Te, jotka palstailette näin aatonaattoiltana, kertokaapa sosiaalinen statuksenne
Käytkö töissä? ammatti? montako lasta? oletko naimisissa? ja ennen kaikkea: miksi palstailet nyt etkä ole hössöttämässä joulun vuoksi muualla?
Kommentit (55)
keikkatyötä teen silti,juuri tulin töistä.
Yksi lapsi.
Palstailen,kun ajattelin vetää hetken henkeä ennen viimeisiä lahjojen pakkauksia.
käyn työssä toimihenkilönä (tarkemmin en laita) lapsia on 3 ja mies myös. Nyt on hössötelty ja muu perhe rauhoittunut, odottelen että saan laitettua jäähtyneen kinkun jääkaappiin ja siksi minulla on nyt hetkeni täällä.
Opintovapaalla kaupungin virasta, ei vielä lapsia, mutta kovasti yritystä on, IVF-hoitokierros menossa. Kaikki jouluhommat on valmiina, odottelen, että alkais väsyttämään sen verran, että vois mennä nukkumaan.
otin lomaa tänään. Kaikki hössötykset on tehty jo, huomenna paistan kinkun, kokkaan hiukan ja nautin. Keskiluokkaa varmaan ollaan. Ja joo, Akateemisia, isolla Aalla ;)
vielä muutama asia tekemättä, mutta en jaksa koko aikaa paahtaa, niin käyn välillä ottamassa täältä vauhtia :)
Äsken aloitin joulun: vetäisin saaristolaisleivän päälle niin paljon siianmätiä ja smetanaa kuin mahtui, nam!
En yleensä hössötä minkään asian suhteen, ja nytkin on siivoukset tehty ja ruokia puuhaillaan sit huomenissa. Tulee se joulu hössöttämättäkin.
IT-konsultti, mutta nyt hoitovapaalla. Lapsia kolme. Olen naimisissa ja palstailen lähes aina, sillä kone on tässä keittiössä. Joululahjat on hankittu hyvissä ajoin ja ruuat ostettu valmiina kaupasta.
opettajan työstä, 3 lasta, naimisissa, jouluvalmistelut tehty, kohta menen nukkumaan. Hyvää yötä ja joulua vaan kaikille! :)
Ei tarvitse hössöttää, mennään mummulaan samaan kaupunkiin huomenna valmiiseen pöytään ja kaikki muu jo hoidettu:)
Ei paineita, ei mitään muuta ihmeellistä jouluksi:)
Teini keikkuu vielä hereillä ja vaikka iso onkin, ilahtuu silti yön aikana ilmestyneistä paketeista ;-) Kerran vuodessa vain teen tämän. Ruoat on tehtyinä ja hössäykset hössättyinä.
Olen yh, lukion ope ja lomalla ollut jo tämän viikon.
Olen töissä, yksi lapsi, naimisissa,
ei huvita mennä vielä nukkumaan, ja joulujutut on valmiina!
lapsia on kaksi. Vein ne tänä iltana isälle. Minä itse menen huomenna perässä - vietämme viimeisen joulun yhdessä.
Olen töissä, olen lehtori.
Teen huomiseksi joitain ruokia. Mutta en todellakaan aio enää hössöttää miehen ruoan eteen. Ei sen puoleen, en ole ennenkään hössöttänyt.
Käytkö töissä? Kyllä on vakituinen työpaikka.
Ammatti? Siistiä sisätyötä toimistossa
Montako lasta? Pari on siunaantunut, enempää ei tule
Oletko naimisissa? Olen
Ja ennen kaikkea: miksi palstailet nyt etkä ole hössöttämässä joulun vuoksi muualla? Ei ole mitään jouluhommia tehtävänä.
olen opettaja, neljä lasta, olen naimisissa. Kaikki valmista aattoa varten, joten nyt rentoudun hetken koneella. Hyvää joulua kaikille!
olen 20v. työssä käyvä opiskelija, sinkku, asun yksin. :) Ja olen menossa joulun viettoon perheeni luokse kotikulmille huomenna. =)
Opiskelen, ei ole lapsia, en ole naimisissa. Vietän joulun yksin, mitäs tässä hössäämään.
Ukko töissä yövuorossa koko joulunpyhät, katselen telkkua toisen pojan kanssa, toinen kattelee omassa huoneessaan. Ai niin, olen siis luokanope, jos jotakuta sekin kiinnostaa.
Oikeastaan odottelen tässä sen takia, että lupasin ukolle käyväni myöhään illalla laittamassa pesuhuoneen vesihanat hetkeksi päälle. On meinaan kolmisenkymmentä astetta ja viime vuonna putket jäätyi... Nyt ei taatusti, jos se musta on kiinni!
Pojan kanssa syödään torttuja ja maataan saman viltin alla sohvalla. Ei kiirettä minnekään, kaikki valmistelut on jo tehty.
Huomenna hautausmaalle, joulusaunaan, syömään ja sit tuee pukki ja koko miehen suku paikalle: )
Olen töissä it-alalla, mies on ja yksi lapsi. Palstailen, koska edellä mainitut menivät jo nukkumaan eikä mua väsytä, kun nukuin päiväunet. Lahjat ajattelin paketoida huomenna.
2 lasta, naimisissa. Kaikki tarvittava on tehty. Enkä muutenkaan "hössötä" koskaan joulun takia.
Minulla uusi ihana mies (ollut jo 7 vuotta) ja opettajapariskunta ollaan. Paljon sosiaalista elämää :) Joulua varten kaikki täysin valmiina!