SUPERLAIHAKSI laihduttaneet: NYT VINKKEJÄ KEHIIN!!!
Olin ennen lapsia hyvin hoikka,170/ 52. Painoa tuli raskauksista ja olen niitä aika hyvin saanut pois, mutta hirveästi jumittaa nyt. En ihan noihin mittoihin enää tahdo, mutta sellainen 170/55 olisi IHANAA! Siihen olisi kolmen kilon rutistus.
Nyt KAIKKEIN PARHAAT VINKIT KEHIIN!
Mitään "liian laiha"-kommentteja en kaipaa, kukin tyylillään, eikä nuo ole vielä lähellekään mitään anoreksiamittoja.
Kommentit (61)
Onko tärkeintä alhainen paino vai kiinteä kroppa?
Alkaa tammikuussa, innolla odotan :). Hienoja tuloksia ovat ihmiset saaneet, eikä dietti minun mittapuuni mukaan ole edes tiukka. Syön samaan malliin, tosin, herkkuja kyllä kaksin käsin. Tämmöiset ohjelmoidut sopivat minulle :)
Itse laihduin tuolla metodilla 8 kiloa enkä meinannut saa kiloakaan takaisin parissakaan vuodessa. Ei siis ollut haluttu laihdutus se.
eli pienentyy roimasti. Vastaus: se kuivatetaan. Elikkä syö niukasti, hyvin niukasti.
Ihosi tosin regoi kuten viinirypäleen kuori eli rypistyy ja jää laskoksille.
Juurikin näin! Huomasitko, ettei ap ole lähtötilanteessakaan mikään sotanorsu?? :D
Onko tärkeintä alhainen paino vai kiinteä kroppa?
olen ihan siedettävän kiinteä.
ap
eli pienentyy roimasti. Vastaus: se kuivatetaan. Elikkä syö niukasti, hyvin niukasti.
ap
Nuoruuden kimmoisuus on ihosta hävinnyt ja laihtuminen oikein korostaa ihon roikkumista. Ei se iho jaksa palautua täysin napakaksi, kun alta lähtee siloittava rasvakerros.
Lisää siihen vielä pelko ja suru, niin johan pääset ruokahalustasi! Takaisin et kilojasi saa millään.
Nuoruuden kimmoisuus on ihosta hävinnyt ja laihtuminen oikein korostaa ihon roikkumista. Ei se iho jaksa palautua täysin napakaksi, kun alta lähtee siloittava rasvakerros.
Nyt oikeita vinkkejä kehiin, en käytä huumeita. ;)
Tiedän että teitä on siellä: hyvin hoikkia ihania naisia, joilla on salaisuuksia ihanuuteensa. Tuo rahka+ananas menee kokeiluun. Muuta?
ap
Lisää siihen vielä pelko ja suru, niin johan pääset ruokahalustasi! Takaisin et kilojasi saa millään.
Miksi ihmeessä saan lähinnä vain inhottavia vastauksia? Enkö saisi haluta olla hoikka, vai mikä mättää?
En tietenkään ehdoin tahdoin surua ja stressiä halua ja jokainen tietää sen sanomattakin. Olen pahoillani teidän puolestanne, joilla suru ja stressi on kuihduttanut. Toivottavasti voitte jo paremmin.
ap
Ei siihen oikeasti ole yhtään mitään muuta keinoa.
kasviksia etenenkin vetisiä salaatteja, kurkkuja jne :) Muista juoda vettä vähintään 3l päivässä, mutta muista myös ottaa d-vitamiinia.
Päivittäin kannattais käydä lenkilläkin.
ei ole terveellinen keino, mutta laihduin. Syö yleisesti aina puolet siitä mitä ottaa. Eli jos teet voileivän, niin syöt vaan puolet siitä. Loput roskiin. Ja sitten lisäksi aina illalla ei mitään, ja jos nälättää niin alkoholia, pari lasia viiniä esim. Se turvottaa olon ja vie nälän tehokkaasti. Lounaaksi usein vedin lasin viiniä vain, laihduin tehokkaasti.
Nyt olen 170/59 ja tuo 55 olisi tavoite. Mun vartalotyyppi nyt vain on sellainen että mun "kuuluu" olla hyvin hoikka ja siro. Tällä hetkellä kaikki tuo ylimääräinen on vyötäröllä.
Itse karppaan nyt että saan laihdutuksen alkuun, katson sitten miten jatkan siitä eteenpäin. Liikuntaa harrastan paljon eli lihastakin kyllä löytyy.
Nestepaastolla saat viikossa tuon verran painosta pois.
Nestepaastolla saat viikossa tuon verran painosta pois.
Eli sinun vinkkisi on nestepaasto? =)
ap
Ja tosiaankin pankkoat päivän ja palkkioksi illalaa pari lasia viiniä.
Hyvin vähän ruokaa. Aamulla pelkkää kahvia, lounaaksi Ehrman rahkaa ja anasmurskaa, sama setti iltasella. Paljon vettä. Kyllä se siitä.