Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä ihmettelen, miten voi olla etteivät naiset löydä pillustaan G-pistettä?

Vierailija
26.12.2010 |

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttämisen. Kipu, joka sen alueen venyttämisestä seuraisi olisi miljoonakertainen verrattuna kohdunsuun avautumiseen.

Vierailija
22/50 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttää, jos tuollainen piste olisi emättimessä.

että osa naisista saa orgasmin synnytyksessä? Se ei ole pelkkä urbaanilegenda, kysy vaikka kätilöiltä :)

Oma äitini kertoi synnytyksestään ja kas, orkkuhan se sieltä oli tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmi lähtee aina klitoriksesta. Klitorishan ulottuu laajalle ja vain pieni osa siitä on näkyvissä. Joillakin naisilla klitoris ulottuu laajemmalle kuin toisilla ja joillakin sijaitsee vähän eri kohdassa kuin toisilla. Anatomiasta riippuu saako nainen orgasmin pelkästään yhdynnän avulla. Useimmat eivät saa, koska ärsytys klitorikseen ei ole riittävä.

Vierailija
24/50 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttää, jos tuollainen piste olisi emättimessä.

että osa naisista saa orgasmin synnytyksessä? Se ei ole pelkkä urbaanilegenda, kysy vaikka kätilöiltä :)

Oma äitini kertoi synnytyksestään ja kas, orkkuhan se sieltä oli tullut.

että tästä ei tullut lasta eikä paskaa...tulikin orkku :))

Vierailija
25/50 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen helvatan tyytyväinen siihen, että saan orgasmin klitoriksen kautta. Joskus, mutta harvemmin, yhdynnässä. Yleensä käsin tai toisen suulla/kielellä hyväillessä. Iloisintahan siinä on, että ekan jälkeen ei loppua näy:-D. Noin 11. orkun jälkeen alan olla vähän loppu, joskus onnessani hoen, ettei enää, ei enää. Ihan sama mulla, mistä laukeaminen lähtee ja tulee, olen niin helvatan tyytyväinen ja tyydytetty tuossa vaiheessa..!

Aijoo, koin orgastisen nautinnon myös kuopuksen synnytyksessä. Mutta näin naisena oletan, ettei se nautinto tule siinä loppuvaiheessa, lapsen ulostyöntyessä, vaan kohdun avautumisvaiheessa. Ehkä ne viimeiset sentit ja avautuminen, ilman mitään lääkityksiä: miksi ei voisi tuottaa samanlaisia tuntemuksia kuin orgasmi?

Vierailija
26/50 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuudestaan tai itsetunnostaan.

Nainen jotakuinkin kaipaa hyväksymistä, rakkautta, läheisyyttä...jne.

Lapsuudessaan kaltoinkohdelluiksi joutuneet ja vanhempiensa hyväksyntää sekä rakkautta vaille jääneet naiset eivät saa orgasmia yhdynnässä. Tai sitten koskaan ja missään!

Olen saanut vain kerran: mies oli todella ihana ja suutelimme kauan. Olin todella kiihottunut ja rakastelu oli aivan ihanaa. Sain emätinorgasmin rakastelun aikana. Kaunein rakastelu koskaan ja ikinä.

Moista en ole koskaan kokenut sen jälkeen. Väsynyt mies ja väsynyt nainen. Jotka vain panevat ja menevät maate. Lapsia kaksi ja elämä kuollutta.

Minä olen rikkonainen nainen ja kaipaan kosketusta sekä läheisyyttä. Muuten en voi mitenkään saada orgasmia, edes suuseksissä. Tuo ihana hetki, kymmenen vuotta sitten on vieläkin mielessäni.

Ja teille muille silkkaa arkipäivää. Mutta hyväksikäytetylle sekä isän hylkäämälle naiselle silkkaa unelmaa.

:(

Vierailija
27/50 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut orkun pelkästään jumppaamalla alapään lihaksia, ilman mitään välineitä tai käsiä.

Kyllä se joitain harjoituskertoja tarvitsee, mutta kun olette miehen kanssa yhdynnässä tehkää samalla alapääjumppaa. Siis supistelette, jännitätte emätintänne samalla.

Minulla kestää 1-2 minuuttia kun saan klitorisorkkua monta kertaa voimakkaamman orkun, se on ihanaa. Mies tulee sitten samaan aikaan.

Sain emätinorkun eka kertaa 18-vuotiaana, kun tajusin homman idean. Harjoittelin sitä jonkun aikaa miehen kanssa ja koko ajan olin lähempänä ja lähempänä.

Nyt saan sen ihan vaivatta kuin itsestään joskus jopa melkein vahingossa.

Minä kyllä menen rikki, jos noin teen. Mies kun muutenkin on paksuin juuri varresta eikä sieltä pidemmältä. Yksin tuo toki toimii, muttei silloin, kun veivataan eestaas jotakin jonkun muun toiveiden mukaan. Ja jos ei veivata, ei mies saa siitä mitään.

Toinen asia on sitten sisälihasten liikuttelu. Siitä vain seuraa himon laantuminen - se kun tuntuu pissan pidättelyltä.

Että pidähän mielessä jatkossa neuvojasi jaellessasi, että se, mikä toimii sinulla, ei välttämättä toimi muilla. Ja vastaavasti me muut koemme sellaista, mitä sinä et. :)

Vierailija
28/50 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oikeastaan miehenkään.

Jos kerron, että kaikki naiset, joiden kanssa olen ollut sukupuoliyhteydessä kahdenkymmenennenkolmannen syntymäpäiväni jälkeen ovat ejakuloineet, niin siinäkään ei ole paljon ymmärtämistä.

