G: Mitä sait anopilta lahjaksi tänä jouluna?
Minä sain feikki-mariskoolin ja liian pienen paidan. Olisin tullut toimeen ilmankin :)
Kommentit (103)
halpaa kirpparikamaa, mitä ilman voitis olla edelleen ja roskiinhan ne meni suoraan paketista, kuten joka joulu.
Ihkaomaksi: pikkupyyhkeen, pyjaman, villasukat ja karkkia.
Miehen kanssa yhteisiksi samanlaiset pyyhkeet ja pussilakanat.
En olisi tarvinnut noin paljon, ilahduin kovasti! :)
- villatakin
- lyhythihaisen neulemekon
- paidan
- kaulaliinan
- alusvaatteita (hauskoja/kauniita, jostain syystä anoppi ostelee näitä usein minulle, mikä on vähän outoa, mutta ok, käyttöön tulevat..)
- jouluherkkuja
ja suklaalevyn.
Hyvä vain, ettei koeta keksiä jotain "kivaa" kun ei oikein osu kuitenkaan.
toiselta 4 kk hesarin tilauksen, olen tyytyväinen :) Miehen vanhemmat siis eronneet ja isänsä uusissa naimisissa.
Omalta äidiltäni sain kasvohoidon ja karkkia, mies partavettä, dödöä ja tryffeleitä.
Oli ommellut meille karvalapaset, sellaiset mallit missä toiset puolet on ommeltu toisiinsa ja siellä on sellainen reikä jossa voi pitää toista kädestä kiinni. Hauska idea minusta, vaikka ollaankin jo aikuisia. :D
Minä sain hyvän mielen ja joulurauhan kun käytiin anopin haudalla.
Anoppi oli siis ollut korvat höröllä kun olin haaveillut uudesta obh nordican-chili paahtimesta ja vedenkeittimestä :)
Ai niin, ja sainhan minä vielä 100€ lahjakortin alusvaateliikkeeseen, jotta voin sitten käydä hakemassa uusia alusvaatteita ja vaikka imetysliivit, kun vauva on syntynyt :) (Laskettu oli 23. päivä, voi tätä tuskaa :D )
Mulla on maailman ihanin anoppi :)
hopeiset korvikset (kalevala korun). Tykkäsin/tykkään =)
Oli oikein mukavat lahjat, yhtään en valita :)
että terkut tutuille.
tuli mieleen tuo aikaisempi laminoitu bmi-taulukko kun sain kirjan pois paperista.
Terkut vaan tutuille!
ja olen erittäin tyytyväinen, että vuosia jankattuani viestiä "me aikuiset emme tarvitse mitään joululahjoja" on vihdoin viimein myös ymmärretty ihan oikeasti. Lapsi sai mummoltaan oikein mieleisen lahjan.
Marimekon pyyhkeitä, naisten lehden vuosikerran ja lancomen hajuvesi-lahjapakkauksen
Ekalta anopilta (hänen poikansa, minun ensinmäinen mieheni nukkui pois 6 vuotta sitten)
-marimekon pyyhesetin (2xkylpypyyhe ja 2xkäsipyyhe)
-marimekon punaisen olkalaukun (tulikin tarpeeseen entinen on kulunut jo miltei puhki.:)
-80euron lahjakortin kauneushoitolaan
Toiselta anopiltani (eli nykyisen mieheni äidiltä sain)
-100 euron lahjakortin peeässä myymälään
-marimekon lakanasetin (sisältää lakanan, kaksi pussilakanaa ja kaksi tyynyliina)
juu, anopit ei tiedä et olen hurahtanut marimekkoon. ;)
Itse annoimme molemmille anopeille lahjakortin kylpylään, joka sisältää kaksi yötä hotellissa sekä kaksi valinnaista hoitoa. :)
Anopille kaikki kiitos ja kunnia, ettei antanut meille aikuisille mitään! Parempi näin kuin että olisi antanut jotain halpaa krääsää, jolla ei tee mitään. Olen erittäin tyytyväinen.