Te, jotka palstailette näin aatonaattoiltana, kertokaapa sosiaalinen statuksenne
Käytkö töissä? ammatti? montako lasta? oletko naimisissa? ja ennen kaikkea: miksi palstailet nyt etkä ole hössöttämässä joulun vuoksi muualla?
Kommentit (55)
Hoitovapaalla, myyntiedustaja (AMK), 1 lapsi, naimisissa. Nautin viiniä, viimeksi join lasillisen kesällä, nyt on sitten toisen lasillisen vuoro:) Koti on siisti, jääkaappi täynnä ruokaa -ihanaa vaan olla ja mennä kohta nukkumaan. Mies laittoi juuri kinkun uuniin. Mitään hössötyksiä ei ole, perheen kesken otetaan joulu vastaan ja käydään toki isovanhempia tapaamassa. Jännitetään pelästyykö tyttö pukkia huomenna!
Olen sairaanhoitaja, tällä hetkellä pitkällä sairaslomalla, työhön menen 17.1. Lapsia 2 kpl, iältään 10 ja 14 v. Avoliitossa asun.
Lahjat on paketoitu, huusholli siivottu, laatikot kypsentämistä vaille valmiina ja kinkku uunissa. Aamulla kun kinkun saan pois uunista, menee laatikot kypsennykseen.
Mies on töissä klo 7.30 saakka, joten siksi palstailen.
Joulupuuhat tehty, suurin osa lapsista nukkumassa, kuten jouluvieraatkin.
työpaikka ravintola alalta josta mulle nytkin hyvin maksetaan tukia. yksi lapsi, 1,5kk..en ole naimisissa vaan avossa. palstailen koska menemme huomenna isovanhemmille joulua viettämään ja onneksi asuvat tuossa 1km päässä :)joten ei tarvitse oikein mitenkään valmistella ku halusivat hoitaa kaiken eli lahjat vaan sinne viedään..
Keitän perunoita ja porkkanoita huomista rosollia varten ja samalla laiskottelen koneella ja syön JÄÄTELÖÄ, kun lapset nukkuvat. Vielä pitäisi pari lahjaa pakata ja koneellinen pyykkiä laittaa kuivumaan.
Mies makaa/nukkuu sohvalla tv:tä katsellen. Hän on tänään mm. imuroinut ja pessyt lattiat ja ripusti oma-aloitteisesti koneellisen pyykkiä kuivumaan. Ottaa kovasti stressiä, kun ei keksi mulle joululahjaa.
Ostin jo itse itselleni pari juttua, joita muutenkin halusin (kosmetiikkaa ja paidan), niin olen sanonut ettei tarvi ostaa mitään, kun en minäkään ole hänelle mitään mieletöntä yllärilahjaa keksinyt (ihan peruslahjoja vaan). Ehkä kuitenkin vielä aamulla käy lasten kanssa vähän kaupoilla. Tuo kauppakäynti lyhentää lasten lahjojen odotusta ja antaa minulle aikaa keittiössä ilman pikkuapukokkeja.
Huomenna teen pääasiassa ruuat ja aamulla pyyhin vielä pölyt, kun on valoista.
ja palstailen, kun muut jo nukkumassa.
Sinä ensin, ap! =))
arvaa sinä, kuka minä niistä olen ;)
t. ap
En käy töissä, opiskelija, yksi lapsi, naimisissa, palstailen koska ei väsytä. Ja täytyi tulla katsomaan illan parhaat naurut täältä taas...
Ihailen tässä suloista vauvaani ja odottelen että nukahtaa tuohon koppaansa. Välillä täytyy tuttia nostaa suuhun. Mies nukkuu jo vieressä ja palstailen tässä sängyssä kännykällä. Kaikki on valmista huomiseen. Ensimmäinen yhteinen perhejoulu, ihanaa!
miestäni työmatkalta.
Olen työelämässä, minulla on kaksi akateemista loppututkintoa. Lapsia on kolme.
Kuluttelen aikaa täällä ja siemailen samalla glögiä. Jouluvalmistelut ovat hanskassa, eli no panic.
palstailen, kun lapset on nukkumassa. en ymmärrä, miksi/mistä pitäisi hössöttää. tietysti kaikki on ajoissa hoidettu kuntoon, eikä missään välissä ole kiire tms.
kokki, kolme lasta, olen naimisissa ja onnellisesti vieläpä.
Koska ei joulu ole minulle hössöttämistä joka puolella, vaan rentoutumista ja eilen iltanba rentouduin hetken tässä, sillä välin kun mies nukutti lapset. :)
lapset 10v, 7v ja 6pv. kaikki valmiina joulujutuista. pitkästä aikaa pääsin rauhassa koneelle lueskeleen.
suerusteleva äiti. En hössötä, koska olen varsin laiska luonteeltani. En jaksanut edes tehdä jouluruokia, kun niitä söisin vain minä itse. Sen sijaan lämmitin kaupan pyttipannua. Melko rauhallinen ja hyvä jouluntunnelma silti vallitsee.
Jouluhössötykset on valamiina.
Laitan vielä iänkin vaikkei kysytty: 40v.