G: Mitä sait anopilta lahjaksi tänä jouluna?
Minä sain feikki-mariskoolin ja liian pienen paidan. Olisin tullut toimeen ilmankin :)
Kommentit (103)
koriste-esineen, jota VIHAAN ja jolle minulla ei ole mitään käyttöä. Kyseinen esine ei sovellu mitenkään päin muuhun sisutukseemme. Anoppi tietää enemmän kuin hyvin nämä asiat eli ihan v-llakseen on tuon ostanut. Ja nyt pitäisi sitten vielä olla ylitsepursuavan kiitollinen. Oksennus!
kuten yleensäkin. Ihan tyytyväinen olen.
-pinkit reinot
-kattiloita
-hackmann savonia veitset,haarukat,lusikat
-lakanat
ripsiliinan. Hintalappukin oli paikallaan, 10 euroa oli maksanut. Ei hinnalla niin väliä, mutta tämä oli 8. ripsiliinavuosi. :D
lakanoita ja muumimamman keittokirjan :) oli oikein muumiteema tänä jouluna, poika sai muumi potkuauton, muumi vauvakirjan, muumi sukat ja olikohan muuta vielä... ja eri ihmisiltä siis. :)
Saatiin miehen kanssa yhteisenä lahjana Avatar-elokuvan special edition :) Ja ihan tyytyväisiä ollaan :)
Mies sai omalta anopiltaan eli minun äidiltäni kirjan ja suklaarasian :)
Itse sain kokkiveitsen mitä toivoinkin ja kirjan myöskin :)
Hierontalahjakortin ja torkkupeiton.
Minä sain hyvän mielen ja joulurauhan kun käytiin anopin haudalla.
itse ostettiin anopille 50e teatterilippu ja "isoäidin kirja" johon lapset olivat kirjoittaneet kokemuksia ja ajatuksia isoäidistä.
sellaiset sinapinruskeat villasekoitteiset, joissa vyötäröllä kuminauharesori, väljät takamuksesta ja reisistä, kapenee nilkkoihin.
Itse vielä kertoi että oli saanut ne iäkkäältä naapuriltaan, jolle ko. housujen vyötärö oli ollut liian tiukka.
Eilisessä paketissa oli blenderi.
Läppäri oli "palkkio" avusta, jota olemme antaneet anopille ja appiukolle vuoden aikana (välillä päivittäin). Emme odottaneet palkkiota, vaan annoimme apua hyvää hyvyyttään, mutta appivanhemmat halusi muistaa meitä :)
ennen joulua ja käytin sen ruokiin+toisten lahjoihin
Sain Iittalan Taika-mukeja, suklaata sekä hänen kutomansa kivat villasukat. :)
50 euroa joko rahana tai lahjakorttina:) Kiva, kun saa itse päättämitä tarvitsee.
kirjakerhon kirjan, josta se vielä totesi: Oli se kyllä aika pitkäveteinen, piti pakolla lukea loppuun, mutta ehkä sä pidät siitä.
romaanin (en muista nimeä) sekä kristallivaasin.
sain lahjakortin ja lehtitilauksen (itse valitsemani lehti) ja kai joululahjaksi lasketaan myös syötävät; iso satsi herkkukaupan naposteltavia.