Kuumin julkkis jonka olet eläessäsi nähnyt?
Kommentit (20)
Sofia Vergara Modernin perheen ekan kauden aikaan..
Näin Minna Kuukan ysärin alussa vaatekauppa Fiorellassa Helsingissä. Hän oli kuin säteilevä keiju, ihan uskomattoman kaunis. Aivan erilainen kuin muut ihmiset. Nyt olen sitä mieltä, että tällä hetkellä ei todellakaan ole kauniimpi kuin minä.
Näin Tanjan silloin kun oli vielä Vienonen ja seurusteli Karpelan kanssa. Tuli ostamaan jäätelöä paikkaan jossa olin myyjänä. Meinasi lähteä jalat alta, oli oikeasti tyrmäävä ilmestys.
Ville Virtanen n vuosi sitten nähtynä
Vierailija kirjoitti:
Näin Tanjan silloin kun oli vielä Vienonen ja seurusteli Karpelan kanssa. Tuli ostamaan jäätelöä paikkaan jossa olin myyjänä. Meinasi lähteä jalat alta, oli oikeasti tyrmäävä ilmestys.
Tanja on kyllä upea. Pieni ja siro ja muodokas.
Ralph Fiennes. En ole nähnyt ikinä kenenkään julkkiksen kohtelevan faniaan niin kauniisti kun Ralph teki pikkupojalle joka seisoskeli vieressäni Atlantilaisella lentokentällä vuosia sittenn.
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes. En ole nähnyt ikinä kenenkään julkkiksen kohtelevan faniaan niin kauniisti kun Ralph teki pikkupojalle joka seisoskeli vieressäni Atlantilaisella lentokentällä vuosia sittenn.
No mitä se sitten teki?
Minna O ja vuosi taisi olla 1997. Hitto on kun oli upea.
Mikä nyt on julkkis. No ehkä yks jääkiekkoilija aikoinaan.
Olavi Uusivirta. Antaisin koska tahansa kuiskutella korvaani(lue suudella kaulaani)
Seppo Räty oli ruokaostoksilla samassa kaupassa kanssani.
JP Leppäluoto. Se on komea ja kun se puhuu tai laulaa, siitä virtaa jotain testostreonia joka nyt vaan saa jalat veteläksi ja p* kosteaksi.
Näin koko poppoon Helsinki-Vantaalla, mutta Troy Donockley oli siinä hetkessä niistä viehättävin. Onko hän komea, en tiedä, mutta tyypistä paistoi aurinko. Hänessä vaan oli jotain. Karismaa?
Aericca wicmann pascalla, on upee.
Aericca wicmann pascalla, on upee.
Vierailija kirjoitti:
Näin Minna Kuukan ysärin alussa vaatekauppa Fiorellassa Helsingissä. Hän oli kuin säteilevä keiju, ihan uskomattoman kaunis. Aivan erilainen kuin muut ihmiset. Nyt olen sitä mieltä, että tällä hetkellä ei todellakaan ole kauniimpi kuin minä.
Minna oli kyllä tosi kaunis nuorempana ja hän on myös ilmeisen hauska tyyppi. Naurattaa usein ainakin minua aamuradiossa.
Niitä ei ole montaa. Pekka Pouta.