Rakasteleminen on paljon muutakin kuin mekaanista hinkkaamista tai tai joidenkin pisteiden hakemista ja varsinkin se on sitä naiselle.

Oletko ap. koskaan huomannut, että nainen voi olla tyytyväinen ihan vaan siihen läheisyyteen, hellyyteen, yhtenä olemiseen?

Alä ole niin helvetin suorituskeskeinen ja orgasmihakuinen, miehenä saat taatusti.

Anna naisen olla nainen, joskus se joka määrää tahdin, herra ja hidalgo.

Toisaalta, välillä näytä mistä kanki on valettu, lävistä moriamesi kuin grillivartaaseen ja ota ohjat.

Rakkaus on se avainsana, ei mikään mekaaninen suoritus. Näytä että rakastat, että sinula on tunteet.

Tero

Vierailija
29/50 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä kirjoittajansa arkitodellisuuden kanssa ristiriidassa olevia tarkoitushakuisia pöksynkostutuskirjoituksia!

Eikä oikeastaan miehenkään.

Jos kerron, että kaikki naiset, joiden kanssa olen ollut sukupuoliyhteydessä kahdenkymmenennenkolmannen syntymäpäiväni jälkeen ovat ejakuloineet, niin siinäkään ei ole paljon ymmärtämistä.

Rakasteleminen on paljon muutakin kuin mekaanista hinkkaamista tai tai joidenkin pisteiden hakemista ja varsinkin se on sitä naiselle.

Oletko ap. koskaan huomannut, että nainen voi olla tyytyväinen ihan vaan siihen läheisyyteen, hellyyteen, yhtenä olemiseen?

Alä ole niin helvetin suorituskeskeinen ja orgasmihakuinen, miehenä saat taatusti.

Anna naisen olla nainen, joskus se joka määrää tahdin, herra ja hidalgo.

Toisaalta, välillä näytä mistä kanki on valettu, lävistä moriamesi kuin grillivartaaseen ja ota ohjat.

Rakkaus on se avainsana, ei mikään mekaaninen suoritus. Näytä että rakastat, että sinula on tunteet.

Tero

Vierailija
30/50 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin kiihottavaa. Ilmeisesti on rakko jotenkin eteenpäin kallellaan.

Vierailija
31/50 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

G-pistettä ei tutkimusten mukaan ole olemassa. Se on silkkaa kuvitelmaa, joten jos kiihotutte rakon seinämän räpläilystä, kiihotutte g-piste-mielikuvasta.

Mutta mitään fyysistä g-piste-aluetta ei ole pystytty löytämään, vaan yleinen stimulaatio aiheuttaa nautinnontunteen.

Lisää voi lukea täältä: http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/index.php?option=com_content&vie…

Vierailija
32/50 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimen etuseinässä kohdassa johon omakin sormenpää juuri yltää on sellainen sormenpään kokoinen alue, jota koskettamalla saa erilaisen orgasmin kuin klitorista koskettamalla. Alue ei ole mikään kyhmy, vaan sellainen laakea hieman rosoinen tai karheampi kohta. Ja eroaa siis ympäröivästä kudoksesta siten, että antaa ihanan orkun.

Joten kyllä se on, ainakin minulla. Ja varmasti monella muullakin naisella. Tai ehkä kaikilla, mutta vielä piilossa. :)

En ole kokeillut löytyykö piste ihan normaaliolosuhteissa, mutta kiihottuneena ainakin (masturboidessa löydän sen itse ja rakastellessa sen löytää mies).

N38 (joka löysi omansa vasta 5 vuotta sitten, vaikka on aina ollut seksuaalisesti aktiivinen)

G-pistettä ei tutkimusten mukaan ole olemassa. Se on silkkaa kuvitelmaa, joten jos kiihotutte rakon seinämän räpläilystä, kiihotutte g-piste-mielikuvasta.

Mutta mitään fyysistä g-piste-aluetta ei ole pystytty löytämään, vaan yleinen stimulaatio aiheuttaa nautinnontunteen.

Lisää voi lukea täältä: <a href="http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/index.php?option=com_content&vie…" alt="http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/index.php?option=com_content&vie…">http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/index.php?option=com_content&vie…;

Vierailija
33/50 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin emättimen etuseinämässä. Ei se sieltä mitenkään tunnu, mutta sitä painelemalla saa huomattavasti voimakkaamman orgasmin.

Vierailija
34/50 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin emättimen etuseinämässä. Ei se sieltä mitenkään tunnu, mutta sitä painelemalla saa huomattavasti voimakkaamman orgasmin.

kun meillä kaikilla on erilainen rakenne

Vierailija
35/50 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tiedän missä klitorikseni sijaitsee ja missä ei. Eikä se todellakaan sijaitse sormen mitan päässä emättimen sisällä.

Mä kyllä luulen, että tuo liittyy kuitenkin klitorikseen

kun meillä kaikilla on erilainen rakenne

Vierailija
36/50 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tiedän missä klitorikseni sijaitsee ja missä ei. Eikä se todellakaan sijaitse sormen mitan päässä emättimen sisällä.

ei varsinaisen klitan tarvitse "sisäpuolella" olla

Vierailija
37/50 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta, mitä sen on väliä vaikka liittyisikin. Itse siis ainakin löydän itseltäni ihan selvän G-pisteen (ja kyllä siitä on ollut iloakin :) )

Vierailija
38/50 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä myytti ettei muka olisi. Kyllä muuten on.

Vierailija
39/50 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juuri tuo G puuttuu. Ei sitä siellä ole...etsitty on..ei kiinnosta seksi, kun ei tunnu juuri miltään.

Vierailija
40/50 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki saa kieltäänkään rullalle.