Ottaisitko naapuriksesi natsin vai muslimin?
Minä ottaisin natsin.
Jos pitäisi valita mustalaisen ja muslimin väliltä niin heittäisin kolikkoa ja alkaisin etsimään uutta asuntoa.
Kommentit (8)
Minä ottaisin natsin.
Jos pitäisi valita mustalaisen ja muslimin väliltä niin heittäisin kolikkoa ja alkaisin etsimään uutta asuntoa.
No ehkä sinun kannattaisi alkaa _etsiä_ uutta asuntoa vaikka maalta. Kunnolla peltoa ja metsää väliin niin naapurin uskonnollinen tai etninen tausta eivät vaivaa niin kovin.
Alkuperäinen viesti implikoi, että kaikki muslimit olisi jotenkin kiihkoilevia fundamentalisteja. Eihän asia niin mene, vaan suurin osa muslimeista on ihan tavallisia ihmisiä niin kuin kristityt, juutalaiset, ateistit, hindut ja muut uskovaiset ja skeptikot.
Natsit taas näkevät maailman semmoisena kuin monet muutkin fundamentalistit - muut ovat väärässä ja on vain yksi totuus, johon koko muun maailman on taivuttava. Tässä ei paljon sen naapurin pellen elämänkatsomus paina, jos sen litistämällä saavuttaa kolmen vääräuskoisen kuoleman.
Oletteko tosissanne sitä mieltä, että otatte mieluummin naapuriinne Seppo Lehdon kuin Franck Riberyn?
Meillä on aina ollut muslimeja naapureina ja on nytkin. Ovat hyviä naapureita.
Sitä mä ihmettelen, että miten niin moni on niin tyhmä täällä av:llä? Tavan muslimi on taatusti párempi naapuri, kun vähä-älyinen ryyppyjuhlia pitävä natsi.
Ja kyllä, mä tunnen muslimeja ja olenpa päässyt seuraamaan "parempaa rotua" läheltä. Lähialueen aktiivisimmat uusnatsit ovat kaikki alkoholisoituneita työttömiä.
Ap ehdotan sulle yhden asian. GET A LIFE. Ja painu sinne missä niitä natseja riittä dorka.
maailmassa on noin 1,5 miljardia muslimia ja suomessakin 40000, joista osa on tataareja ja osa suomalaisia. ja te täällä väitätte, että kaikki muslimit ovat samanlaisia? just. mä en kehtaisi julkisesti näyttää tyhmyyttäni.
Ottaisin tietenkin muslimin.
Oletan että tämä on provo.