Mitä tekisit, jos viettäisit uuden vuoden aaton yksin?
Kommentit (29)
jotka olen tallentanut ja jotka mun on muka pitänyt katsoa, tilaisin ison pizzan kaikilla herkuilla ja ehkä korkkaisin pari siideriä tai skumppapullon.
Ja aivan varmasti valaisin tinan, ja ilmat sallii, menisin Senaatintorin uudenvuodentilaisuuteen.
Voi että, oikeastaan se olisi ihanaa... :)
Kävisin vähän shoppailemassa, ruokaostoksilla ja ostaisin muutaman naisten lehden.
Sitten kotivaatteet päälle ja vinkkupullo auki. Ja telkku päälle.
Makoilisin sohvalla syöden herkkuja ja kirjaa lukien.
Siihen päälle sitten hyvät yöunet-aamulla ei herättäisi herätyskello tai lapsukainen.
olen suunnitellut katsovani muutaman dvd:n, ja sen jälkeen taatun klassikon,Illallinen Yhdelle :) Voisin sitten ottaa muutaman lasin punkkua ja jotain pientä hyvää syötävää, sitten voisin jättäytyä telkkarin armoille. Puolen yön aikaan oltaisiin varmaan puhelinyhteydessä armaan kanssa, siitä sitten voisikin mennä jo nukkumaan.
...ja toivon ettei pikkuinen pelkää. Ostaisin pommeja jos olisi lapselle hoitaja tai mies kotona, muttei nytte ole. Eli klo 23 lämpimästi päälle ja pihalle, siihen asti teen "jotain", eli tapan aikaa.
No, näyttääpä pahasti siltä että tämä on edessä kun omat kaverit peruivatkin yhteiset suunnitelmamme kun ilmaantui ilmeisesti parempaa seuraa kuin minä :/ Varmaan istun kotona koneella, luen kirjaa ja valittelen yksinäisyyttä. Saatan käydä läheisellä luistelu kentällä katoon raketteja.
kotona; hyvää ruokaa (ostaisin valmiita herkkuja, yhdelle ei tarvitse niin suurta määrää), pullo kuohuviiniä, hyvä kirja ja pari dvd:tä varmuuden vuoksi, jos ei jaksakaan lukea kirjaa... Vielä extrana voisin ostaa jonkun suklaarasian, voi sitten napostella raketteja katsellessa (meille näkyy muiden ampumat raketit hyvin ikkunasta, en osta omia!).
Olen niin harvoin yksin kotona, että en viitsisi minnekään kauemmas lähteä, eri asia tietysti jos on paljon yksin kotona muutenkin.