G: Mitä sait anopilta lahjaksi tänä jouluna?
Minä sain feikki-mariskoolin ja liian pienen paidan. Olisin tullut toimeen ilmankin :)
Kommentit (103)
tai on minulla tuo sama mies lahjana. made by anoppi :))
itse valitsemaani liikkeeseen. Inflaatio vaan vissiin iskenyt kun yleensä ollut 150e ja nyt oli 120e :D vaihtelu virkistää !
ja keraamisen Kokki-padan, jollaisen olin aikaisemmin tänä vuonna rikkonut. Ihania lahjoja. En kyllä odota itselleni mitään, etenkin kun en osaa anopille itselleen ostaa mitään. Tänä vuonna annoimme hänelle kirjan.
toiselat en mitään ja toiselta punaiset nahkarukkaset
lapset sai vielä sitten omat pienet lahjat
Sain jonkun neuloksen, josta en tiedä, miten sitä pitäisi käyttää. Kaulaliina, joka ommeltu päistään yhteen.
Sain jonkun neuloksen, josta en tiedä, miten sitä pitäisi käyttää. Kaulaliina, joka ommeltu päistään yhteen.
voisin kuvitella, että meillä on sama anoppi, mutta mieheni on ainoa lapsi. Mulle on monena jouluna käynyt niin, etten ole tiennyt, mitä olen häneltä saanut. Tyyliin "laudeliina, pöytäliina vai seinävaate?"
Omat vanhempani muistavat aina miestäni mutta itse en saa anopiltani mitään...eikä muuten ostanut lapsillemmekaan mitään. =( Miehen vanhemmmat eronneet mutta miehen isä osti lahjat lapsille.
Bon Jovi CD:n
lompakon ja
hajusetin, jossa hajuvesi, suihkusaippua ja vartalovoide
Ihan kivat kaikki
6 kpl lautasia toivomaani astiasarjaa ja 6 kpl juomalaseja toivomaani lasisarjaa.
Joku kyseli mitä tuli annettua anopille lahjaksi, tilattiin miehen kanssa hänelle lehti vuodeksi.
Saan anopilta joka joulu, syntymäpäivä tai juhla kuin hyvänsä niin lahja on SUKAT. Yleensä ne on niitä Lindexin monipakkuksia. Ja niistä siis korkeintaan kaksi paria kerrallaan.
No, koko on ainkin oikea joten ei mene hukkaan lahja. Voisihan huonomminkin olla. ;D
tililleni 250e ja painotti useaan otteeseen että jokaiselle 50e/lärvi,MYÖS minulle :)
meillä ei rahoja korvamerkitä, yhteisesti menee.
lisäksi sain jotain peruskrääsää: suklaata, koristekynttilän (onneksi tuo on kohta jo palanut), PÖRRÖsukat jne
ja käsityölehden oli mulle tilannut. Vähän turhia juu, edelliset lehdetkin osin lukematta mutta kokonaan hyödyntämättä. Olisin voinut lukea viimevuotiset uudestaan. Suolakivituikkuihin uskoo itse. Mulla vaan on jo kaikenlaista tuikkukippoa ihan liikaakin.
Että toisaalta ihan kivat lahjat, toisaalta ilmankin olisin selvinnyt.
Itse annoin anopille palapelin, hengellisen kirjan ja niskahierontalaitteen.
ja kasvatusäiti. Kasvatusäiti ei antanut mitään, ei muistanut edes lapsia tai miestä.
Miten sinulla on 2 anoppia? :D
toiselat en mitään ja toiselta punaiset nahkarukkaset
Ihana on anoppi, mutta ei tietenkään lahjojen takia, vaan ihan muutenkin. Mitään ei olisi tarvinnut antaa ja ihana olis ollu siltikin. Villasukat oli ihan huippuhyvät :-)
aurinkorasvaa
ilman olisin itsekkin tullut toimeen.. :)
Pitää meidän taloa aina niin sotkuisena... :D
Anoppi osti kyllä lapsille ihan kunnolliset lahjat ja myös miehelleni ainakin kallista. En siis voi valittaa.
Välillä vaan vähän ihmetyttää, kun anoppi on ottanut elämäntehtäväkseen hämmästellä ja arvostella suvun lasten joululahjoja (liian kallista, liian monta pakettia, säästäkää osa paketeista ensi jouluun jne), mutta on todellisuudessa oikein varakas ja tuhlaa itse esim. itseensä mielettömästi rahaa niin kuin tietysti kuuluukin. Miksi muut eivät saisi laittaa niitä vähiä rahoja lapsiinsa ja jouluun? Esim. meillä arvosteli mm. sitä, kun joulupöydässä oli liikaa lajeja ja liian paljon, miehen siskolle arvosteli sitä, että näiden lapset saivat liikaa paketteja ja miehen veljelle, kuinka näiden paketit olivat liian kalliita.
Mutta tätä "vikaa" lukuunottamatta mulla on ihan hyvät välit anoppiini.
Teetä, teerasian ja suklaata.
Ihan jees, menevät käyttöön.
(yleensä olen aina saanut jotain ihan turhaa roinaa)
Ja ihan mukava anoppi on, mutta melko pihalla kaikesta :D