Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harvinaisen vittumainen fb-kommentti

Vierailija
26.12.2010 |

Kaverin päivityksiin joku oli kommentoinut:

"Eipä ollut joulu ähkyä, kun söi vähäsen. Joulusuklaatakin meni vain muutama. Ulkoilin joka päivä 2 - 3 tuntia koiran kanssa ja päiväunet päälle ah onpa levännyt olotila."

Hassua, että joku ihan oikeesti omalla naamallaan ja nimellään kehtaa brassailla.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katos vaan, se olikin sukulaiskiintiö eikä suklaakiintiö...No sitten ymmärrän! T.21 vai mikä mä olin..

Vierailija
22/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos taas ensi vuonnakin haluatte, niin voitte toki jälleen tulla meille jouluksi... =D

veljen vaimon status tunti sitten. "Vihdoin kotona, sukulaiskiintiö täysi taas vuodeksi."

Juu, tuntuu tosi kivalta kun kolme päivää passannut ja laittanut ruokia veljen perheelle ja rouva ei tikkua ristiin laittanut koko aikana. Itse vielä ehdottivat meille tuloa jouluksi.

Tekisi mieli vastata että "Samat tuntemukset täällä", mutta en taida alentua samalle tasolle. Jos vain painan tykkäätä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kehua

Vierailija
24/24 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanottu suoraan, ei vaikutusta. Ei tee kotonaankaan mitään, veljeni hoitaa pääasiassa siellä hommat. Jos veljeni ei olisi niin mukava ja mieluinen vieras meidän lapsille, niin en noita kylään kutsuisi. Käy yleensä yksin tai lapsen kanssa, vaimo harvoin mukana muutenkaan. Nyt tietty tuli kun valmiille pääsi.

Yritä toki vihjata veljesi vaimolle, että voisi hänkin jotain tehdä... Rankkaa tuollainen 3 päivän passaaminen, jos sinulla on vielä lapsiakin hoidettavana - tai vaikkei olisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi