Tietääkö miehet heti naisesta että haluavatko suhteen?
Kommentit (24)
Eihän sitä naisenakaan tuntemattomasta voi tietää. Täytyy myös tutustua ihastumisen lisäksi.
Kun kyse on lähinnä ulkonäöstä eikä henkisestä yhteydestä niin kyllä se äkkiä selviää.
Vierailija kirjoitti:
ei
Missä vaiheessa tietävät?
Ap
Miehet eivät aina tiedä muutaman vuodenkaan jälkeen mitä haluavat ja kenestä. Tosin, eivät naisetkaan.
Liittyy varmaan tunteisiin. Yksittäinen tunne kestää keskimäärin 3-8minuuttia, niin kyllä siinä vaihtoehtoja mahtuu vuorokauteen.
Jos kyse on panosuhteesta, tietää heti.
Jos kyse on elinikäisestä parisuhteesta, ei välttämättä 10 vuoden jälkeenkään vaan nainen on valittu sillä perusteella, kun helposti lähti mukaan. Yleensä selviää siinä vaiheessa, kun lasten teko tulee ajankohtaiseksi. Siinä mies tajuaa viimein haluaako sitoutua suhteenseen vähintään lapsen aikuisuuteen asti.
Kun ystävä löysi miehen heidän ensitreffeillä. Eli ekoista treffeistä alkaen yhdessä. Miten on mahdollista?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun kyse on lähinnä ulkonäöstä eikä henkisestä yhteydestä niin kyllä se äkkiä selviää.
Samaa mieltä. Kyllä se aika nopeasti itselle selviää, että voiko toista kuvitella istumaan suvun joulupöytään tai esim. lastensa äidiksi. Kevyt heilastelu on sitten asia erikeen.
Vierailija kirjoitti:
Kun ystävä löysi miehen heidän ensitreffeillä. Eli ekoista treffeistä alkaen yhdessä. Miten on mahdollista?
Ap
Esimerkiksi siten että rakastuu ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ensitreffeillä voi rakastua. Ihastua korkeintaan vähän.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä naisenakaan tuntemattomasta voi tietää. Täytyy myös tutustua ihastumisen lisäksi.
Mulle on kyllä riittänyt yhdet treffit että olen tiennyt haluavani juuri tämän miehen.
Eiköhän tämäkin riipu miehestä. Toinen tietää nopeasti, että tämän naisen kanssa haluaa olla loppuelämänsä ja toisella kestää kauemmin. On ihmisiä joiden tunteet kehittyvät hitaammin.
En minä ainakaan koskaan ole voinut tietää. Se kivannäköinen nainen on voinut osoittautua jo ensitreffeillä käveleväksi katastrofiksi. Tai se on käynyt selväksi vasta vuosien jälkeen.
Vaimo on entinen opiskelukaverini, joten tunsin hänet kohtalaisen hyvin ennen ensimmäisiä treffejä. Otin sitten vaimoa kädestä kiinni ja se puristi niin määrätietoisesti takaisin, että homma oli sillä selvä.
Siltikään en voinut olla varma, kehittyykö siitä jotain pidempää kuin yhdenyön hupi. Onneksi kehittyi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö kaikki suhteet ala ensitreffeistä? Vaan eihän sitä voi tietää etukäteen, tuleeko jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä voi. Jos sinä et ole sitä kokenut, se ei tarkoita ettei se olisi mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä voi. Jos sinä et ole sitä kokenut, se ei tarkoita ettei se olisi mahdollista.
Sinä sekoitat nyt rakkauden ja himon keskenään.
Tutkimusten mukaan melkein kaikki tietää 3 kk sisään voisivatko mennä tämän tyypin kanssa naimisiin. Jos 6 kk sisällä "ei ole varma" edes seurustelusta, vastaus on ei, hän ei halua naimisiin kanssasi eikä todennäköisesti seurustelekaan muuta kuin paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinä sekoitat nyt rakkauden ja himon keskenään.
En sekoita. Rakkaus tuntuu sydämessä, se ei ole samalla tavalla fyysistä kuin himo.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan melkein kaikki tietää 3 kk sisään voisivatko mennä tämän tyypin kanssa naimisiin. Jos 6 kk sisällä "ei ole varma" edes seurustelusta, vastaus on ei, hän ei halua naimisiin kanssasi eikä todennäköisesti seurustelekaan muuta kuin paremman puutteessa.
Joo, itse olen myös näin kuullut ja on kuulemma niin, että jos tuon aikarajan aikana, ei syystä tai toisesta lopeta suhdetta vaan roikuu sen ihmisen kanssa, vaikka se ei tunnu "siltä oikealta" niin siihen ihmiseen ja suhteeseen alkaa jo tottua liikaa ja jollain tasolla kiintyä niin että ero alkaa tuntua liian kipeältä ratkaisulta. Alkanut jo tottua siihen että vierellä on joku josta pitää kii.
Näin sitä jumiutuu suhteeseen, josta ei vuosienkaan jälkeen osaa sanoa, haluaako vieläkään sitoutua täysillä tuohon ihmiseen ja tähän suhteeseen vaan toinen jalka on aina ikäänkuin lähdössä ulos suhteesta. Sitten kun saa kipinän irtautua suhteesta, esim. suhteen ulkopuolinen rakkaus niin sitä vain tylysti pamauttaa sille toiselle: "mä en ole koskaan rakastanut sua, tää suhde on ollut mulle vankila, nyt mä tiedän mitä todellinen rakkaus on, moido!"
Se on karmea isku sille toiselle, joka on panostanut suhteeseen sata lasissa ja uskonut siihen. Huomaa että on ollut "yksin" siinä suhteessa. Saa ehkä vielä kuulla suhteen olleen sille toiselle "vankila" ja hän itse joku vanginvartija.
Kannattaa siis erota hyvissä ajoin 3kk. sisällä jos ei vielä osaa sanoa juuta eikä jaata ja fiilikset on että "kai sitä johonkin on pakko tyytyä"
Up