Naapurissa naidaan kova äänisesti juuri nyt
Ja mun käy kateeksi kun mulla ei ole panokaveria :-P
Kommentit (19)
Muakin alkaa panettaa mutta kun puuttuu se panokaveri. Ap
mä jopa kiihotuin, kun kuuntelin naapurien naimista, vaikka sitä harvoin kuuluikin.Opiskeluaikoina sen sijaan turkulainen kämppikseni, joka muistutti Ressu Redfordia, raahasi soluun kaiken maailman savolaisänkyröitä ja se ei ollut kivaa kuunneltavaa :(
Tero
mä jopa kiihotuin, kun kuuntelin naapurien naimista, vaikka sitä harvoin kuuluikin.Opiskeluaikoina sen sijaan turkulainen kämppikseni, joka muistutti Ressu Redfordia, raahasi soluun kaiken maailman savolaisänkyröitä ja se ei ollut kivaa kuunneltavaa :(
Tero
tähän aikaan on paha löytää sitä kaveria, joten vaihtoehdoksi jää omin käsin onneen ja sit huomenna miettä kavereita.
Toisaalta, en tiedä miten noista chateistalöytää täsmäapua?
Tero
Ja sen myös äsken tein mutta osaisitko Tero neuvoa mulle jonkun hyvän chatin josta löytää nimen omaan seksiseuraa? Ap
Tero
tähän aikaan on paha löytää sitä kaveria, joten vaihtoehdoksi jää omin käsin onneen ja sit huomenna miettä kavereita.Toisaalta, en tiedä miten noista chateistalöytää täsmäapua?
Tero
Yritetään olla ensi kerralla vähän hiljaisempia.
enkä edes ole sinkku :/
Seksiä viimeksi n.6kk sitten. jeij!
rakennustekniikka on maailman paras mutta tuollaiset aanet kuuluvat naapuriin. Pahvistako rakennatte?
On teilla oppimista maailman menosta.
Tuli kanssa sekstailtua pariin otteeseen eilen ehtoolla.. Tuossa sohvalla kun tuli oltua niin se natisi aikalailla. : ) Kyllä täällä kerrostalossa sanottiin meille suoraan, että kyllä kaikki äänet kuuluvat hyvin. Ymmärrettiin mitä tarkoittivat..
Ja tuli siinä orkun kourissa vähän huudeltuakin.
Ei hävetä, naurattaa pikemminkin.
Ajattelen että siellä alkaa tehdä muidnekin mieli seksiä kun kuulevat..
Ei hävetä, naurattaa pikemminkin.
Ajattelen että siellä alkaa tehdä muidnekin mieli seksiä kun kuulevat..
... liian kovaäänisestä seksistä. :D En ollut uskoa. Mielestäni meiltä kuului kovempiakin ääniä.
koko aktin ajan. Vähän ennen orkkua huudan melkoisesti ja volyymit vaan lisääntyvät. Pitäisiköhän opetella itsehillintää..
harva mieskään tykkää, jos huutaa suoraa huutoa. se on kuulemma huvittavaa.
harva mieskään tykkää, jos huutaa suoraa huutoa. se on kuulemma huvittavaa.
Kuinkas monelta mieheltä olet käynyt asiaa kysymässä!?! Kun oikeen tiedät että harva mies tykkää... Mulle ei ole koskaan kukaan valittanut (paitsi ehkä ne naapurit ;)) vaikka aikas kova ääninen olen... varsinkin kun orkku tulee. Seksi kumppaneitankin ollut kuitenkin enemmän kuin pari... kuulemma on kiihottavaa enemmänkin ääntelyni ollut miesten mielestä...
nyt eronneena asun kerrostalossa ja enääpä ei kehtaakaan...vie kyllä osan mun nautinnosta pois, kun täytyy pidätellä itseään :(
tässä kuopiossa asun.muakin panettaa aika usein,että runkkaus ei auta.laita sähköposti niin sovittaan. krisun.krisun@gmail.com
aikas kova ääninen olen... varsinkin kun orkku tulee. Seksi kumppaneitankin ollut kuitenkin enemmän kuin pari... kuulemma on kiihottavaa enemmänkin ääntelyni ollut miesten mielestä...
siitä syystä taidat mylviäkin...
mä jopa kiihotuin, kun kuuntelin naapurien naimista, vaikka sitä harvoin kuuluikin.
Opiskeluaikoina sen sijaan turkulainen kämppikseni, joka muistutti Ressu Redfordia, raahasi soluun kaiken maailman savolaisänkyröitä ja se ei ollut kivaa kuunneltavaa :(
Tero