G: Mitä sait anopilta lahjaksi tänä jouluna?
Minä sain feikki-mariskoolin ja liian pienen paidan. Olisin tullut toimeen ilmankin :)
Kommentit (103)
kun nokkaan puhaltaa kuuluu vihellys.
Yllätyin todella iloisesti.
Laminoidun bmi-taulukon
Vierailija - 25.12.10 12:13 (ID 11744124)
sain mummohousut sellaiset sinapinruskeat villasekoitteiset, joissa vyötäröllä kuminauharesori, väljät takamuksesta ja reisistä, kapenee nilkkoihin.
Itse vielä kertoi että oli saanut ne iäkkäältä naapuriltaan, jolle ko. housujen vyötärö oli ollut liian tiukka.
Onko sulla anopin kanssa kuitenkin hyvät välit? Onko vaan höperö?
Lentokoneesta ostettu/saatu matkahajuvesipakkaus josta oli otettu yksi hajuvesi pois. Eiks olekin kivoja lahjoja? Ensi vuonna sanon, että jättää antamatta mitään.
Nimittäin että jättäisi6 vittuilemasta edes jouluna antamalla ilmaisnäytteitä.
miehen kanssa saatiin yhteiseksi :DDD
Mainittakoon, että anoppi usein silittelee meillä!
Tuo on parempi vaihtoehto kuin liian isot sukat.
Lapsille anoppi oli tänä vuonna onnistunut ostamaan ihan kivoja lahjoja, hänelle kun ei voi toiveita esittää niin usein ei ole lastenkaan jutut kovin kohdalleen osuneet.
sellaiset sinapinruskeat villasekoitteiset, joissa vyötäröllä kuminauharesori, väljät takamuksesta ja reisistä, kapenee nilkkoihin. Itse vielä kertoi että oli saanut ne iäkkäältä naapuriltaan, jolle ko. housujen vyötärö oli ollut liian tiukka.
Se, että en (emme koko perhe) saanut mitään, olikin siis ihan positiivista :-D
Anopille tarjosimme jouluaaton ja joulupäivän ruuat + muun joulunvieton. Lahjaksi olimme ostaneet Marimekon yöpuvun, kahdet sukat, laadukkaan käsivoide- ja kosteusvoidepaketin sekä tehneet kalenterin 4 lapsenlapsen kuvista. Anoppi oli ilahtuneen tuntuinen.
Enkä ole mitenkään pettynyt saamattomiin lahjoihin, niitä tuli muuten ihan riittävästi.
Pentikin joulunpunaisen kaitaliinan ruokapöytään.
Pentikin puinen kulho ja karkkia.
50€ rahaa itselle.
-villasukat
-Kalevalan korvikset
-500 euroa rahaa
Itse tilasin Englannista anopin rahoilla.
sain
- 200e
- TIGIn shampoopaketin
- 2 Espritin paitaa, mun maun mukaan valittuja
Ihana ihminen on :)
isoja lahjoja olette saaneet monet.
Pistää vaan silmään.
Mieti sitä daiju