Miehenä ihmettelen, miten voi olla etteivät naiset löydä pillustaan G-pistettä?
Kommentit (50)
sinällään ok, että joku halutessaan voi edes kokeilla etsimistä.
Ihmettelevälle miehelle, miksi mun tarttis sitä etsiä?
[/quote]
JOS ette koskaan eläissänne sitä löydä, niin paljonpa menetätte. Nyt joukolla etsimään! Parhaat orkut ikinä.
Se löytyy emättimen etuseinästä, noin rakon kohdalta. Tuntuu ihan paljaaseen sormeen, mutta vain kunnolla kiihottuneena. On sellainen lantin-kahden kokoinen pyöreä, sileämpi alue. Vaatii voimakkaan painalluksen, sively ei riitä.
Olkaa hyvät.
[/quote]
kun ei löydy, ei löydy, on etsitty oikein monin miehin jos naisinkin (olen bi)!
Ensi kerralla kysyn gyneltä, että näkyykö siellä tämä lantin kokoinen, pyöreä, sileä alue ja ottaa siitä sitten ultralla kuvan minullekin niin voin opastaa partneria ihan kuvan kanssa!
JOS ette koskaan eläissänne sitä löydä, niin paljonpa menetätte. Nyt joukolla etsimään! Parhaat orkut ikinä.
Se löytyy emättimen etuseinästä, noin rakon kohdalta. Tuntuu ihan paljaaseen sormeen, mutta vain kunnolla kiihottuneena. On sellainen lantin-kahden kokoinen pyöreä, sileämpi alue. Vaatii voimakkaan painalluksen, sively ei riitä.
Olkaa hyvät.
kun ei löydy, ei löydy, on etsitty oikein monin miehin jos naisinkin (olen bi)!
Ensi kerralla kysyn gyneltä, että näkyykö siellä tämä lantin kokoinen, pyöreä, sileä alue ja ottaa siitä sitten ultralla kuvan minullekin niin voin opastaa partneria ihan kuvan kanssa!
etsitään gynen kans niin kauan, että löytyy se, kun kuulostaa siltä ettei seksiä voi olla ilman sitä KELEEN G-PISTETTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
olen nainen ja olen aina saanut yhdynnästä orgasmin. jännitän emättimen ja saan orkut. klitan kautta orkku on paljon "tylsempi" ja tavallisempi. vaginan kautta stimuloituna huomattavasti mielettömämpi ja ikään kuin syvempi.
tutkimusten mukaan kaikilla naisilla ei ole skenen rauhasia ja myös klitoriksen sisäpuolinen kudosmäärä vaihtelee. joten eivät kaikki voi saada orkkua kuten minä. se mikä itseäni henk.koht.ärsyttää on se, että nämä naiset väittävät, ettei "kukaan" voi saada orkkua kuten minä.
voi kuin toivoisin, että joku saisi apurahan orgasmin tutkimiseen. ilmoittautuisin heti sinne. mikään ei olisi ihanempaa kuin opettaa muita naisia tai auttaa tutkimusta tällaisesssa asiassa.
olen nainen ja olen aina saanut yhdynnästä orgasmin. jännitän emättimen ja saan orkut. klitan kautta orkku on paljon "tylsempi" ja tavallisempi. vaginan kautta stimuloituna huomattavasti mielettömämpi ja ikään kuin syvempi.
tutkimusten mukaan kaikilla naisilla ei ole skenen rauhasia ja myös klitoriksen sisäpuolinen kudosmäärä vaihtelee. joten eivät kaikki voi saada orkkua kuten minä. se mikä itseäni henk.koht.ärsyttää on se, että nämä naiset väittävät, ettei "kukaan" voi saada orkkua kuten minä.
voi kuin toivoisin, että joku saisi apurahan orgasmin tutkimiseen. ilmoittautuisin heti sinne. mikään ei olisi ihanempaa kuin opettaa muita naisia tai auttaa tutkimusta tällaisesssa asiassa.
nainen kärsii kuukautiset, raskaudet, synnytykset, imetykset, vaihdevuodet ja nyt mä saan kuulla, että kaikilla naisilla ei ole tarvittavia värkkejä saada oikeita orkkuja!
Voi perkele.....
olen nainen ja olen aina saanut yhdynnästä orgasmin. jännitän emättimen ja saan orkut. klitan kautta orkku on paljon "tylsempi" ja tavallisempi. vaginan kautta stimuloituna huomattavasti mielettömämpi ja ikään kuin syvempi. tutkimusten mukaan kaikilla naisilla ei ole skenen rauhasia ja myös klitoriksen sisäpuolinen kudosmäärä vaihtelee. joten eivät kaikki voi saada orkkua kuten minä. se mikä itseäni henk.koht.ärsyttää on se, että nämä naiset väittävät, ettei "kukaan" voi saada orkkua kuten minä. voi kuin toivoisin, että joku saisi apurahan orgasmin tutkimiseen. ilmoittautuisin heti sinne. mikään ei olisi ihanempaa kuin opettaa muita naisia tai auttaa tutkimusta tällaisesssa asiassa.
että emätinorgasmi ja g-pisteen tuottama ejakulointikin olis kaksi eri asiaa, mutta sun mielestä siis ei ainakaan ole?
Itse olen saanut orkun pelkästään jumppaamalla alapään lihaksia, ilman mitään välineitä tai käsiä.
Kyllä se joitain harjoituskertoja tarvitsee, mutta kun olette miehen kanssa yhdynnässä tehkää samalla alapääjumppaa. Siis supistelette, jännitätte emätintänne samalla.
Minulla kestää 1-2 minuuttia kun saan klitorisorkkua monta kertaa voimakkaamman orkun, se on ihanaa. Mies tulee sitten samaan aikaan.
Sain emätinorkun eka kertaa 18-vuotiaana, kun tajusin homman idean. Harjoittelin sitä jonkun aikaa miehen kanssa ja koko ajan olin lähempänä ja lähempänä.
Nyt saan sen ihan vaivatta kuin itsestään joskus jopa melkein vahingossa.
Itse olen saanut orkun pelkästään jumppaamalla alapään lihaksia, ilman mitään välineitä tai käsiä.
Kyllä se joitain harjoituskertoja tarvitsee, mutta kun olette miehen kanssa yhdynnässä tehkää samalla alapääjumppaa. Siis supistelette, jännitätte emätintänne samalla.
Minulla kestää 1-2 minuuttia kun saan klitorisorkkua monta kertaa voimakkaamman orkun, se on ihanaa. Mies tulee sitten samaan aikaan.
Sain emätinorkun eka kertaa 18-vuotiaana, kun tajusin homman idean. Harjoittelin sitä jonkun aikaa miehen kanssa ja koko ajan olin lähempänä ja lähempänä.
Nyt saan sen ihan vaivatta kuin itsestään joskus jopa melkein vahingossa.
se on sellainen kyhmy ja toimii hyvin - sormella muttei muulla vehkeellä
orkun. Oli se sitten emätin- tai klitorisorkku.
emätin/klittaorkut ei ole mitään heidän mielestään :(
nyt meni seksihalut kokonaan kun en löydä G-pistettä...
moneltako naiselta olet löytänyt g-pisteen? TOivottavasti kaikilta, joita viihdytät.
ja niiden saamiseen vaikuttaa se kumppani kaikkein eniten minulla... siksi en vuosiin ole saanut kuin harvakseltaan.
synnyttää, jos tuollainen piste olisi emättimessä.
g-piste ei sitä estä, hönö.
Tiiätkö. Ihmisten pillut on erilaisia.