Kummi unohdettiin... taas
Jos lapsenne on vielä niin nuori, ettei itse pysty/osaa/ymmärrä hankkia kummille jouluksi jotain, jätättekö kummin muistamatta?
Itselläni 3 x 1-3 vuotiasta kummityttöä. Itse tapani mukaan vein lahjat, mutta ei edes kortilla muistettu, pien joulukukka ei varmaan ehkä olisi vienyt perikatoon ketään. En mitään isoa lahjaa odottanutkaan, mutta minä vien vieläkin kummilleni kukan jouluna tai muistan edes kortilla ja olen 25 vuotias... Ajattelemattomutta, vai eikö nykyajan äitejä kiinosta muu kun, että oma kullannuppu saa taas uusia tavaroita.
Kommentit (42)
korttia,se riittäisi todella hyvin.
Mut herran jestas jos jättäsin lahjan ostamatta niin haloo nousisi ja tekstaria tulisi.
Eikä lapsikaan kiitosta sano vaikka jo pian 11v.
Tulsi vaan rippikouluikä niin ei tarvisi enää lahjoja ostella.
Vanhin kummipoika lähetti ekan kerran joulukortin, taisi muuttaa 4 vuotta sitten omilleen. Ja nyt se oli kyllä tytöystävä joka sen kirjoitti. Koskaan ei ole kiitosta tullut...
Ainoa kummityttömme on 18v ja lähetti paketin herkullista teetä. Ei ole iso ja kallis mutta ihana kun joka joulu meitä muistaa pienellä jutulla.
Itse laitamme kortin lisäksi muutaman valokuvan ja pari piirustusta lasten kummeille. Kyllä kummit sen verran aina ansaitsee.