pelkkää kahvia, lounaaksi Ehrman rahkaa ja anasmurskaa, sama setti iltasella. Paljon vettä. Kyllä se siitä.
Olen itse 175 cm ja 52 kg, vaikka päivittäisistä syömisistäni kertyy reilusti yli 2000 kcal. Liikuntaa harrastan keskimäärin neljä kertaa viikossa ja lisäksi päälle hyötyliikuntaa, jota kertyykin paljon, sillä en ole koskaan omistanut autoa.
tässä on kyse laihduttamisesta, ei painon ylläpitämisestä :D
Hyvin vähän ruokaa. Aamulla pelkkää kahvia, lounaaksi Ehrman rahkaa ja anasmurskaa, sama setti iltasella. Paljon vettä. Kyllä se siitä.
Olen itse 175 cm ja 52 kg, vaikka päivittäisistä syömisistäni kertyy reilusti yli 2000 kcal. Liikuntaa harrastan keskimäärin neljä kertaa viikossa ja lisäksi päälle hyötyliikuntaa, jota kertyykin paljon, sillä en ole koskaan omistanut autoa.
tässä on kyse laihduttamisesta, ei painon ylläpitämisestä :D
Painon ylläpitäjän viestistä on kyllä tulkittavissa, että liikunta voi auttaa myös laihduttamisessa. Liikunnasta tulee paljon parempi olo kuin syömättömyydestä.
Muuta ei tarvitse sanoa, varo, ettei lähde mopo käsistä.
Muuta ei tarvitse sanoa, varo, ettei lähde mopo käsistä.
Ne superlaihat minun mittaiseni painavat jotain 45 kiloa... tuosta tavoitteestani on siihen vielä 10 kiloa, enkä tahdo näyttää keskitysleirivangilta. Vain laihalta.
ap
Sillä saat viikosaa nuo kolme kiloa pois.
Jokainen anorektikko on aloittanut sillä "parin kilon laihdutuksella", sitten vaan silmät haluaa aina lisää. Kukaan ei päätä sairastua anoreksiaan ja laihduttaa itseään kuoliaaksi. Laihduttaminen voi sairastuttaa.
Olet riskiryhmässä koska haluat mielummin alhaiset kilot kuin kiinteän vartalon... Mitä jos vaakasi onkin säädetty jo kaksi kiloa alemmaksi, haluatko taas vaan kaksi kiloa alemmaksi, sanoi peili mitä sanoi?
Suosittelen heittämään vaa'an nurkkaan. Syö erittäin paljon kasviksia ja proteiinejä. Katso miltä peilissä näyttää ja miltä kehossa tuntuu.
Jokainen anorektikko on aloittanut sillä "parin kilon laihdutuksella", sitten vaan silmät haluaa aina lisää. Kukaan ei päätä sairastua anoreksiaan ja laihduttaa itseään kuoliaaksi. Laihduttaminen voi sairastuttaa.
Olet riskiryhmässä koska haluat mielummin alhaiset kilot kuin kiinteän vartalon... Mitä jos vaakasi onkin säädetty jo kaksi kiloa alemmaksi, haluatko taas vaan kaksi kiloa alemmaksi, sanoi peili mitä sanoi?
Suosittelen heittämään vaa'an nurkkaan. Syö erittäin paljon kasviksia ja proteiinejä. Katso miltä peilissä näyttää ja miltä kehossa tuntuu.
en aio vetää siitä alemmaksi. Se on ihanteeni. En ole anorektikko, koskaan ollut, koskaan tule olemaan. Mitään oireita siihen ei ole koskaan ollut.
koska pienten lasten kanssa en voi täyspaastolle ryhtyä,
Sitten paaston jälkeen on helppo korjata ruokavalio kuntoon ja jatkaa ilman laihdutuksia. Aloitan myös kuntopyöräilyn, kesäkuussa kiloja tulee olemaan 50, pituuteni 164. Nyt paino 55 ja reidet ja perse tukevat. Tulen onnistumaan varmasti.
Kuntoile paljon. Jos on nälkä, lusikoi Pepsimaxia lusikalla, ja kuvittele, että se on ruokaa. Pilko kaikki ruoka mahdollisimman pieneksi ja syö hitaasti. Laitan ranteeseesi kuminauha, jota napsautat aina, kun ajattelet ruokaa.
