9 tai 6 vuotiaiden poikien äitejä?
Mitä sitä voisi ajatella tuon ikäisille kummipojille lahjaksi? Mistä teidän lapsenne pitävät?
Legoja olen ostanut vuodesta toiseen, ehkä jotain muuta.. Moni ehkä ehdottaa kirjaa, jos niin tarkalleen mikä kirja
Kommentit (11)
kaulakorua, jossa roikkuu dinosaurus. (Oli nähnyt kaverillaan sellaisen) 6v kyseessä.
siis sellainen temppuilujuttu (kts google).
kova sana, myös dinosaurukset mutta niistä ei kaikki tykkää. Bioniclet myös suosikkeja!
Meillä ainakin pojat tykkää kovasti, esikoinen sai ison paketin viime jouluna, ollessaan juurikin 6-vuotias.
Lego Hero Factory tai Lego Bioniclet on ok. Kaikki Star Wars -jutut myös...
jotka menee tunnelissa joissain aluksissa. En ole vielä lainkaan varma, toteutanko toiveen...
Perinteinen autorata, salamamäkviini-versiona oli myynnissä 50 eurolla vapaavalinnassa?
Inkan aarre -peli? Toimii samoin kuin afrikantähti.
Joku Aku Ankka sarjakuva kirja. En nyt tarkoita taskaria vaan jotain kovakantista kirjaa.
Tai lautapeli yhteiseksi lahjaksi tai jos heillä on jokin pelikonsoli, niin siihen joku peli.
Legoista tuli mieleen, että Legollakin on lautapelejä, jotka kootaan itse ja sitten pelataan. Tällaista meidän samanikäiset pojat toivoo. Minotaurus peli on heidän suosikkinsa.
Tuon ikäisten poikien mielenkiinnon kohteet vaihtelee suuresti.
saa Harry Potter kirjan, jota toivoo sekä legoja (joita on joka vuosi saanut mutta jotka aina ovat yhtä mieleisiä)
Haluaa meillä ainakin sormiskeittejä, ne on nyt kova juttu.
Meidän kuusivuotias ainakin tykkää kaikesta dinosauruksiin liittyvästä. Itse jopa ajattelin joululahjaksi jotain tietokirjantapaista