Exän heitto seksielämästämme löi pahasti :(
Olemme eronneet muutama vuosi sitten. Nyt exä heitti keskustelussa minulle, miten hän on niin tyytyväinen nykyiseen vaimoonsa, joka saa panemalla orkun.
Niin, mä en saa..en vaginaorkkua ja täällä puhuttu G-pistekin puuttuu...klitoris ainoa keino, sillä kyllä saan.
Sinkkuna elelen ja nyt ajatus kiertää rinkiä, että mä en kehtaa enää ikinä mennä kenekään kanssa sänkyyn..pitäiskö mun heti sanoa miehelle, että mä en sitten saa panemalla, G-piste hukassa ja en ejakuloi :(
Olen varmaan tehnyt tästä liiankin ison asian itselleni, mutta miehen heitto kyl satutti...ja nostaa mun kynnystä uskaltautua pitemmälle kenekään miehen kanssa.
Tuntuu, että ainoa seksi tästä eteenpäin tapahtuu vain vibran kanssa, mikä sinänsä mainio keksintö 40+ naisen sänkykaveriksi...
Kommentit (30)
puolestasi, jos aina saat orgasmin. Kyllä, on paljon naisia, jotka eivät sitä saa. Ehkä joillakin onnekkailla vaan käy "värkit" hyvin yksiin puolison kanssa.Vai mistähän kyse on?
kiitos kommenteistanne!
Mitenkähän asiaan vaikuttanee sitten synnytys?
Itsellä eka hätäsektio ja 2 normaalisektiota (ahtaan lantion takia), joten alakautta en ole synnyttänyt.
Liekö mitään merkitystä?
Itse sain emätinorgasmin vasta yli 40-vuotiaana, jolloin olin ollut nykyisen mieheni kanssa yli 15 vuotta. Minäkö luonnonoikku? Ehkä, mutta eivät nämä asiat ihan niin suoraviivaisia ole kuin aikuisviihteen väärillä mielikuvilla läpikyllästämä "todellisuutemme" on. Stressi ja paine pois, ja heh, tyyny pepun alle! (oli sitä ennenkin sinne mallitettu, mutta huonolla menestyksellä). Sitä paitsi seksihän on muutakin kuin orgasmia, se on punaisia poskia, lähelläoloa ja rakastamisen tunnetta.
mitätöidä naiseuttasi. On jotenkin katkera, ehkä. Älä ole millään noista kommenteista, ehdit vielä nauttia elämäsi parhaasta seksielämästä.
mullekin ex-poikaystävä turhautuneena sanoi, että hänen KAIKKI entiset tyttöystävät on saaneet orgasmin panemalla. Niin varmaan joo.
En saanut sitä ex-miehenikään kanssa, mutta nyt nuoren kollin kanssa jumalauta mitä seksiä! :)
Itse sain emätinorgasmin vasta yli 40-vuotiaana, jolloin olin ollut nykyisen mieheni kanssa yli 15 vuotta. Minäkö luonnonoikku? Ehkä, mutta eivät nämä asiat ihan niin suoraviivaisia ole kuin aikuisviihteen väärillä mielikuvilla läpikyllästämä "todellisuutemme" on. Stressi ja paine pois, ja heh, tyyny pepun alle! (oli sitä ennenkin sinne mallitettu, mutta huonolla menestyksellä). Sitä paitsi seksihän on muutakin kuin orgasmia, se on punaisia poskia, lähelläoloa ja rakastamisen tunnetta.
Mikä kikka on tuo tyyny pepun alle?
Kiitos vinkistä :)
"In addition to the external visible part of the clitoris, the human clitoris contains a large internal part. The full length of the human clitoris is closer to the size of a penis than to the size of the tip of the nipple."
https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-superhuman-mind/201611/is-t…
Orgasmien jaottelu on jo todettu vanhentuneeksi ajatukseksi. Naisen klitoris on homman ydin, se vain on paljon suurempi kuin ihmiset luulevat. Niinpä sitä päästään stimuloimaan muutenkin kuin siitä nipukasta. Kun yhdynnässä hinkataan klitorista sopivasti, nainen saa orgasmin.
On vain tietämättömyyttä miesten puolelta jaotella naisia parempiin rakastajattariin, jotka laukeavat pelkän peniksen avulla ja huonoihin rakastajattareiin, jotka käyttävät vaikka käsiä apuna. Kaikki naiset pystyvät todennäköisesti laukeamaan pelkän yhdynnän avulla jos hinkkauskulma on heille sopiva, mutta tämä tuskin on mikään maailman tärkein tavoite. Pääasia, että molemmilla on kivaa seksiä harrastettaessa.
Olen ymmärtänyt, että klitoris tarvii jonkinmoista kosketusta, jotta nainen laukeaisi yhdynnässä. Itselläni on klitoris syvällä häpyhuulien välissä, joten orgasmi tuntuu aika mahdottomalta ilman suuseksiä. Jotain klitoriskiihoitinta voisi kokeilla yhdynnän aikana, onko jollakin siitä kokemusta?
Nuorena nykyisen vaimoni tavattua pääsi käymään sellainen tilanne, että sormettaminen meni ylipitkäksi ja pillu kuivui kesken kaiken. Siihen silloinen tyttöystäväni meni purkautumaan, että hän on kylmä. Minä ihmettelin, että mitenkä hitossa, (kun saa niin järkyttäviä orkkuja, sitä en kyllä maininnut). Hän siihen totesi, että edellinen exä oli haukkunut kylmäksi ja ehkä joku toinenkin. Päätin näyttää hänelle, että tuo ei pidä paikkansa, eikä ole pitänyt. Jatkossa piti vain olla varovaisempi, että osasi ajoittaa naimisen aloituksen paremmin. Myöhemmin tuo vielä helpotti kun tuli suuseksi mukaan. Hänkin vaati nuorempana aina piitkän esileikin ja naiminen piti aloittaa vasta aivan orkun h-hetkellä. Silloin sai orkun aina.
Edelliset poikaystävät olivat vain olleet niin tunareita, etteivät olleet osanneet houkutella tiikeriä harmaavarpusesta ja avata bandoran lipasta. Henk.koht. olen sitä mieltä, että nainen (tai ainakin oma vaimo) pitää saada kunnolla kiimaan lähelle orkkua, ennenkuin aletaan naimaan. Silloin orkku tulee vaimolle heti ensimmäisen 5min sisään tai ei tule ollenkaan. Pidemmästä jyystöstä ei ole mitään hyötyä orkun suhteen ennemmin haittaa. Toki tykkää selvästi muuten vaan naimisesta orkun jälkeen. Jos jää ilman orkkua kokonaan, on yleensä pikkaisen hapan. Kyllähän se joskus käy, kun ei toistu. Oppinut varmaan liian hyvään.
siihen pieneen marginaaliseen joukkoon joka saa orgasmin joka yhdynnässä.
Olen 31v. viiden lapsen äiti.
Alapää muuttunut vaan herkemmäksi(hyvällä tavalla:) lasten syntymien jälkeen.
Välillä on ihan pelkkää yhdyntää että ei oikeastaan ole esileikkejä, siltikin saan. toki niitäkin on välillä.
Olen tosi pahoillani teidän muiden puolesta mutta tuntuu niin uskomattomalta että miten voi olla niin pieni joukko joka saa orgasmin yhdynnässä...?