Eiköhän se siitä. Saattaa kyllä mielenterveyskin lähteä mukana. Kalorivaje aiheuttaa samanlaisia oireita kuin syömishäiriö, ts. voit saada syömishäiriön epäterveellisestä laihduttamisesta.
Tuo kuollut malli ei ole eläissään painanut niin paljon kuin minä tahtoisin painaa, eikä hän ole koskaan ollut niin lyhyt kuin minä olen.
ap
koska ON JO kiinteä?
Noh. Minä laihduin koosta 38/40 kokoon 34/36 (olen 175 cm) eli kahdeksan kiloa pysymällä kiireisenä ja lopettamalla tykkänään kaiken herkuttelun. Aikaa meni nelisen kuukautta. Lempiruokiani ovat muutenkin hyvin tervelliset ja vähäkaloriset asiat, kuten hedelmät, puuro ja vaalea liha ja harrastan paljon liikuntaa, joten se ei ollut edes vaikeaa tai epämiellyttävää. Makeanhimo loppui kahden ensimmäisen viikon jälkeen. Kun oli paljon tekemistä, ei tullut syötyä vain ajankuluksi vaan oli selkeät ruoka-ajat, joilla sai sitten syödä reippaammin.
painoin elokuussa 64kg, yksi läheiseni kuoli ja nyt on paino 52,8kg ja mieheni sanoo, että olen keskitysleiriläisen näköinen:( pituutta 170 ja rapiat. 11kg tippui, kun ei kertakaikkiaan ollut nälkä. Teen ruoan 2krt päivässä ja pakotan itsenikin syömään.Normaalipaino tuo 52kg EI ole vaan lievästi alipaino.
painoin elokuussa 64kg, yksi läheiseni kuoli ja nyt on paino 52,8kg ja mieheni sanoo, että olen keskitysleiriläisen näköinen:( pituutta 170 ja rapiat. 11kg tippui, kun ei kertakaikkiaan ollut nälkä. Teen ruoan 2krt päivässä ja pakotan itsenikin syömään.Normaalipaino tuo 52kg EI ole vaan lievästi alipaino.
Olin ennen 52kg.
Osanottoni menetyksesi johdosta.
Energiajuoman (lähinnä batteryn) juonti, pystyin syödä mitä vaan ja paino pysy samana, nyt kun olen raskaana olen lihonut kun lopetin energiajuomien juonnin. yksi tölkki päivässä riitti.
1. Syö kerran päivässä vähän kasviksia ja lihaa. Ota ruokalusikallinen öljyä joka päivä (iho ei kuivu). Lisäksi ota pari teelusikkaa liotettuja pellavansiemeniä.
2. Korvaa muut päivän ateriat ateriankorvikkeella
3. Juo helvetisti vettä. Mieluiten Molkosanvettä
4. Juokse.
Syömishäiriön sinä tällä saat, mutta itsehän kerjäät.
Tuo kuollut malli ei ole eläissään painanut niin paljon kuin minä tahtoisin painaa, eikä hän ole koskaan ollut niin lyhyt kuin minä olen. ap
Keskity kohentamaan lukutaitoasi tai lopeta valehtelu!
Tuo kuollut malli ei ole eläissään painanut niin paljon kuin minä tahtoisin painaa, eikä hän ole koskaan ollut niin lyhyt kuin minä olen. ap
Keskity kohentamaan lukutaitoasi tai lopeta valehtelu!
OK, oli vähän lyhyempi kuin minä, mitä en olisi uskonut.
Mutta painoi pahimmillaan 25kg. Eli reilusti alle puolet siitä mitä itse ajattelin npainaa. Haloo!!! Tietysti tuollaiset alle 50 kilon painot ovat pituiselleni liian pieniä. Ja jokaiselle aikuiselle. Tuon verran painaa 6v lapsi.
ap
En osaa muuta vinkkiä antaa kuin että jätät herkut pois ja hiihtämään tai juoksemaan mars.
Itse olen 168cm pitkä ja mielelläni laihtuisin myöskin sen kolme kiloa että pääsisin tuohon 55 kiloon.